Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

push_ads.png

marketing afiliacyjny jest pełen coraz to nowszych możliwości. Kluczem do sukcesów w tej branży jest ujrzenie trendów zanim zostaną one rozpowszechnione! Jeśli to czytasz, gratuluję – jesteś w gronie szczęśliwców, bo omawiany tutaj trend nie jest jeszcze znany szerszemu gronu użytkowników!
Możliwe, że nie jesteś jeszcze w afiliacji ale zawsze chciałeś w niej być - z tym, że powstrzymywało Cię wydawanie tysięcy dolarów na kursy. Możliwe, że zawsze marzyłeś aby być w branży marketingu afiliacyjnego i zastanawiałeś się nieustannie jak to się dzieje, że można zarobić spore pieniądze w ten właśnie sposób.

Co jest omawianym dzisiaj trendem? Push Notifications

Jeśli nie mieszkasz w jaskini to prawdopodobnie masz styczność z wiadomościami ‘push notification’ [powiadomieniami na ekranie] każdego dnia! Stały się one ważnymi elementami naszego życia. Przypominają nam o zadzwonieniu do rodziny i przyjaciół, wyświetlają listę czynności do wykonania itp.

 
Trochę historii… 

Powiadomienia ‘push’ w aplikacjach zostały stworzone przez Apple w 2009 – w czasach kiedy Apple przeżywał swój czas świetności ze Stevem Jobsem na czele.
Później ta usługa była wprowadzona w Safari, Chrome’ie oraz w wielu innych narzędziach na pulpicie i telefonach komórkowych – uwzględniając w tym te operujące w systemie Android. 
Dlaczego wytłuściłem słowo ‘aplikacjach’ powyżej?

Tak się składa, że to Blackberry wynalazło to pojęcie w 2003 roku.  Tak, mowa tutaj właśnie o tej firmie, która została najpierw zjedzona przez Apple, a później dobita przez Google. Tak czy owak, to właśnie Blackberry wynalazło usługę ‘push’, która została u nich zaaplikowana do systemu emailowego. Każdy dostany email był wyświetlany przez aplikację na ekranie ich telefonów.

A więc o co w tym wszystkich chodzi…

Push Notifications vs. Push Notification Ads

Zacznijmy od powiadomień ‘push’!

Myślą przewodnią była możliwość wysyłania powiadomień do użytkowników różnych aplikacji na iPhone’ach – na skutek pojawienia się danej aktywności. Na przykład: aplikacja Facebooka wysyła powiadomienie gdy ktoś lubi Twój post, albo powiadomienia z aplikacji Podcast zostają wysłane, gdy dostępne są nowe nagrania Twoich ulubionych podcastów są dostępne.

 push_notifications.png
Kojarzysz tą małą czerwoną kropkę pojawiającą się na ikonce aplikacji w Twoim telefonie? To jest właśnie ‘push notification’.
Na pewno wiesz o czym mowa.
To samo aplikowane jest do przeglądarek oraz widoczne jest na pulpicie. Chrome jest jednym z większych graczy w branży powiadomień ‘push’. Przeglądając Internet, używając Chrome, musiało zdarzyć się Tobie, że niektóre strony prosiły o pozwolenie wysyłania Tobie powiadomień o czymś.. wyglądało to w ten sposób:
 push_notifications2.png
Myślę, że pojęcie powiadomień ‘push’ nie jest Ci obce po tym drobnym wprowadzeniu.
Reklamy poprzez powiadomienia ‘push’ – również znane jako ‘push traffic’ czy ‘push ads’ [reklamy push]

Proste! Zamiast wysyłać Tobie powiadomienie o czymś na czym Tobie zależy – wysyłane są Tobie reklamy.
Tutaj jest kilka przykładów ‘push’ powiadomień w aplikacjach mobilnych:
push_notifications3.png

I przykład z pulpitu widoczny poprzez przeglądarkę Chrome:
 push_notifications4.png
Jeśli wybrałeś się ostatnio na jakieś wydarzenie związane z marketingiem afiliacyjnym – mogę się założyć, że reklamy związane z powiadomieniami ‘push’ były szczegółowo omawiane oraz oczywiście możliwości z nimi związane; Mimo to mało afiliantów ich używa, jak na razie! Także teraz jest najlepszy czas dla Ciebie, aby się w to wkręcić.

Nie ma czasu do stracenia!

Jakie są powody, aby używać reklamy bazujące na systemie ‘push notification’ w 2019?

Sam fakt, że giganci generujący wielki ruch – tacy jak Propeller ads czy Zeropark – używają właśnie takich reklam, powinien Tobie wystarczyć.
O czym to świadczy? O możliwości zarobienia pieniędzy w ten sposób.
A więc – główne powody to:
Jest to nowe źródło do generowania ruchu!

  1. Ten segment nie jest jeszcze zalany przez firmy i agencje.
  2. Jest to dość tanie do wprowadzenia.
  3. Jest to ulepszenie systemu z otwierającymi się reklamami ‘Pop’ (którymi przesycony jest Internet od lat).
  4. Fakt, że użytkownicy muszą wyrazić zgodę na widzenia tych reklam prowadzi do większego zaangażowania, a co za tym idzie większej efektywności.
  5. Użytkownicy będą widzieli reklamy nawet nie używając aplikacji ani danej strony internetowej w danym momencie.

Jakie są najlepsze źródła ruchu poprzez reklamy ‘push notifications’?
Trudno powiedzieć, bo dużo jest poważnych graczy na tym rynku, aczkolwiek – polecanymi przeze mnie źródłami generującymi ruch w 2019 są:

  • MegaPush – Sprawdź poradnik MegaPush napisany przez Luke’a tutaj - MegaPush guide. - polecam dla początkujących, sam tu zaczynałem
  • PropellerAds – Użyj kodu AFFLIFT-50 i odbierz $50 bonus, gdy wydasz $200 na tym portalu!
  • ZeroPark - bardzo dobre opcje kierowania, optymalizacji i integracja z Voluum - polecam (Ciamciaj)
  • RTX Platform– Użyj tego linku, aby dowiedzieć się jak się zarejestrować na RTX Platform i odbierz $100 kredytu kiedy wydasz $75 (promocja tylko dla nowych użytkowników)
  • inne źródła: Mgid, RichPush, DatsPush

Najlepsza strategia reklamowania poprzez ‘push notifications’:
Tego prawdopodobnie nie usłyszysz za często od portali generujących ruch:

„Powiadomienia ‘push’ szybko się wypalają”

Co to znaczy? To znaczy, że ruch i zaangażowanie będzie malało szybciej niż poprzez inne reklamy, zupełnie odwrotnie niż w wyskakujących reklamach ‘Pop’ gdzie możesz pokazać swoje materiały potencjalnym odwiedzającym niezliczoną ilość razy.

Portale generujące ruch nauczyły się na swoich doświadczeniach z reklamami ‘Pop’. Zaplanowały one, że utrzymają rynek powiadomień ‘push’ w jak najczystszej formie, aby zapewnić jego ciągłość.

Nie sądzę, że ten rynek spróbuje się zmienić w znacznym stopniu dlatego ważne jest, żeby zrozumieć dokładnie jak działa.

A więc – moja rada jest następująca:

Wypróbuj swoje najlepsze kampanie reklamowe z systemu ‘Pop’ w systemie powiadomień ‘Push’. Jestem pewien, że ujrzysz niesamowite rezultaty.

Jakie treści sprawdzają się w systemie powiadomień ‘push’?

push_funny.png

  • Sprawdza się wszystko to co jest efektywne poprzez reklamy ‘Pop’ oraz również niektóre materiały z reklam ‘Native’. Lista treści jest zatem następująca:
  • Loterie/konkursy (Wygraj iPhone X, Galaxy S9 itp.)
  • Oferty związane z urządzeniami mobilnymi (Anti-wirusy, pliki video, gry itp.)
  • Instalatory;
  • Hazard;
  • Tematyka randek (bez nagości);
  • Zdrowy tryb życia (utrata wagi);
  • E-Commerce;

Sprawdzone kampanie reklamowe ‘push’
Jeśli używasz AdPlexity Native – możesz znaleźć popularne kampanie reklamowe właśnie tam. Możesz też je po prostu wygooglować.
________________________________________
Obraz
Tutaj jest kilka przykładów:
 Screenshot_7.png
Opis: Przeskanuj swojego iPhone X teraz!
Tytuł: Znaleziono 3 wirusy!

________________________________________
 Screenshot_8.png
Tytuł: Chcesz zmienić swoją sylwetkę?
Opis: Naucz się jak osoby w [nazwa miejscowości] tracą na wadzę w mgnieniu oka!________________________________________
________________________________________

Screenshot_9.png
Tytuł: Możesz wygrać Galaxy S9 już dzisiaj!
Opis: Sprawdź czy się kwalifikujesz


Mam nadzieję, że sytuacja jest dla Ciebie dość jasna – tak na prawdę nie ma limitów. Spróbuj prowadzić proste kampanie w nieagresywny sposób.

Jaki budżet potrzebny jest do przetestowania tego sposobu?

To kolejne trudne pytanie, ale podpowiem Tobie jak to wygląda w moim przypadku.

W przypadku ofert gdzie wypłata wynosi mniej niż $3, mój budżet testowy jest zazwyczaj 20-krotnością kwoty do wypłaty. Np. jeśli można dostać za daną ofertę $2, moim testowym budżetem będzie $40.

W przypadku ofert, w których wypłata wynosi więcej niż $3, mój budżet testowy ustawiam na dziesięciokrotność tej kwoty. To ma miejsce głównie w przypadku tematyki zdrowotnej, e-commerce czy ofert COD.


Podsumowanie
Ten typ ruchu jest hitem w 2019. Zachęcam Ciebie do spróbowania zanim wszyscy afilianci na ziemi się w to wkręcą – tak samo jak stało się to z Pop adsami oraz Redirectem.

 

Artykuł przetłumaczony z zagranicznego bloga jednak ja (Ciamciaj) sam działam w pushach i podpisuje się pod wiedza tutaj zawartą i z chęcią odpowiem na Wasze pytania.
Czy chcesz zobaczyć case study z zarabiania tym sposobem? Chcesz zobaczyć wyniki z zarabiania (nawet w polskich sieciach!)? 

 

Jak coś jest nie jasne - śmiało piszcie w tym temacie, nie ma głupich pytań! 

  • Super 10
  • Dzięki! 1
SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY!
 
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

  • 3 tygodnie później...

Cześć, temat bardzo ciekawy - rozumiem, że przez link przerzucamy na landing page z ofertą produktowa, w takim razie jaka zazwyczaj masz konwersje?

Jak wielu polskich użytkownikow zawieraja strony? 

A co ciekawsze... jak myslisz kiedy polskie strony zaczna oferowac takie uslugi? :)

 

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...
  • 3 miesiące temu...

@Ciamciaj Cześć tak jak napisałeś mi to tak zrobię ;)

powiedz mi na moje pytania?

1. czy opłaca się kupować ruch w sieci MegaPush.sh za 100$ czy nie ma sensu bo można to szybko stracić?

2. jakie CPC ustawić dla danego kraju na początek i czy to ma wpływ na zarobki ?

3. czy można dużo zarobić promując FLIX Sport w Języku Angielskim z dużymi stawkami dla danego kraju?

4. Jakie Obrazki są najlepsze do przyciągania takiej reklamy żeby dużo osób klikało jednocześnie oraz jakie nazwy pod Sport?

5. Ile Trzeba przeznaczyć dolarów żeby zarabiać 3 miliony w dolarach przez 90 dni bo tam gdzie promuje powiedziano mi o takim partnerze więc wole zapytać tu co o tym sądzisz i jakie to ma szanse czy lepiej sobie darować ?

Odnośnik do komentarza

1. Opłaca się jak go dobrze spożytkujesz

2. Proponowane lub niższe od proponowanego i testowac ile dostałeś ruchu

3. Pewnie można, ale czym droższa oferta tym więcej kasy potrzebujesz na testy. Dla budżetu 100$ nie brałbym ofert powyżej 1$

4. Nie wiem

5. od 1 do 99 milionów, radzę lepiej przemyśleć swoje pytania albo zebrać więcej informacji bo nie wróżę z fusów :)

  • Dzięki! 1
SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY!
 
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .