Skocz do zawartości

Temat Ogólny o AC


AstroCash

Rekomendowane odpowiedzi

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Rozmawiamy z reklamodawcami, co oni odwalają z tymi fraudami. 

Zauważyliśmy że ten problem występuje dosyć często. 

Z mojej strony chciałbym powiedzieć, że PITy zostały wysłane w terminie, powinniście je na dniach zobaczyć u siebie w skrzynkach pocztowych.

Polecam testowanie dwóch ofert pod USA z niebywale wysokim EPC:
TkOFNwY.png

banner_401x101.png.485ffd6034545acab37a1f39c9cbec70.png

Odnośnik do komentarza

Miesiąc temu napisałem via kontakt w celu uzyskania informacji na temat ofert i chargebacków tak, aby spróbować zminimalizować straty związane z cofnięciami. Informacji żadnej nie otrzymałem. W zeszłym miesiącu ponad $300 w plecy, aktualnie $201 i rośnie. Ile musi zostać cofnięte, żeby dostać jakąkolwiek wiadomość zwrotną?

Edytowane przez bazings
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, NCMS napisał:

@triline123

Od lat każdy kto tu siedzi widzi co się dzieje, zwłaszcza ostatnio.

Szczerze rozwijać temat? NieChceMiSie

Chciałbym poznać Twoją opinię abyśmy mogli zabrać Twoje słowa pod uwagę. 

Jeżeli chodzi o fraudy to jesteśmy w kontakcie z Aff Managerem sieci z której one przychodzą, jednak w weekend nie jesteśmy w stanie wiele załatwić, bo są OFFLINE.

20 godzin temu, max188 napisał:

Jak wygląda sprawa z zaległymi umowami?

Zostaną dosłane na dniach :)

banner_401x101.png.485ffd6034545acab37a1f39c9cbec70.png

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, AstroCash.org napisał:

Jeżeli chodzi o fraudy to jesteśmy w kontakcie z Aff Managerem sieci z której one przychodzą, jednak w weekend nie jesteśmy w stanie wiele załatwić, bo są OFFLINE.

Od mojej poprzedniej wiadomości do Was minął miesiąc - możecie chociaż odpowiedzieć na te zapytanie i wysłać informacje za styczeń?

Nie rozumiem dlaczego trzeba się tak prosić o podstawowe informacje, przecież lepsza optymalizacja ruchu który ma duży procent zwrotów to profit dla obydwóch stron - ja nie tracę pieniędzy, a Wy nie dostajecie po uszach za rzekomo fraudowe leady.

Edytowane przez bazings
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Ciamciaj napisał:

Bazings, przeczytałem ją ze zrozumieniem za pierwszym razem. Moja wypowiedź dotyczyła słowa "rzekome". 

Nie wierzę w sytuacje, gdzie na większości ofert zdarza się 0-2% chargebacków w miesiącu, a nagle jedna ma 30, 50 czy nawet więcej procent. To ewidentne cięcie przez reklamodawcę, który przeszacował stawkę lub zwrot z kampanii i próbuje ograniczać koszty.

W takiej sytuacji traci ten co promuje, bo z 10 leadów po $20 zostaje cofniętych 8, a z $200 pozostaje $40. Można było tego uniknąć i zmonetyzować ten ruch w inny sposób i wepchnąć 50 leadów na łatwiejszej ofercie za $3 i nawet przy 10% chargebacków byłoby się prawie stówkę do przodu. A Wy nie mielibyście 80% fraudulent leads, lecz tylko 10%.

Profit dla obydwóch stron, dlatego nie wiem dlaczego tak strzeżecie tych informacji na temat zwrotek. Nie macie takiej funkcjonalności w systemie? Rozumiem, bo całe statystyki są tak proste, że nie nadają się praktycznie do jakiejkolwiek analizy. Ale nie rozumiem dlaczego olewacie maile w tej sprawie.

Edytowane przez bazings
Odnośnik do komentarza

spacer.png

Sieć afiliacyjna SOHO Partners

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .