Skocz do zawartości

Użyczenie budynku pod działalność..


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Mam takowe pytania..
 Jako, że staram się o dotację to potrzebuje dokumenty dotyczące lokalu, w którym będzie wykonywana działalność.. Mieszkam u rodziców, posiadamy garaż, lecz jest dość duży, a mi nie będzie aż tyle miejsca potrzebne, działalność będzie związana bardziej z dojazdami do klienta i tam korzystania z jego prądu.

 Problem nawet nie duży wpisać umowę na użyczenie tego garażu, ale.. na dodatek bym musiał pewnie specjalnie pod ten garaż montować licznik pod swoją firmę jak mniemam, co wiąże się pewnie z dodatkowymi sporymi kosztami, zmiana taryfy, etc.. Raczej rozdzielenia tego nie ma możliwości, więc pozostaje postawienie garażu blaszanego 3x5m. Kiedyś z tego co wiem było coś takiego, że od bramy już się jakoś płaciło podatek od metra pod działalność ? W sensie za sam dojazd do garażu.. Jak to teraz wszystko wygląda ?

  Jeśli mam garaż blaszany i w nim brak instalacji to chyba nikt mnie nie będzie zmuszał, żebym tam instalował tą instalację, prawda ? :)
 Kwestia tego czy mają jakieś wymogi co do wielkości budynku gospodarczego pod działalność..
 Proszę o jakieś szczegółowe informacje, jak ma ktoś doświadczenie, otwierał firmę i byłby w stanie pomóc to Prosiłbym o wiadomość w wiadomości prywatnej, Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

@WiMeXJak chcesz zarejestrować działalność w blaszaku który nie ma nawet adresu.Poza tym nawet gdy by miał to otwierając DG i wybierając opodatkowanie Vat-em to masz z automatu kontrol która zaraz wpada aby sprawdzić czy ktoś sobie np. nie zarejestrował DG właśnie w garażu...

2 godziny temu, WiMeX napisał:

 

  Kiedyś z tego co wiem było coś takiego, że od bramy już się jakoś płaciło podatek od metra pod działalność ?

Tu mówisz o  podatku gruntowym i jego obliczaniu-temat rzeka i Cie w tym wypadku  nie dotyczy.Możesz np. założyć DG w domu swoich rodziców i nie musisz płacić żadnego dodatkowego podatku ale wtedy tez nie odpisujesz kosztów z tym związanych badż na odwrót jednak to jest już bardziej skomplikowane i jako tako nie opłacalne.

Odnośnik do komentarza

@jayd1Trochę nie zrozumieliśmy się :DDziałalność rejestruje na placu swoich rodziców, pod adresem gdzie jestem zameldowany, mam wskazać jedynie lokal, miejsce, gdzie będzie wykonywana działalność, w tym przypadku mógłby być to zwykły garaż, bo działalność związana jest jednak z autami. W urzędzie kazali mi tylko załatwić dokument użyczający mi danego pomieszczenia, ilości pomieszczeń, metrów. Interesowała mnie kwestia samego prądu, licznika, etc., tego co opisywałem w temacie ;) Z tego co wiem to jednak nie jest tak jak piszesz, że nie płacę dodatkowego podatku, bo zmienia się stawka całkowicie i wynosi ponad 20zł za m2, przynajmniej tyle aktualnie płaci moja babcia za pomieszczenie wykorzystywane co celów związanych z działalnością ;) Tak też zresztą przeczytałem na internecie ? Z tego co widzę postawienie garażu blaszanego rozwiązałoby kwestię z tym, że nie jest to budynek, nie jest związany stale z gruntem, a także to że nie miałbym tam podpiętej, nie potrzebnej mi instalacji elektrycznej, więc nie musiałbym instalować licznika, a także zmieniać taryfy w przypadku jakbym to wziął garaż przy domu, gdzie prąd jest.. Wtedy bym musiał zmienić taryfę na cały dom lub instalować osobny licznik ..

Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, WiMeX napisał:

@jayd1Trochę nie zrozumieliśmy się :DDziałalność rejestruje na placu swoich rodziców, pod adresem gdzie jestem zameldowany, mam wskazać jedynie lokal, miejsce, gdzie będzie wykonywana działalność, w tym przypadku mógłby być to zwykły garaż, bo działalność związana jest jednak z autami. W urzędzie kazali mi tylko załatwić dokument użyczający mi danego pomieszczenia, ilości pomieszczeń, metrów. Interesowała mnie kwestia samego prądu, licznika, etc., tego co opisywałem w temacie ;)

Spoko tu się nie zrozumieliśmy.

................................................................

22 minuty temu, WiMeX napisał:

@jayd1 Z tego co wiem to jednak nie jest tak jak piszesz, że nie płacę dodatkowego podatku, bo zmienia się stawka całkowicie i wynosi ponad 20zł za m2, przynajmniej tyle aktualnie płaci moja babcia za pomieszczenie wykorzystywane co celów związanych z działalnością

To inaczej Ci wytłumaczę.

1.Otwierasz w domu DG i używasz np.jeden pokój pod swoje biuro to nie wymaga żadnych zgłoszeń ani nie zmienia się stawka podatku od nieruchomosci.

2.Chcesz używać garaż np. pod warsztat itp wtedy zaczyna się cyrk ponieważ musisz zgłosić zmianę użytkowania obiektu budowlanego w starostwie do tego potrzebujesz min architekta,zgłoszeń od groma min. straż pożarna,wydział środowiska itp. itd. oraz twoi sąsiedzi na koniec też muszą się zgodzić.I jak to wszystko ogarniesz to wtedy zmienia się stawka podatku...

 

Odnośnik do komentarza

@jayd1

Tyle samo wszystkiego potrzeba jak będę korzystał z garażu blaszanego, który nie jest na stale związany z gruntem ? Architekt, etc. potrzebny ? .. Trochę chyba nie mam wyboru ? Gdyby to był serwis komputerowy to wtedy pokój jako biuro wystarczyłby zapewne.. Tutaj praktycznie nie potrzebuje garażu, bo jest on do niczego nie potrzebny, co najwyżej do przetrzymania w nim rzeczy.., lecz w dokumentach mam napisane:

Cytat

4. Oryginały dokumentów potwierdzających prawo do lokalu,  w którym wykonywana  będzie planowana działalność gospodarcza (akt własności, umowa: najmu, wstępna/przedwstępna, przyrzeczenia, dzierżawy, użyczenia, nakaz płatniczy dla podatku od nieruchomości i rolnego)  – do wglądu.

Także chcieć czy nie chcieć to muszę jakiś obiekt posiadać, żeby im dokumenty załączyć ? Chyba, że da się to jakoś obejść..

Odnośnik do komentarza

Po co Ci garaże blaszaki? xD Normalnie robisz DG w domu, jesteś przecież zameldowany. Jeśli robisz DG na zasadach ogólnych i chciałbyś coś wrzucać w koszta to musisz mieć umowę z rodzicami na wynajem pomieszczenia, ilość m2.
Czyli jeśli za mieszkanie i opłaty płacą 1000pln za 100m2 mieszkanie, Ty masz dla siebie 10m2 to tyle sianka wrzucasz w koszta. 
DG bez problemu otworzysz w domu jak mieszkasz z rodzicami, bez zmian taryfy itd 
Jeśli nic nie chcesz wrzucać w koszta, otwierasz firme i masz wywalone na jakiekolwiek opłaty.

Zarabiam na Dropshippingu. | Mentoruję w Dropshippingu - KLIK

"Pieniądze nie są ważne, ważna jest duża ilość pieniędzy." ~ Ibra.

Odnośnik do komentarza

Starając się o dofinansowanie, wiesz że dajesz jakby "w zastaw" mieszkanie którego powinieneś być właścicielem, współwłaścicielem, lub Twoi rodzice muszą potwierdzić że w razie czego spłacą 20.000zł (o ile starasz się o tą dotację 20k)

Zarabiam na Dropshippingu. | Mentoruję w Dropshippingu - KLIK

"Pieniądze nie są ważne, ważna jest duża ilość pieniędzy." ~ Ibra.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Andrzej13 napisał:

Starając się o dofinansowanie, wiesz że dajesz jakby "w zastaw" mieszkanie którego powinieneś być właścicielem, współwłaścicielem, lub Twoi rodzice muszą potwierdzić że w razie czego spłacą 20.000zł (o ile starasz się o tą dotację 20k)

Wiem jak to działa :)  Wymagają dwóch poręczycieli.. (lub gwarancji bankowej, zastawu na rzeczach, jakieś tam opcje jeszcze były..). Nie uzyskuje jednak konkretnej odpowiedzi na moje pytanie jak sensownie to zrobić w tym przypadku

Ale jeśli mogę działalność wykonywać mobilnie, w swoim samochodzie i dojeżdżam do klientów to w sumie samo biuro mi wystarczy..

Jestem ciekaw jak jest z blaszakiem, bo nie jest to budynek, więc nie płacimy też zwiększonej stawki tak jak pisze @jayd1 tylko 2% od wartości tego obiektu, tak się dowiedziałem ;) Kwestia czy trzeba to wszystko zgłaszać tak samo jak w przypadku budynku.

Odnośnik do komentarza
39 minut temu, WiMeX napisał:

Wiem jak to działa :)  Wymagają dwóch poręczycieli.. (lub gwarancji bankowej, zastawu na rzeczach, jakieś tam opcje jeszcze były..). Nie uzyskuje jednak konkretnej odpowiedzi na moje pytanie jak sensownie to zrobić w tym przypadku

Ale jeśli mogę działalność wykonywać mobilnie, w swoim samochodzie i dojeżdżam do klientów to w sumie samo biuro mi wystarczy..

Jestem ciekaw jak jest z blaszakiem, bo nie jest to budynek, więc nie płacimy też zwiększonej stawki tak jak pisze @jayd1 tylko 2% od wartości tego obiektu, tak się dowiedziałem ;) Kwestia czy trzeba to wszystko zgłaszać tak samo jak w przypadku budynku.

Moja siostra brała dotacje, w zastawa dawała mieszkanie i nie pamiętam żeby płaciła jakieś 2% wartości obiektu.
Nie pamiętam żeby cokolwiek płaciła oprócz ZUSów i podatku dochodowego przez 15msc.
Najprościej będzie jak pójdziesz do UP i dowiesz się wszystkiego od Pań które tam siedzą. Absurdalne byłoby płacić 2% wartości obiektu jeśli chcesz otworzyć mobilną DG.

Edytowane przez Andrzej13

Zarabiam na Dropshippingu. | Mentoruję w Dropshippingu - KLIK

"Pieniądze nie są ważne, ważna jest duża ilość pieniędzy." ~ Ibra.

Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Andrzej13 napisał:

Moja siostra brała dotacje, w zastawa dawała mieszkanie i nie pamiętam żeby płaciła jakieś 2% wartości obiektu.
Nie pamiętam żeby cokolwiek płaciła oprócz ZUSów i podatku dochodowego przez 15msc.
Najprościej będzie jak pójdziesz do UP i dowiesz się wszystkiego od Pań które tam siedzą. Absurdalne byłoby płacić 2% wartości obiektu jeśli chcesz otworzyć mobilną DG.

No 2% od wartości garażu blaszanego to nie byłoby dużo :D Co innego ponad 20zł od metra ;) U mnie brała mama, tylko że na sklep komputerowy, trochę inaczej to wyglądało..

Zależy pewnie na co brała ;) Podatek tak jak pisaliście nie zmienia się, jeśli budynek w którym wykonywana jest działalność należy również do celów mieszkalnych. W moim przypadku mógłbym dać biuro w swoim pokoju, więc stawka by się nie zwiększyła(teoretycznie), więc musiałbym tylko zapewne podpisać umowę użyczenia z moim ojcem na pokój .. ;) 

U Pań w PUP ciężko się dowiedzieć tak skomplikowanych rzeczy, wierz mi ^^ Pytałem parę rzeczy i może połowę wiedziały.. W starostwie będą wiedzieć na pewno czy muszę blaszaka zgłaszać i wołać architektów, ale znowu te kolejki, te czekania.. Więc na razie krążę wokół pomysłu z samym biurem w moim pokoju oraz działalnością wykonywaną mobilnie.

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, WiMeX napisał:

No 2% od wartości garażu blaszanego to nie byłoby dużo :D Co innego ponad 20zł od metra ;)

 

 

Jóź wszystko Ci się myli, te 2% to masz na myśli pewnie podatek PCC ale w tym wypadku ma się on jak piernik do wiatraka...

 

40 minut temu, WiMeX napisał:

 

  W moim przypadku mógłbym dać biuro w swoim pokoju, więc stawka by się nie zwiększyła(teoretycznie), więc musiałbym tylko zapewne podpisać umowę użyczenia z moim ojcem na pokój .. ;) 

 

Właśnie o tym pisałem Ci od początku tzn. zarejestruj DG w domu i po problemie.

40 minut temu, WiMeX napisał:

 Podatek tak jak pisaliście nie zmienia się, jeśli budynek w którym wykonywana jest działalność należy również do celów mieszkalnych.
 

To wygląda inaczej tzn.pewne rodzaje działalności można w domu prowadzić warunek aby nie zmieniał sie sposób użytkowania budynku ani żeby nie było wydzielone pomieszczenie ...

1 godzinę temu, Andrzej13 napisał:

Po co Ci garaże blaszaki? xD Normalnie robisz DG w domu, jesteś przecież zameldowany.

Nie potrzebujesz zameldowania w danym budynku aby moc tam prowadzić DG.

1 godzinę temu, Andrzej13 napisał:

 Jeśli robisz DG na zasadach ogólnych i chciałbyś coś wrzucać w koszta to musisz mieć umowę z rodzicami na wynajem pomieszczenia, ilość m2.

 

Prawo do dysponowania lokalem jest niezbędne aby moc zarejestrować DG poza tym nie wydzielenie osobnego pomieszczenia na prowadzenie działalności jest najbardziej opłacalne.

Odnośnik do komentarza

Otwierasz działaność w domu do US musisz dostarczyć dokument że twoi rodzicę są właścicielem nieruchomości (akt notarialny) i robisz papier,że zgadzają sie na prowadzenie działaności w tym budynku. Na domofonie robisz sobie kartkę z nazwą firmy, bo po kilku dniach od rejestracji wpadaja urzędasy.

Najtańsze przedłużenia domen .pl w Polsce - SeoHost

Odnośnik do komentarza

@jayd1 Jeśli chodzi o 2% w przypadku blaszaka to kierowałem się tym : http://www.poradypodatkowe.pl/artykul,749,15542,podatek-od-nieruchomosci-za-firmowy-garaz.html

Gdzie zacytuje:

Cytat

Za taki garaż podatek od nieruchomości płacą tylko przedsiębiorcy według stawki 2% wartości takiego obiektu.

Mam jeszcze takie pytanie.. Jeśli działalność będzie związana niejako trochę z autodetailingiem wykonywanym mobilnie i dostarczę im dokument użyczenia swojego pokoju przyłóżmy to 10m2, według tego ich punktu:

Cytat

4. Oryginały dokumentów potwierdzających prawo do lokalu,  w którym wykonywana  będzie planowana działalność gospodarcza (akt własności, umowa: najmu, wstępna/przedwstępna, przyrzeczenia, dzierżawy, użyczenia, nakaz płatniczy dla podatku od nieruchomości i rolnego)  – do wglądu.

To.. Sprzęt który zakupię za środki z dofinansowania muszą być w lokalu, który jest wpisany we wniosku ? Takie głupie pytanie, ale zakładam że mogą się czepiać absolutnie o wszystko ;>  Garaż blaszany w sumie przydałby mi się do samego trzymania sprzętu, chemii, etc., ale musiałbym lecieć się pytać czy trzeba to zgłaszać tak samo jak w przypadku budynku, bo inwestycja 1500zł w garaż blaszany nie jest dużą inwestycją.

Z tego co napisał mi pewien użytkownik to:

Wystarczy spisać umowę użyczenia np. powierzchni w postaci 10m2 na postać biura oraz 20m2 w postaci działki ze znajdującą się na nim garażem blaszanym. Blaszak wolno stojący można rozebrać w 15 minut, więc nie muszę latać do żadnego starostwa :) Ii tak w sumie było dość logicznie i rozsądnie :D Bo miałbym gdzie trzymać sprzęt i troszkę lepiej by to wyglądało we wniosku o dofinansowanie, że posiadam jednak garaż blaszany .. ?

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, WiMeX napisał:

@jayd1

 

Mam jeszcze takie pytanie.. Jeśli działalność będzie związana niejako trochę z autodetailingiem wykonywanym mobilnie i dostarczę im dokument użyczenia swojego pokoju przyłóżmy to 10m2, według tego ich punktu:

 ?

Właśnie w tym sek by nic nie wydzielać,podejdź do pierwszego lepszego księgowego to Ci to

 

Godzinę temu, WiMeX napisał:

@jayd1

 

To.. Sprzęt który zakupię za środki z dofinansowania muszą być w lokalu, który jest wpisany we wniosku ? Takie głupie pytanie, ale zakładam że mogą się czepiać absolutnie o wszystko ;>

 

 :)  :D?

Nie masz takiego obowiązku tzn. wszystko  na co dadzą musisz kupić i mieć ale ich nie obchodzi w którym miejscu to trzymasz...

Godzinę temu, WiMeX napisał:

@jayd1Garaż blaszany w sumie przydałby mi się do samego trzymania sprzętu, chemii, etc., ale musiałbym lecieć się pytać czy trzeba to zgłaszać tak samo jak w przypadku budynku, bo inwestycja 1500zł w garaż blaszany nie jest dużą inwestycją.

 

 :D  ?

Od strony technicznej to jeśli plan zagospodarowania na to pozwala wtedy wystarczy dokonać  zgłoszenie w starostwie i odczekać bodajże 30 dni,jeśli w tym terminie się nie sprzeciwia to wtedy możesz sobie postawić.

Odnośnik do komentarza

@jayd1

Co do umowy użyczenia to raczej nie robi różnicy czy wpisze tam u mnie ojciec 10m2 czy cały budynek, że mi użycza. Księgowy zajmuje się takimi rzeczami ? Aa to nie urząd gminy bardziej ? :D

Garaż blaszany zapewne mało kto zgłasza do starostwa, bo to nie budynek, można go rozebrać w 15minut, ale prawnie zapewne trzeba by to zrobić. Tak czy siak zgłoszę zapewne tylko ten swój pokój na umowie użyczenia i powinno wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, WiMeX napisał:

@jayd1

Co do umowy użyczenia to raczej nie robi różnicy czy wpisze tam u mnie ojciec 10m2 czy cały budynek, że mi użycza. Księgowy zajmuje się takimi rzeczami ? Aa to nie urząd gminy bardziej ? :D

 

To czy wydzielisz powierzchnie czy nie ,decyduje o tym czy będzie podatek podwyższony czy tez zostanie na poziomie takim jakim jest ...I właśnie przy każdej DG czy firmie która prowadziłem takimi rzeczami zajmował się księgowy ....

9 minut temu, WiMeX napisał:

@jayd1

 

Garaż blaszany zapewne mało kto zgłasza do starostwa, bo to nie budynek, można go rozebrać w 15minut, ale prawnie zapewne trzeba by to zrobić.

Kwestia jakich masz sąsiadów bo jesli chu... to lepiej zgłosic inaczej faktycznie przyjdzie rozebrać w 15min.?

Odnośnik do komentarza

@jayd1

Według tego dokumentu tutaj: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-czy-siedziba-firmy-w-mieszkaniu-to-wyzszy-podatek-od-nieruchomosci

nie ma znaczenia czy jest wydzielona powierzchnia czy też nie - jeśli śpię w tym pokoju to nie powinna być większa, tak to widzę ;> Szczególnie, że koło komputera mam łóżko od razu, to pomieszczenie nie przeznaczone tylko i wyłącznie do działalności ;)  

Co do kwestii prądu jeszcze.. Energetyka może kazać przełączyć na wyższą taryfę ? W internecie piszą raz tak, a raz inaczej.. Nie chce nic w koszty wliczać, jeśli chodzi o prąd. Ale zgodnie z tym artykułem: https://enerad.pl/rynek-energii/prad-dla-domu/faq/prowadze-dzialalnosc-gospodarcza-w-domu-czy-powinienem-wybrac-taryfe-g-czy-c/

dokładnie chodzi o punkt "Aktualizacja – nasza interwencja!" to wychodzi na to, że musiałbym to zrobić..  Coś się zmieniło ? jak to jest ? :)

Odnośnik do komentarza
36 minut temu, WiMeX napisał:

@jayd1

 

nie ma znaczenia czy jest wydzielona powierzchnia czy też nie - jeśli śpię w tym pokoju to nie powinna być większa, tak to widzę ;> Szczególnie, że koło komputera mam łóżko od razu, to pomieszczenie nie przeznaczone tylko i wyłącznie do działalności ;)  

Co do kwestii prądu jeszcze.. Energetyka może kazać przełączyć na wyższą taryfę ? W internecie piszą raz tak, a raz inaczej..

 

Zerknij na to-

https://www.biura-rachunkowe.waw.pl/artykul/rejestracja-firmy-w-domu-mieszkaniu-dzialalnosc-gospodarcza-w-domu-wady-i-zalety-36

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Polecana zawartość

    • Poradnik podatkowy - jak rozliczać się z pieniędzy zarobionych przez Internet bez DG?
      Zarabianie w Internecie wiąże się z koniecznością płacenia podatków - a rozliczanie się z urzędem skarbowym nie jest jednoznaczne i proste. Prawo podatkowe w Polsce jest nieujednolicone - co oznacza, że każdy urząd skarbowy może mieć inne interpretacje. Sprawdź jak się za to zabrać!
        • Lubię to!
        • Super
      • 12 odpowiedzi
    • JDG - Jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce
      Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG) to najprostsza forma prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Jest to działalność prowadzona przez jedną osobę fizyczną na własne nazwisko i na własne ryzyko. Jednak mimo, że nazywa się jednoosobowa - daje jednak możliwość zatrudniania pracowników. Takich firm jest zarejestrowanych w Polsce zdecydowanie najwięcej. Sprawdź jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić własną JDG!
        • Super
      • 3 odpowiedzi
    • Inwestowanie w obligacje detaliczne skarbu państwa - od podstaw!
      Sprawdź jak inwestować w obligacje skarbowe - krok po kroku! Detaliczne obligacje skarbowe to rodzaj obligacji emitowanych przez Państwo, które są oferowane indywidualnym inwestorom, takim jak osoby fizyczne, a nie instytucjom finansowym.

      Są to instrumenty dłużne, nienotowane na żadnym rynku, co oznacza że kupując taką obligację, w praktyce pożyczasz pieniądze państwu na określony czas, a w zamian otrzymujesz odsetki. Można więc powiedzieć że obligacje są indywidualną pożyczką na określony % dla Skarbu Państwa. Państwo odda Ci więcej niż od Ciebie pożyczyło.
        • Super
      • 7 odpowiedzi
    • Jak pozyskiwać i zarabiać na poleconych dzięki make-cash.pl
      W tym poradniku przedstawiam możliwości dostępne dla każdego użytkownika. Dowiesz się jak efektywnie wykorzystać forum do zbierania poleconych i budowania dodatkowych zysków.

      Make-cash.pl to miejsce, gdzie ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami, poszukują porad i rekomendacji, a także nawiązują wartościowe kontakty. Codziennie odwiedza nas minimum 2000 unikalnych osób, które są zainteresowane zarabianiem przez Internet - a to ogromny potencjał, z którego może korzystać nie tylko administracja - ale każdy użytkownik forum !
        • Super
      • 2 odpowiedzi
    • Jak pisać treści na stronę internetową z wykorzystaniem AI
      Tworzenie treści od podstaw może być procesem czasochłonnym. Istnieje wiele mniejszych kroków, o których należy pomyśleć w drodze do stworzenia atrakcyjnych treści, takich jak badanie rynku, SEO i redagowanie tekstu, a to tylko początek. Jednak nie musisz zaczynać od zera, gdy istnieją narzędzia AI, które mogą pomóc w tworzeniu wysokiej jakości treści. 
        • Dzięki!
        • Super
      • 13 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .