Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Ciamciaj

Poradnik [28] Najlepsze darmowe narzędzia SEO (pozycjonowanie i optymalizacja)

Rekomendowane odpowiedzi

Darmowe narzędzia SEO

Lista 28 darmowych narzędzi SEO

To jest lista 28 najlepszych darmowych narzędzi do pozycjonowania stron i optymalizacji. Wiele z nich posiada płatne plany również, ale wymieniliśmy takie z których da się skorzystać za darmo. Wiele z nich jest dostępnych w SeoTools w wersjach premium.  Sam korzystam z tych narzędzi i wiele z nich pomogło mi dojść do projektów w których liczba unikalnych użytkowników miesięcznie przekracza 200k.

Wszystkie te narzędzia ŚWIETNIE spisują się w 2019 roku.

No to zaczynajmy... na liście są głównie zagraniczne narzędzia

 

1. Answer The Public
Znajdź 450+ słów kluczowych w ciągu sekundy!
Większość narzędzi SEO (do pozycjonowania) czerpie informacje z tego samego miejsca: The Google Keyword Planner.
ANSWER THE PUBLIC jest inne i pozwala uzyskać słowa kluczowe powstałe w skutek analizy pytań zadawanych przez ludzi na forach, blogach i mediach społecznościowych.
Screenshot_6.png

Najlepsza funkcja: “Porównywanie słów kluczowych”
Zdziwiłbyś się jak dużo osób wpisuje „X vs. Y” szukając informacji w Google (Np. „iPhone vs. Android”) – dlatego właśnie Answer the Public ma całą sekcję na rezultaty skupiające się na słowach kluczowych „Vs. X”.

Screenshot_7.png
2. Woorank’s SEO & Website Analysis Tool (wersja premium w SeoTools)

Będziesz w stanie w ciągu sekund uzyskać listę porad jak usprawnić pozycjonowanie Twojej strony. Jest to dodatek do Chrome, który jest bardzo przydatny. 

Screenshot_10.png

Na początku uzyskasz analizę pozycjonowania Twojej strony – zostaną Tobie również pokazane DOKŁADNE kroki, które musisz przejść, aby to pozycjonowanie usprawnić. Kroki te będą dotyczyły zarówno zmian na Twojej stronie jak i kroków do podjęcia na zewnętrznych stronach.
 Screenshot_8.png
Najlepsza funkcja: “Marketingowa lista kontrolna”
Większość narzędzi do pozycjonowania informuje Cię o problemach… nie rozwiązaniach.
Co jest niesamowicie użyteczne na Woorank to to, że ukaże się Tobie lista czynności, które powinieneś wykonać, aby zaradzić jakimkolwiek problemom, z którymi będziesz się zmagał.

3. Ahrefs’ Backlink Checker (wersja premium w SeoTools)

Wyczerpująca analiza linków

Screenshot_9.png

Darmowa wersja Ahrefs’ Backlink Checker pokazuje top 100 back linków do każdej strony albo URL, które wyszukasz. Razem z tą informacją dostaniesz dane na temat całkowitej liczby back linków oraz linków z innych stron, oceny domen (DR) oraz ocenę URL (UR) o ile te informacje są dostępne.
Rada ode mnie: wyszukaj strony konkurencji aby dowiedzieć się skąd ty również mógłbyś mieć przekierowania na swoją stronę.

4. Detailed.com
Zdobądź informacje wywiadowcze na temat Twojej konkurencji.

Screenshot_11.png

Dzięki Detailed zdobędziesz wyselekcjonowaną listę najpopularniejszych stron w Twojej branży. Tym sposobem będziesz w stanie przekonać się z jakimi konkurentami masz do czynienia (i będziesz miał okazję podpatrzeć i skopiować jakie kroki oni podejmują).

 
Najlepsza funkcja: „Mentions – wzmianki”.

Screenshot_12.png

Ta funkcja pokazuje Tobie kto ostatnio wysłał link (bądź tweetował) związany z Twoją konkurencją.

5. CanIRank (często dostępny w SeoTools w wersji premium)

Zdobądz szybko odpowiedź na pytanie “Czy moja strona pojawi się w wyszukiwarce jak ktoś wpisze to słowo kluczowe?”
CanIRank jest bardzo szczegółowym narzędziem do oceny konkurencyjności słów kluczowych i co nie jest często spotykane CanIrank nie tylko informuje Ciebie czy słowa kluczowe są konkurencyjne czy nie – oprócz tego dowiesz się, czy to słowo kluczowe spowoduje, że Twoje strona ukaże się na liście stron w wyszukiwarce gdy ktoś wyszuka owe pojęcie.
Screenshot_13.png

Super sprawa!
Najlepsza funkcja: “Jak lepiej uchwycić owe słowo kluczowe?”

Screenshot_15.png

CanIRank nie tylko pomoże Tobie ocenić wielkość konkurentów z pierwszych stron wyszukiwarek – da ono również Tobie szczegółowe rady, by Twoja strona pojawiała się w wyszukiwarkach po wpisaniu danego wyrażenia.

6. Google’s Mobile-Friendly Test
Przyszykuj swoją stronę na Mobile-first Indexing Google-a. Jak pewnie już wiesz Google niedawno wprowadził duże zmiany do ich algorytmu (Ta zmiana została nazwana Mobile-First Indexing/Indeksowanie pod urządzenia mobilne).
Po krótce – jeśli Twoja strona nie jest zoptymalizowana pod urządzenia mobilne – masz problem. Całe szczęście nie potrzebujesz pełnoetatowego developera stron, żeby przygotować się na tę zmianę. Wystarczy Tobie przeskanowanie swojej strony przez Mobile-Friendly Test tool.

To narzędzie wykaże czy Twoje strona jest dostosowana pod nowy algorytm Google’a:
Screenshot_16.png

Najlepsza funkcja: “Problemy we wczytywaniu stron”
Ta funkcja pomoże Tobie ulepszyć kod Twojej strony. Dzięki temu mobilny ‘crawler’ (program do systematycznego przeglądania stron WWW i ich indeksowania) Google’a będzie w stanie znaleźć i zindeksować content z twojej strony.

7. Keywordtool.io (wersja premium w SeoTools)
Setki sugestii słów kluczowych wygenerowanych na bazie jednego słowa.

Screenshot_17.png

Wpisując słowo kluczowe Keyword Tool udostępni Tobie masę sugestii potencjalnych słów kluczowych oraz najczęściej wpisywane frazy z tej tematyki.

8. SEMRush (wersja premium w SeoTools)
Podpatrz słowa kluczowe, których używa Twoja konkurencja.

Screenshot_18.png

SEMRush jest moim odwiecznym ulubionym narzędziem pomagającym w pozycjonowaniu. Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji trzeba zapłacić, aczkolwiek darmowa wersja również jest niezwykle pomocna. Także – niezależnie czy korzystasz z darmowej czy płatnej wersji – SEMRush wyszukuje słowa kluczowe, które Twoja konkurencja ma dobrze wypozycjowane.
 
Najlepsza funkcja: Magiczny trik ze słowem kluczowym

Screenshot_19.png
Wpisz słowo kluczowe i… uzyskaj listę 78,350 słów kluczowych z nim związanych.
 
Szaleństwo!
9. SERP Robot

Sprawdź jakie masz pozycje w rezultatach wyszukiwarek sprawdzając do pięciu słów kluczowych (więcej w wersji płatnej, bardzo dobry stosunek ilości słów do ceny - sam korzystam z płatnej wersji)

Screenshot_20.png

Sprecyzuj stronę internetową oraz do pięciu słów kluczowych, które chciałbyś na tej stronie sprawdzić i dowiedz się, na którym miejscu znajduje się Twoja strona. Dowiesz się również jak mocno wypozycjonowana jest Twoja konkurencja na te same frazy.

10. Keywords Everywhere

Dostęp do wszystkiego co ze słowami kluczowymi związane – z całego Internetu.
Keywords Everywhere da się polubić bardzo szybko i dlatego jest to jedno z moich ulubionych dodatków do przeglądarki… pewnie zastanawiasz się dlaczego?

keywords-everywhere (1).png

Pokazuje ono liczbę wyszukiwań danego słowa kluczowego, słowa konkurencyjne oraz informacje o CPC (Cost per click)… a wszystko to w Twojej przeglądarce internetowej.
Tak, tak – nie musisz się nigdzie logować, żeby mieć dostęp do tych informacji. Informacje na temat słów kluczowych mogą się Tobie pokazywać gdy kupujesz na amazon.com, oglądasz filmiki na YouTube czy nawet kiedy sprawdzasz statystyki na Google Search Console.
 
Najlepsza funkcja: Możliwość masowego sprawdzania 

Chcesz uzyskać informacje o wielu słowach kluczowych ? Sprawdzić do aż 10k słów kluczowych… i uzyskasz informacje o każdym z nich

11. BROWSEO

Zobacz jak wygląda twoja strona z perspektywy wyszukiwarki internetowej. Jak się okazuje strony internetowe wyglądają ZUPEŁNIE inaczej w wyszukiwarkach niż ty je widzisz. BROWSEO daję Tobie możliwość zobaczenia informacji, na których bazują wyszukiwarki internetowe.
Screenshot_21.png

Najlepsza funkcja: Możliwość zobaczenia tego co pokazane będzie w wyszukiwarce
Uzyskaj możliwość zobaczenia informacji o Twojej stronie, które wyświetlane będą w wyszukiwarkach:
 

Jest to niezwykle przydatne, by sprawdzić czy Twoj opis mieści się w wynikach wyszukiwarek. Będziesz również mógł dostosować tytuł oraz opis Twojej strony, aby zachęcić więcej osób do jej odwiedzenia.

12. Ubersuggest

Google Suggest jest swiątynią pomysłów jeśli chodzi o słowa kluczowe. Ubersuggest działa prosto:
Wpisujesz słowo kluczowe, a UberSuggest wychwytuje setki związanych z nim słów kluczowych z Google – specjalnie dla Ciebie (informacje o każdym słowie kluczowym, takie jak CPC, częstotliwość wyszukiwania i wiele innych parametrów również są udostępniane).

 Screenshot_22.png
Najlepsza funkcja: Wybieranie słów, które chcemy wyeliminować z wygenerowanych słów kluczowych.
Ta funkcja umożliwia wyeliminowanie słów kluczowych, które zawierają wyrazy, których nie chcemy, żeby były kojarzone z naszą stroną internetową, np. wszystkie frazy z „free”.

13. Google Search Console

Zdobądź informacje o pozycjonowaniu prosto z Google. Nie było możliwe, żeby ta lista narzędzi do pozycjonowania nie zawierała Google Search Console jako jednej z pozycji. GSC jest bogate w opcje i, czego nie można powiedzieć o wielu narzędziach online, wszystkie informacje są dokładne  (jest to przecież narzędzie Google’a).
Na przykład, możesz użyć GSC, żeby sprawdzić, którą pozycję zajmuje Twoja strona jako rezultat w wynikach wyszukiwarki.

Screenshot_26.png

Najlepsza funkcja: Raport co jest, a co nie jest indeksowane

Screenshot_23.png
Ten raport ukaże Tobie listę stron, które nie są zindeksowane. Dostępne również są tam instrukcję jak to naprawić.

14. Ahrefs SEO toolbar (wersja premium w SeoTools)

Natychmiastowe statystyki na stronach internetowych i w wyszukiwarce Google.
Zobacz ile odwiedzin rejestrowanych jest na danych stronach każdego miesiąca, jak mocno są one wypozycjonowane i ile podstron się na nich znajduje, a także wiele, wiele więcej. 
Ten toolbar pokazuje również popularność oraz CPC (Cost-per-click) każdego słowa używanego przez Ciebie w wyszukiwarce Google.

 Screenshot_24.png
Alternatywny toolbar: MozBar

15. Screaming Frog (wersja premium w SeoTools)

Znajdź i napraw błędy techniczne w pozycjonowaniu w sekundę.

Faktem jest to, że znajdowanie błędów technicznych w pozycjonowaniu Twojej strony jest BARDZO trudne. Dzięki narzędziu Screaming Frog wygenerowany zostanie raport potencjalnych błędów, jak błędy w nagłówkach http, w JAVIE czy HTMLu.

Screenshot_25.png
 
Najlepsza funkcja: Znajdowanie zduplikowanych materiałów
Google, jak pewnie słyszałeś, nie toleruje contentu, który jest zduplikowany – całe szczęście, dzięki Screaming Frog, będziesz mógł znaleźć ID stron ze zduplikowanym contentem.

16. Google Analytics

Google Analytics nie jest narzędziem do pozycjonowania, ale jest to prawie niemożliwe, żeby dobrze wypozycjonować stronę bez niego.
Dlaczego? Informacje wygenerowane przez Google Analytics zweryfikują czy Twoje próby pozycjonowania poszły na marne czy nie. Są to informacje jak ruch organiczny na stronie, informacje skąd są nasi użytkownicy przekierowani na naszą stronę, ile czasu na niej spędzają oraz jak szybko nasza strona się im wczytuje.


Najlepsza funkcja: Integracja Google Analytics i Google Search Console
Google Analytics jest niesamowicie efektywne samo w sobie, a gdy zintegruje się je z Google Console Integration – jest jeszcze bardziej wydajne i pozwala Tobie sprawdzić wiele dodatkowych informacji jak słowa kluczowe dzięki którym  ludzie trafili na Twoją stronę czy CTR (Click Through Rate – czyli ile osób kliknęło w Twój link po jego zobaczeniu).

17. Yoast WordPress Plugin (wersja premium w SeoTools)

Najlepsza wtyczka do pozycjonowania do WordPress’a.
Jeśli Twoja strona bazuje na WordPress’ie – musisz zainstalować YOAST!
Jest to najlepsza wtyczka aktualnie dostępna na rynku, a w dodatku 100% darmowa.
Screenshot_27.png 
Najlepsza funkcja: Generator mapy strony XML
Mapowanie stron pomaga Google i innym wyszukiwarkom znaleźć, przeszukać oraz zindeksować wszystkie podstrony na Twojej stronie. Z dodatkiem Yoast nie będziesz musiał już bawić się z mapą strony za każdym razem jak dodasz nową podstronę, bo Yoast zaktualizuje mapę Twojej strony automatycznie.

18. SimilarWeb (alternatywa w postaci SpyMetrics w Seotools)

Sprawdź statystyki strony wybranej domeny

Screenshot_28.png
Użyj tego narzędzia, aby oszacować ruch na wybranej stronie. Sprawdź informacje na temat tego skąd generowany jest ruch, lokalizacji odwiedzających i… wiele więcej. Jest to bardzo przydatne narzędzie, aby sprawdzić konkurencję.

19. Wordtracker Scout (wersja premium w SeoTools)

Ukradnij słowa kluczowe swoim konkurentom. Wordtracker Scout używa unikalnego podejścia do badania słów kluczowych… zamiast wpisywać i wyszukiwać słowa kluczowe – Wordtracker pokazuje najczęściej używane frazy na wybranych stronach internetowych. Tym sposobem możesz wkraść się na strony konkurencji… i podłapać słowa kluczowe dominujące w  ich kontencie. 

Screenshot_29.png
Najlepsza funkcja: Korzyści płynące z dostępnych tu informacji
Wszystkie słowa kluczowe, które mają największą popularność w wyszukiwaniach przez użytkowników oraz w użyciu przez konkurencję będą Tobie udostępnione.

20. LinkMiner

LinkMiner jest wtyczką do Chrome’a, która pomaga znaleźć martwe linki na stronach w mgnieniu oka. Listę owych linków oraz informacje o statusie kodowania i rodzaju linku będziesz mógł wyeksportować do CSV za pomocą jednego kliknięcia.

Jeśli okaże się, że martwych linków na Twojej stronie jest wiele – wyeksportuj listę do CSV, skopiuj ją i wklej do Ahrefs’ Batch Analysis Tool, a następnie posortuj (od najpopularniejszej w dół)  według kolumny z domeną zwrotną (referring domain). Tym sposobem dowiesz się, które linki są używane przez największą ilość domen zwrotnych (możesz przekształcić to w korzyść dla siebie). Check My Links jest również w stanie zrobić to samo.

21. Bing Webmaster Tools

Zoptymalizuj swoją stronę pod wyszukiwarkę Bing. Narzędzia Bing Webmaster to w sumie to samo co Google Search Console… ale pod wyszukiwarkę Bing. Jeśli chcesz, żeby Twoja strona była zindeksowana (i pozycjonowana) w Bing – Bing Webmaster Tools jest tym czego szukasz.

Screenshot_30.png
Najlepsza funkcja: Narzędzie do badania słów kluczowych
Zdobądź pomysły na słowa kluczowe (oraz informacje z tym związane) prosto z Bing. Informacje z Bing, inaczej niż informacje z Google Keyword Planner, dotyczą wyłącznie wyszukiwań w Bing (nie uwzględniają Bing PPC czy Adwords).

22. Dareboost

Analiza Twojej strony pod względem prędkości wczytywania, pozycjonowania, bezpieczeństwa i wielu innych. Dareboost nie jest jedynie narzędziem do pozycjonowania – sprawdza również czynniki, które wpływają na pozycjonowanie strony, prędkość oraz zabezpieczenia na stronie.
 Screenshot_31.png
Najlepsza funkcja: Wskazówki
Przydatną funkcją, gdy nie masz wiele czasu, są wskazówki od czego zacząć.

23. Siteliner

Całkowicie darmowy raport na temat pozycjonowania. Siteliner zeskanuje Twoją stronę w poszukiwania problemów z pozycjonowaniem (np. zablokowane strony czy niedziałające linki).

Screenshot_32.png
Najlepsza funkcja: Porównywanie stron
Bardzo przydatną opcją jest porównywanie parametrów jak np. czas wczytywania strony z innymi stronami w bazie danych Siteliner’a. 

24. KWFinder (wersja premium w SeoTools)

Bardzo sensowne narzędzie do sprawdzania słów kluczowych. Największa zaletą KWFinder jest łatwość z jaką się go używa. Nie myślcie sobie, że skoro nie jest to narzędzie skomplikowane, to nie jest pomocne – to narzędzie ma naprawdę wiele zalet.

Screenshot_33.png
Najlepsza funkcja: LPS (Link Profile Strength – Siła linku)

Screenshot_34.png
Ta opcja poinformuje Cię ile linków będziesz potrzebował, aby być widocznym w wynikach wyszukiwania dla danego słowa. Czyli, jak znajdziesz słowo kluczowe, które ma LPS 50+ będziesz wtedy wiedział, że musisz pobawić się z linkowaniem, aby się wypozycjonować pod tym słowem.

25. Varvy SEO Tool

Darmowe badanie pozycjonowania, dostępne dzięki temu niesamowicie interesującemu narzędziu audytowemu. Większość narzędzi tego typu daje Tobie tylko informacje ogólne – ale dzięki Varvy będziesz mógł uzyskać dostęp do danych unikatowych – jak na przykład analiza robots.txt, tego czy Twoja strona nadaje się, by ją oglądać na urządzeniach mobilnych, brakującego tekstu alt czy ustawień certyfikatu SSL i wielu innych.

Screenshot_35.png
 
Najlepsza funkcja: Zalecenia Google
Varvy nie tylko udostępnia Tobie listę problemów wpływających na pozycjonowanie Twojej strony – daje również dokładne instrukcje co trzeba wprowadzić, żeby naprawić owe problemy.. a te porady są brane prosto z Google’s Webmaster Guidelines.

26. Bulk Google Rank Checker

Proste i dokładne narzędzie do sprawdzania pozycjonowania stron. Jeśli chcesz sprawdzić swoją pozycję w wynikach Google pod względem danego słowa kluczowego – Bulb Google Rank Checker jest narzędziem, które Ci w tym pomoże. Jest to całkowicie darmowe i bardzo proste (tylko do 10 słów kluczowych może być sprawdzonych w darmowej wersji).

Screenshot_36.png
 
Najlepsza funkcja: Przeszukiwanie silników rankingowych
Zobacz, na którym miejscu pozycjonują się Twoje materiały w wyszukiwarce… i porównaj to z wynikami konkurencji.

27. LSI Graph (wersja premium w SeoTools)

Zaawansowana optymalizacja contentu. Słowa kluczowe LSI sprawią, że pozycjonowanie Twojej strony wkroczy na zupełnie inny poziom – i to właśnie do tego ta strona służy – tworzy listę słów kluczowych LSI, które Ty możesz powplatać w swój content.

lsi-graph.png
 
Najlepsza funkcja: Analiza
Analiza daje Tobie możliwość dokładnego sprawdzenia słów kluczowych na liście LSI. Tym sposobem możesz znaleźć jeszcze fajniejsze słowa kluczowe do użycia.

28. Semstorm

Polskie narzędzie do sprawdzania tego jak widoczna jest nasza strona w Google.pl. Pozwala sprawdzić jak rozwija się nasza strona, na jakie słowa rankujemy. Bardzo przydatne narzędzie do analizy konkurencji. Pakiet bezpłatny niestety ma duże ograniczenia. 

Czy jest coś co pominąłem? Powyższe narzędzia są moimi faworytami jeśli chodzi o pozycjonowanie stron. Jestem bardzo ciekawy czy są jeszcze jakieś inne narzędzia, które Wy uwielbiacie, a które nie znalazły się na tej liście?
A może macie jakieś pytania? Którekolwiek z powyższych by to nie było – nie krępujcie się, aby zostawić komentarze poniżej.

  • Super 6
  • Dzięki! 4

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KWFinder polecam gorąco nie tylko do pozycjonowania w Google, ale również np. na YouTube. Bardzo dobre i kompleksowe narzędzie :)

  • Super 2

SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.02.2019 o 21:31, Ciamciaj napisał:

Czy jest coś co pominąłem?

Keyword Revealer - darmowa wersja pozwala na sprawdzenie trzech fraz dziennie.
Surfer SEO - z tego co widzę, to narzędzie również posiada darmowy pakiet.
SEO Przybornik - zestaw ponad 20 narzędzi, więcej info na stronie autora.

Dodatkowo moim zdaniem można uporządkować listę kategoriami, analiza słów kluczowych, analiza stron, wtyczki itd. ;) Tak poza tym to świetna lista, sporo przydatnych narzędzi w jednym miejscu. :ok:

  • Super 1
  • Dzięki! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.03.2019 o 10:41, wojci napisał:

SEO Przybornik - zestaw ponad 20 narzędzi, więcej info na stronie autora.

Pobrałem i zainstalowałem ten soft na win 7 i chociaż program się odpala, to niestety nic w nim nie działa.. Nie mówiąc że ręcznie trzeba wpisywać adresy stron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ziolowytomek sprawdziłem przed chwilą kilka różnych narzędzi i działały. Aby wkleić tekst wystarczy użyć skrótu klawiaturowego ctrl + v.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wojci Sprawdzałem różne adresy stron przez różne narzędzia i zawsze wychodzą puste wyniki. Jak chcę sprawdzić backlinki to każe przepisać captchę ale jej nie pokazuje... Trzeba mieć prywatne proxy do tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od siebie polecam SEO Spyglass - w pełni darmowa aplikacja do analizy linków

Edytowane przez SEOmocni.pl
  • Super 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, ziolowytomek napisał:

Sprawdzałem różne adresy stron przez różne narzędzia i zawsze wychodzą puste wyniki.

Z jakich konkretnie narzędzi chcesz skorzystać? Czy wpisałeś poprawnie adres? W niektórych narzędziach adres musi zaczynać się od http://

20 godzin temu, ziolowytomek napisał:

Jak chcę sprawdzić backlinki to każe przepisać captchę ale jej nie pokazuje...

Sprawdziłem przed chwilą narzędzie "Backlinki do strony", captcha wyświetla się, narzędzie działa prawidłowo, więc problem musi być u Ciebie. Sprawdź czy oprogramowanie antywirusowe nie zablokowało ci jakichś plików. Dodatkowo spróbuj uruchomić program jako administrator, tak jak napisał autor programu tutaj:

https://www.forum.optymalizacja.com/topic/236124-darmowy-seoprzybornik-zestaw-narz%C4%99dzi-seo?do=findComment&comment=1509484

 

21 godzin temu, ziolowytomek napisał:

Trzeba mieć prywatne proxy do tego?

Przy sprawdzaniu większej ilości danych, wskazane byłoby użycie proxy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, wojci napisał:

1. Z jakich konkretnie narzędzi chcesz skorzystać?

2. Czy wpisałeś poprawnie adres?

3. Sprawdziłem przed chwilą narzędzie "Backlinki do strony", captcha wyświetla się, narzędzie działa prawidłowo, więc problem musi być u Ciebie.

4. Sprawdź czy oprogramowanie antywirusowe nie zablokowało ci jakichś plików. Dodatkowo spróbuj uruchomić program jako administrator, tak jak napisał autor programu.

 

1. Najbardziej zależy mi na backlinkach do strony.
2. Tak

3. U mnie nadal captcha się nie wyświetla.

4. Sprawdziłem antywirusa, rzeczywiście coś tam blokował, teraz już to odblokowałem i teoretycznie jest ok. Uruchomiłem jako administrator i dalej patrz punkt 3. ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ziolowytomek problem na pewno jest lokalny. Możesz opisać problem w temacie który wymieniłem wcześniej i może autor programu pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, wojci napisał:

problem na pewno jest lokalny. Możesz opisać problem w temacie który wymieniłem wcześniej i może autor programu pomoże.

Tak zrobię..
Dzięki za link i za pomoc.

EDIT: Zaktualizowałem program i wszystko nagle zaczęło działać :)

Edytowane przez ziolowytomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do semstorma dodałbym przede wszystkim monitoring serpów, analizę poszczególnych słów kluczowych z ilością miesięcznych wyszukiwań, proponowanie podobnych słów kluczowych, generowania tematów na daną frazę.

Oprócz tego bardzo fajny edytor do pisania/optymalizowania tekstów pod kątem seo.


Jedyne w pełni darmowe konto bankowe bez żadnych haczyków i wymogów https://bit.ly/39FoKH0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Keyword Surfer - wtyczka do Chrome z Search Volume i Similar Keywords

https://surferseo.com/keyword-surfer-extension/

 

  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez AMAKKO
      Web administrator / hosting / IT bezpieczeństwo / Social media / Bloger / Freelancer
      Moją pasją jest pomaganie i tworzenie, a szczęście odnajduję w dostarczaniu moim klientom najwyższej jakości rozwiązań.

      www.amakko.com

      Pomogę Ci rozwinąć skrzydła w Twojej pasji lub biznesie i zaistnieć w sieci!
      Zajmuję się profesjonalnie tworzeniem blogów i witryn internetowych opartych przede wszystkim o popularny CMS Wordpress. Twój blog będzie wyróżniał się na tle konkurencji, będzie szybki, wydajny i niezawodny. Zadbam także o prawdiłowie działanie na każdym urządzeniu i SEO. Wszystko zrobię za Ciebie!

      Oferuję kompleksowe usługi z zakresu:
      Wordpress – cały zakres działań z tym popularnym CMS,w skrócie:
      Instalacja i konfiguracja Wordpress Instalacja i konfiguracja wtyczek Optymalizacja i zabezpieczenie Dobór odpowiedniego motywu, instalacja i konfiguracja Edukacja i konsultracje na temat obsługi Wordpress Wdrożenie sklepu opartego o WooCoomerce Podpięcie bramek płatności i pomoc w doborze odpowiedniej  
      Hosting – usługi związane z hostowaniem stron, blogów, sklepów.
      Zapewnienie infrastruktury hostingowej. Pomoc w doborze odpowiedniego hostingu dla klienta Optymalizacja i zabezpieczenie Konfiguracja infrastruktury i komponentów Wdrożenie certyfikatów SSL po stronie serwera Podpięcie domeny pod hosting Instalacja narzędzi po stronie serwera Instalacja i konfiguracja panelów zarządzania hostingiem - Plesk, Cpanel Monitoring działania infrastruktury  
      Domeny - Usługi związane z domenami
      Pomoc w doborze odpowiedniej końcówki domeny Pomoc w wyborze nazwy domeny Pomoc w kupnie domeny Pomoc w wyborze odpowiedniego rejestratora domen Usługa zmiany serwerów DNS i rekordów Aktywacja DNSSEC Implementacja SSL Podpięcie domeny pod usługi typu Cloudflare Konsultacje na temat działania domen i edukacja czym są  
      Optymalizacja i bezpieczeństwo - Optymalizacja i zabepieczenie stron, blogów i sklepów
      Optymalizacja i kompresja w celu zwiększenia wydajności, aktywacja cache'owania Testy wydajności i szybkości działania strony Pomoc w doborze narzędzi do ochrony strony Konfiguracja firewalla Sprawdzenie strony pod kątem luk i zagrożeń Ochrona przeciwko DDoS, aktywacja rate limiting, load balancing, health checks Minifikacja HTML, CSS, JS  
      Social media - Usługi związane z mediami społecznościowymi
      Usługi związane z Facebook, Instagram, Twitter, YouTubue, LinkedIn itp Pomoc w tworzeniu konta, fanpage, grupy Pomoc w konfiguracji konta, fanpage, grupy Porady i wskazówki jak prowadzić prawidłowo social media Pomoc w konfiguracji i kupnie domeny w social media Konsultacje w temacie social media  
      Administracja i monitoring - Administracja i monitoring stron, social media
      Administracja i zarządzanie serwisem za klienta Monitoring prawidłowego działania stron Podejmowanie działan w przypadku awarii strony, bloga, sklepu Wdrożenie narzędzi monitorowania stron Konsultacje na temat prawidłowego zarządzania własną stroną  
      IT Bezpieczeństwo - Bezpieczeństwo w sieci i dobre praktyki
      Edukacja na temat prawidłowego korzystania z internetu Porady na temat wybrania prawidłowego oprogramowania Dobre praktyki jak bezpiecznie korzystać z internetu Najpopularniejsze niebezpieczeństwa w sieci Jak zabezpieczyć swoje urządzenia Pomoc w przypadku awarii urządzenia, ataku i zagrożeń  
      Konsultacje i edukacja - Konsultacje i edukacja z wszystkich usług które oferuje
      Edukacja i kompleksowe konsultacje na temat Wordpress Edukacja i kompleksowe konsultacje na temat hostingu Edukacja i kompleksowe konsultacje na temat domen Edukacja i kompleksowe konsultacje na temat optymalizacji i bezpieczeństwa stron Edukacja i kompleksowe konsultacje na temat Social Media Edukacja i kompleksowe konsultacje na temat admininistracji stron i social media Edukacja i kompleksowe konsultacje na temat bezpieczeństwa w internecie  

       
      Jeżeli nie widzisz interesującej Cię usługi, proszę zapytaj mnie o nią.
      Termin wykonania usługi zależy od czynnikow takich jak harmonogram poprzedzających zleceń i złożoności usługi.
      Proszę skontaktuj się ze mną aby otrzymać termin wykonania zlecenia.

       
      Nie jesteś pewien jakiego rodzaju usługi potrzebujesz?
      Skontaktuj się ze mną a razem wypracujemy optymalne rozwiązanie!

       
      Witryna: www.amakko.com
      Email: amakko@pm.me
      Messenger: https://m.me/amakko.official
      Telegram: https://t.me/amakko_com
      Fanpage: https://fb.me/amakko.official
      Instagram: https://www.instagram.com/www_amakko_com/
      Na stronie znajdziesz dodatkowo Live Chat.

       
      Cennik usług
      Sprawdz cennik moich usług związanych z Wordpress. Oferuje kompleksowe usługi dostępne na każdą kieszeń.
      Zapłać raz w roku i miej wszystko z głowy, idealne rozwiązanie!
       
      Pakiet Mini
      Podstawowa usługa
      Instalacja Wordpress Podstawowa konfiguracja Automatyczne aktualizacje Optymalizacja Instalacja polecanych wtyczek Konfiguracja wtyczek Wydajny hosting Darmowy motyw Domena .pl gratis Certyfikat SSL Ochrona strony Monitoring działania strony 3 godziny konsultacji Podstawowe wsparcie Dostęp do grupy wsparcia 299 PLN / ROK
       
      Pakiet Medium
      Rozszerzona usługa
      Instalacja Wordpress Podstawowa konfiguracja Automatyczne aktualizacje Optymalizacja Instalacja polecanych wtyczek Konfiguracja wtyczek Wydajny hosting Darmowy motyw Domena .pl lub .com gratis Certyfikat SSL Ochrona strony Monitoring działania strony 3 godziny konsultacji Podstawowe wsparcie Dostęp do grupy wsparcia 499 PLN / ROK
       
      Pakiet Pro
      Profesjonalna usługa Instalacja Wordpress Podstawowa konfiguracja Automatyczne aktualizacje Optymalizacja Instalacja polecanych wtyczek Konfiguracja wtyczek Wydajny hosting Motyw premium Domena .pl lub .com gratis Certyfikat SSL Zaawansowana ochrona strony Monitoring działania strony 3 godziny konsultacji Priorytetowe wsparcie Dostęp do grupy wsparcia 999 PLN / ROK

       
      Wspomnę dodatkowo że cennik moich usług nie musi zawsze tyle wynosić co podane jest w wyżej wymienionych pakietach.
      Jeśli np. Twoja strona jest mało odwiedzania i nie obciążana mocno mogę zapewnić Ci hosting po znikomych kosztach rocznych.
      Posiadam własny serwer z zoptymalizowanym CPU dzięki czemu jest bardzo wydajny i nie posiada praktycznie ograniczeń jak np. miejsce na dysku, limit odwiedziń itp. Uważam że to jest dużo lepsza alternatywa niż hosting typu home lub nazwa.

       
      Zapraszam do kontaktu
      Jestem osobą z która zawsze można dojśc do porozumienia i strasznie wyrozumiałą, zapytaj mnie o co tylko zechcesz a otrzymasz ode mnie najlepszą pomoc jaką będę tylko w stanie zaoferować. Zachowuję pełną anonimowość.
      Witryna: www.amakko.com
      Email: amakko@pm.me
      Messenger: https://m.me/amakko.official
      Telegram: https://t.me/amakko_com
      Fanpage: https://fb.me/amakko.official
      Instagram: https://www.instagram.com/www_amakko_com/
      Na stronie znajdziesz dodatkowo Live Chat.
       
    • Przez Moriarty
      I Wstęp
      Pisząc ten poradnik chciałem zapoznać użytkowników naszego serwisu z nieco bardziej zaawansowaną analizą konkurencji, jak wiemy, jest to podstawa bycia na każdym rynku. Wiele osób pomija tę czynność i liczy, że bez problemu wejdą w TOP, 10 co jest jedynie złudnym przekonaniem. Swoją analizę oprę na wyszukiwarce Google, która jest dla przeważającej większości podstawowym źródłem trafficu.
      Poradnik nadal jest aktulany w 2020 roku!
      W tym poradniku, postanowiłem przedstawić użytkownikom, w jaki sposób można dokonać kompleksowej analizy konkurencyjnych stron pod dane słowa kluczowe. Składa się on z dziesięciu części, w których poznacie wiele technik, za których sprawą osiągnąć możecie niebywałe rezultaty, a także odkryjecie nowe, dotychczas niewykorzystywane słowa kluczowe.  
      Podstawą analizy była konkurencja stron centrumfm.org oraz wizaz.pl. 
      Swoje analizy będę opierał na wielu płatnych narzędziach, które mogą nam być udostępnione za sprawą SeoTools z forum. Mamy do dyspozycji narzędzia online jak i programy, których wartość zdecydowanie przekracza 10000$. 
      Narzędzia, z których będę korzystać podczas pisania poradnika to m.in.:
      ·         Seo Moz,
      ·         Google Analytics,
      ·         Majestic SEO,
      ·         Ahrefs,
      ·         SEMrush,
      ·         Buzzsumo,
      ·         Market Samurai.
      Do wszystkich serwisów możemy mieć dostęp za sprawą subskrypcji SeoTools lub darmowych triali. 
      Poradnik będzie obfitował w dużą ilość screenshotów, zgodnie z regułą „zdjęcie wyraża więcej niż tysiąc słów”. Bez zbędnego owijania w bawełnę.
       
       
        II Identyfikacja klienta
      W każdej branży niezwykle ważnym elementem jest identyfikacja naszych potencjalnych klientów. Do tego kroku w zasadzie nie potrzebujemy wyszukanych narzędzi, wystarczy minimalne rozeznanie oraz trochę oleju w głowie.

      Zasadniczo powinniśmy sobie odpowiedzieć na trzy najważniejsze pytania:
      1.       Ile lat ma osoba, do której kierujemy stronę?
      2.       Jakiej jest płci?
      3.       Z jakiego jest kraju lub jakim włada językiem?
      Dlaczego to jest ważne, chyba mówić nie muszę? Odpowiedzenie na te pytania znacznie ułatwi nam dobór lub zmianę treści oraz wielu rozwiązań graficznych czy technicznych.
       
      Przykład - nisza dotycząca „zdrowia po 60-tce”
      Tutaj zasadniczo najważniejszym kryterium jest wiek, zakładamy, że będą to osoby od 59 roku życia. Płeć nie odgrywa tutaj roli. Natomiast, jeżeli chodzi o język to musimy mieć świadomość, że osoby w tym wieku raczej nie będą szukały informacji w innym języku niż ich ojczysty.
      Rozwiązania techniczne – Strona powinna być dla takich osób maksymalnie przejrzysta i prosta, czcionka i tło przyjazne oczom, a informacje podane prosto na tacy. Dlaczego? Wszyscy wiecie, że osoby starsze kojarzą fakty nieco gorzej i nie zawsze nadążają za technologią.

       
      Przykład 2 – nisza „zdrowe paznokcie”
      Głównym kryterium tutaj moim zdaniem jest płeć, ponieważ to głównie kobiety szukają tego typu informacji. Wiek? Zasadniczo każda kobieta od 14(?) roku życia? Natomiast, jeżeli chodzi o język to w tym wypadku także będą szukać kobiety w języku ojczystym, tym bardziej, że zapewne takich informacji jest multum.
      Rozwiązania graficzne – Strona powinna być przyjemna kolorystycznie oraz mieć „kobiecy” wydźwięk, wszyscy wiemy, że kobiety większą wagę przykładają do szaty graficznej niż mężczyźni (aczkolwiek jak widzę layout ZC to mam ochotę zamknąć tą stronę)

      Nie trzeba korzystać z Google Analytics, aby wiedzieć, kto będzie naszym „targetem”. Oczywiście GA jest niezwykle przydatnym narzędziem dla każdego serwisu, który już jest w Internecie, jednakże, jeżeli strona jest jedynie konceptem należy użyć swojego mózgu.
      Gdy już zdeterminujemy, kto będzie naszym, wtedy możemy postawić zastanowić się nad następną kwestią – Jakie pytania zada potencjalna osoba odwiedzająca naszą stronę?

      W ten sposób nie tylko możemy skorygować nasze słowa kluczowe, ale także poszerzyć ich gammę o nowe, mało oblegane keywordy.
       
      III Identyfikacja konkurencji
                      Krok ten jest także kluczowy w każdym biznesie, bez względu na to czy jest on biznesem internetowym czy materialnym. Wszyscy to dobrze wiedzą, a mimo to często można spotkać opinie, że w Internecie „jakoś to będzie”.
                      Identyfikacja konkurencji wygląda w zasadzie tak samo zarówno dla nisz Black Hatowych jak i White Hatowych.
      1. sposób znalezienia konkurencji
      Sposób jest nader prosty i wszystkim doskonale znany (lub nie):
      Wpisanie frazy w wyszukiwarkę.

      Co widzimy na pierwszy rzut oka?
      Około 725 000 wyników – Droga wydaje się ciężka, jednak warto zwrócić uwagę, że strony nie mają dobrze dobranych meta tagów, które w odbiorze użytkownika będą niezwykle ważne. Dodatkowo warto sprawdzić za pomocą wtyczki „MozBar” parametry Page Authority i Domain Authority dla każdego SERP’a.

      Sama fraza zdrowe paznokcie nie jest może najlepszym przykładem, ponieważ na początku powinniśmy celować w słowa kluczowe z długim ogonem, jednakże nawet słowo główne wydaje się być do przebicia przez dobrze zoptymalizowaną i podlinkowaną stronę. Dodatkowo warto zaznajomić się z parametrami Trust Flow oraz Citation Flow, które są parametrami MajesticSEO (narzędzie dostępne na bestlinklist.pl)

      Czym są wyżej przytoczone parametry?
      Domain Authority – Jest to wskaźnik zaufania domeny, zależy od wielu czynników i jest jednym z najważniejszych czynników dotyczących SEO.
      Page Authority – Jest to wskaźnik zaufania konkretnej strony lub podstrony, reszta j.w.
      Citation Flow – Wyraża on liczbę zindeksowanych i znalezionych linków przez crawlera Majestic, prowadzących do strony.
      Trust Flow – Parametr ten wyraża, jakość linków prowadzących do strony.
      Jak patrzeć na te parametry?
      Zasadniczo im wyższe DA i PA tym bardziej poważana strona. Natomiast, jeżeli chodzi o CF i TF to standardowo wartość Citation Flow wynosi dwukrotność TF. Dlaczego tak? Dlatego, że nie zawsze linki są wartościowe, jednak wartość ta jest bezpieczna. Dodatkowo im bliższe są te wartości sobie tym lepiej. Pragnę jednak powiedzieć, że zasadniczo TF i CF może być nieco przekłamanym parametrem, ponieważ crawler od Majestic nie jest w stanie wydobyć z sieci wszystkich backlinków.
      2. Sposób znalezienia konkurencji
      Drugim sposobem jest użycie wbudowanej funkcji w program Market Samurai, w ten sposób uzyskujemy wszystkie te wyniki, o których mówiłem wcześniej w zaledwie kilka sekund. Instalacji programu objaśniać nie będę. Po instalacji i włączeniu tworzymy nowy projekt w taki sposób:

      Oczywiście język i kraj zależy od słowa kluczowego. Klikamy Create. Następnie przechodzimy do zakładki SEO Competition

      I klikamy przycisk Generate Results, po chwili ukazuje nam się takie okno:

      Kolor czerwony oznacza rzeczy, które są w odniesieniu do nas, jako badających negatywne, np. strona posiada Domain Age 15. Zasadniczo każdy czynnik jest wyjaśniony w Market Samurai’u dlatego też nie będę wyjaśniał każdego po kolei. Osoby znające angielski powinny sobie poradzić, osoby nieznające – niech zaczną się uczyć, bo bez angielskiego Internetu nie podbiją.
      3. Sposób znalezienia konkurencji
      Trzecim sposobem, który chcę opisać jest skorzystanie z serwisu SEMrush (tak, też dostępny na bestlinklist.pl !). Gdy już zalogujemy się, wpisujemy adres swojej strony lub konkurenta w wyszukiwarce, a następnie przechodzimy w zakładkę Competition:

      Poziom konkurencji mamy podany jak na „tacy”, jednakże odnosi się on do domeny, dodatkowo strona podaje nieco inne rzeczy niż wcześniejsze sposoby, niemniej są to niezwykle interesujące nas rzeczy, o których porozmawiamy w dalszej części poradnika.
      IV Wyszukiwanie nowych słów kluczowych
                      W tej części poradnika postanowię się skupić na głównie na wynajdywaniu słów kluczowych za pomocą serwisu SEMrush oraz kilku innych narzędzi m.in. Market Samurai czy Scrapebox.     
      1. Wyszukiwanie za pomocą SEMrush
      Co możemy wyciągnąć z SEMrush? Wystarczy kliknąć na jakąś liczbę w rubryce SE Keywords, a naszym oczom ukażą się słowa kluczowe konkurencji, z których ma ona ruch!

      W rubryce Common Keywords znajdziemy wszystkie słowa kluczowe konkurencji, które plasują się w SERP’ach na pozycji 20 lub wyższej.
      W ten sposób możemy znaleźć nieużywane przez nas słowa kluczowe. Znaleźć je możemy nie tylko przeglądając profil konkurencji, ale również naszej strony, zdziwicie się niekiedy, jakie słowa kluczowe znajdziecie.
      Jednak, aby sprawdzić, które słowa kluczowe umykają nam, a które używa konkurencja bez potrzeby sprawdzania wszystkiego po kolei możemy sprawdzić w łatwy sposób.
      Przechodzimy do sekcji Domain vs. Domain, a następnie wpisujemy dane w taki sposób:

      W ten sposób okażą się tylko keywordy, które są rezultatem różnicy pomiędzy keywordami konkurenta, a naszymi. Poniżej przykład dla strony cmrev.com – centrumfm.org

                      Teraz wystarczy kliknąć na dany keyword, a w prosty sposób ujrzymy propozycje powiązanych słów kluczowych:

      Proste, prawda?
       
      2. Wyszukiwanie za pomocą Market Samurai’a
                      Myślę, że ten sposób jest wszystkim doskonale znany, więc opiszę go jedynie po krótce. Tworzymy projekt, jak opisałem wcześniej, przechodzimy do Keyword Research, a następnie klikamy „Generate Results”, uprzednio dodajemy nasze konto Google Adwords!

      Zmieniamy Period: z daily na monthly i zaznaczamy poszczególne Parametry:
      ·         Local Total Searches
      ·         Local SEO Traffic
      ·         Title & Anchor Comp
      Zasadniczo te trzy parametry powinny nam wystarczyć, aby wybrać odpowiednie keywordy. W ten sposób możemy bezproblemowo znaleźć słowa kluczowe na długi ogon.
      3.     Wyszukanie słów kluczowych za pomocą Scrapeboxa
      Wyniki ze Scrapeboxa powinny przeważnie pokrywać się z wynikami z Market Samurai’a, jednakże nie wszystkim działa bezproblemowo Market Samurai. Sposób jest zapewne znany wszystkim osobom, które korzystają z poradników Wujka Ziemnego.
      Włączamy Scrapboxa > Scrape > Keyword Scraper, wpisujemy nasze słowo kluczowe po lewej I klikamy Scrape:
       

      Jak widzimy, wyniki nie są rewelacyjne, ale zawsze możemy coś z nich wyciągnąć.
      V Analiza trudności słów kluczowych
              Natomiast, jeżeli chodzi o analizę trudności słów kluczowych to można tutaj wyróżnić dwie szkoły. Pierwszą szkołą jest samodzielna analiza, jak przedstawiłem wcześniej, drugą jest analiza za pomocą programów takich Market Samurai (Przedstawione wcześniej) czy też użycie stron takich jak Keywordrevealer lub SEOMoz (Dostęp możemy otrzymać dzięki bestlinklist.pl).
      1.Serwis keywordrevealer.com
                      Serwisu chyba przedstawiać nie muszę, ponieważ większości użytkowników make-cash.pl jest on doskonale znany.

      Wystarczy kliknąć evaluate, a naszym oczom ukaże się takie o to okno:

      Co możemy z niego wywnioskować? Po pierwsze, konkurencja według programu nie jest zbyt silna, po drugie widzimy wszystkie parametry, jednakże dużym minusem KR jest to, że wartości „Keyword Difficulty” podaje niekiedy różne oraz wywindowane w jedną lub drugą stronę. Moim zdaniem strony o PA 21 i DA 53 to na pewno większa konkurencja niż „13/100”.
      2.  Serwis SEOMoz
      Wchodzimy i logujemy się na SEOMoz, a następnie przechodzimy do zakładki „Keyword Analysis”

      Następnie wpisujemy nasze słowo kluczowe i czekamy chwilę aż automat przemieli frazę.

      Trudność frazy wynosi 21%, a więc więcej niż pokazał nam KR, moim zdaniem wynik ten jest bliższy prawdzie, aby zobaczyć więcej informacji klikamy View:

      Widzimy w zasadzie te same dane, co wcześniej szukaliśmy ręcznie, więc nie wiem czy w dobie tak zaawansowanych narzędzi jest sens robienia tego ręcznie.
              Uważam, że wyszukiwanie słów kluczowych w taki sposób powinno zapewnić nam wiele dodatkowych wizyt, ponieważ celowanie w słabo oblegane keywordy lub też w keywordy, które nie są przez nas w ogóle wykorzystywane to dowód na nieskończoność rynku. Nikt nigdy nie powie, że ma już obsadzone wszystko, co jest możliwe na rynku, zawsze znajdzie się coś nowego.
      VI Analiza contentu konkurencji
                      Chyba nie muszę znów pisać, że jest to bardzo ważny aspekt. Na pytanie, dlaczego, odpowiem, że musimy wiedzieć na temat rywala jak najwięcej, jednak moim zdaniem podstawowe pytania to:
      ·         Co oferuje?
      ·         Czy odpowiada na pytanie postawione przez użytkowników?
      ·         Czego brakuje u niego?
      ·         Jak zapełnić tę lukę?
      1.     Analiza treści w SEMrush
      Jak to sprawdzić? Wchodzimy znów na stronę SEMrush, wpisujemy adres konkurenta. Wchodzimy w zakładkę Organic Keywords, a następnie sprawdzamy słowa kluczowe i źródło trafficu (URL).

      Pomijając treść keywordów warto posprawdzać każdy URL i odpowiedzieć sobie na pytania zadane wyżej, czy treść odpowiada na postawione pytanie? Warto sprawdzić dla każdego z keywordów długi ogon, np. klikamy w pierwszy keyword i sprawdzamy:

      Dzięki temu możemy domniemywać, co ludzie tak naprawdę szukają wpisując dany keyword. Wywnioskować mogę, że pozycje… a nie historię księgi czy etymologię. Zatem czy nasz tekst może lepiej odpowiadać na to pytanie? Czy możemy dodać coś, co stworzy content jeszcze bardziej wartościowym? Generalnie robimy tak z każdym słowem konkurencji, na które chcemy się pozycjonować lub, które chcemy sprawdzić czy w ogóle warto.
      2. Analiza treści w Ahrefs
      Tak, Ahrefs nie oferuje tylko i wyłącznie analizy linków. Narzędzie te jest znacznie bardziej rozbudowane niż większość użytkowników uważa, dlatego też nie powinniśmy się ograniczać do analizy linków.

      Klikamy Top Content, a następnie ukazuje się nam takie okno:

      Możemy sobie posegregować content na różne sposoby, a także zobaczyć, jakie strony linkują do niego, jakimi anchorami.
      W ten sposób możemy znaleźć interesujące treści, które możemy zamieścić na naszej stronie, oczywiście napisane przez nas i uzupełnione o brakujące naszym zdaniem odpowiedzi.
      3. Analiza treści z pomocą Open Site Explorer 
      Logujemy się do SEOMoz, następnie wchodzimy w zakładkę Research Tools > Open Site Explorer i wpisujemy link. Po chwili, gdy załadują się wyniki klikamy Top Pages w kolumnie po lewej. Naszym oczom ukaże się taka tabela:

      Jak widzimy, dane są niekompletne. Nie jest to regułą dla każdej strony, ale według mnie znacznie lepiej pod tym kontem sprawdza się Ahrefs.
      4. Analiza w Buzzsumo
      Narzędzie te oferuje sprawdzenie domeny pod kątem najchętniej przesyłanego contentu viralem w pięciu najpopularniejszych serwisach

      Co możemy dzięki temu osiągnąć? Po pierwsze, dzięki przyciskowi View Sharers możemy znacznie powiększyć naszą klientelę poprzez zaproszenie ich do udziału w życiu NASZYCH mediów społecznościowych oraz podsyłanie im NASZEGO contentu.
       
      Dzięki tym narzędziom bez problemu możemy zlokalizować słabe i mocne strony naszych przeciwników. Możemy znaleźć lukę na rynku, w którą idealnie się wciśniemy lub brakujące zapytania lub pytania, które nie zostały wystarczająco wyczerpane. Tak naprawdę wiedząc, co jest na „topie” oraz co jest chętnie czytane znacznie przybliżamy się do TOP 10. W końcu wiedza to potęgi klucz.
      VII Analiza linków
                      Wyobraźcie sobie, co by było gdybyście posiadali najsilniejsze linki Waszych rywali z TOP 10? Brzmi ciekawie, prawda? W tym rozdziale postaram się pokazać wam, w jaki sposób możemy wydobyć najsilniejsze linki naszych rywali.
      W jaki sposób możemy to zrobić? Jest to bardzo prosty zabieg. Wchodzimy na Ahrefs, wpisujemy adres konkurencji, a następnie przechodzimy do zakładki Links
      Zaznaczamy All Backlinks

      Segregujemy linki według Domain Rank

      Niektóre linki wyglądają mi trochę na black seo, ale nie o tym powinniśmy mówić, szukamy po prostu linków, które wydają nam się dobrze pasujące oraz dostępne dla nas. W zasadzie robimy tak z każdą stroną, która jest w „Top 10” naszych konkurentów i kolekcjonujemy w ten sposób linki.
      To samo robimy dla serwisu MajesticSEO

      Warto szukać linków, które zostały utracone i ocenić czy przypadkiem nasze linki nie mogłyby znaleźć się na tej stronie w miejsce rywala. Jeżeli to link do artykułu – zaproponujcie własny, działający, bądźcie elastyczni, nawiązujcie kontakty, nie błagajcie.
                      Gdy już mamy listę linków, które nam pasują warto poddać je jeszcze małej analizie – Najpierw usuwamy duplikaty (można do tego użyć Inspyder Backlink Monitor, Scrapboxa lub Gscrapera), a później sprawdzamy dla każdego linku parametry Page Rank, Domain Authority, Page Authority, Citation Flow oraz Trust Flow. Dlaczego jeszcze raz? Aby zweryfikować te linki przed ostatecznym stworzeniem listy.
      Kopiujemy nasze linki z Excela, zapisujemy je w pliku.txt, a następnie otwieramy program, który to nam sprawdzi, ja użyję Inspyder Backlink Monitora.

      Po wpisaniu wszystkiego klikamy „Go”. Gdy program „przemieli” linki, klikamy na nie prawym przyciskiem myszy i wybieramy „Update Moz Ranks”. Należy pamiętać, aby w opcjach dodać API do SeoMoz, bo bez tego nie znajdzie wam tych czynników! Warto także dodać dobre PROXY.
      Rada: Jeżeli dokonujecie exportu danych z jakiegoś serwisu na dysk w formacie CSV to pamiętajcie aby w notatniku zmienić przecinki na średniki
                      W taki sposób zbudujecie silną listę linków opartych o waszą konkurencję, do tego należy jeszcze dorzucić własne linki, a poważnie zagrozicie konkurentom.
      VIII Epilog
                      Taktyka zaprezentowana przeze mnie z powinna przyczynić się do naprawdę dobrego rozeznania konkurencji. W dzisiejszych czasach, gdy na rynku nikt swojego miejsca dobrowolnie nie odda, analiza konkurencji odgrywa kluczową rolę, czy to white hat czy black hat, moje porady można zastosować w każdej branży i w każdej dziedzinie. Porady zamieszczone powyżej są efektem własnych doświadczeń, przeczytanych artykułów oraz wymiany zdań z wieloma osobami z branży.
                      Pamiętajcie, że ja daję wam jedynie PORADY, nie musicie się do nich stosować, nie musicie powtarzać wszystkiego słowo w słowo, łamcie schematy, twórzcie własne, bo to co skutkuje dla mnie nie musi skutkować dla innych osób. Wszystko można osiągnąć jedynie kosztem kilkudziesięciu złotych oraz kosztem waszego czasu. Do dzieła!
      Zakaz kopiowania na inne strony, prawo do artykułu mam ja oraz strona make-cash.pl
    • Przez Wujek Ziemny
      SEO Autopilot to program SEO, dzięki któremu w pełni zautomatyzujesz swoją strategię budowania linków do stron internetowych (choć nie musisz korzystać ze swoich własnych strategii, ponieważ SEO AP udostępnia mnóstwo swoich własnych, mocnych szablonów opracowanych przez ekspertów w dziedzinie pozycjonowania). Jest to konkurencja dla GSA SER, RankerX, SENuke i innych tego typu programów i mówiąc całkowicie obiektywnie - bije je na głowę. Nie korzysta z oklepanych, zajechanych do cna miejscówek. Tworzy wysokiej jakości linki, które mają faktyczny wpływ na Twoje pozycje. Nie wierzysz? Nie musisz, ponieważ możesz skorzystać z tygodniowego triala.
      Mój przykładowy wynik z SEO AP dla jednego LP,  jak widać program działa:

       

      Program pochwalić się może dziesiątkami, jeśli nie setkami różnych funkcji. Dla właścicieli licencji dostępna jest zamknięta grupa na Facebooku, na której możesz szybko znaleźć pomoc w rozwiązaniu swojego problemu. Aplikację uruchamiamy na swoim komputerze z Windows lub na VPS wyposażonym w Windowsa. 
      Oto niektóre z funkcji dostępnych w SEO Autopilot:
      Planowanie kampanii SEO na konkretny dzień i rozkładanie je na X dni Import artykułów z pliku lub poprzez API Możliwość wielokrotnego korzystania z tych samych kont (przydatne przy tworzeniu PBN) Liczne diagramy, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych Możliwość dopasowywania konkretnego URLa do konkretnego słowa kluczowego w tej samej kampanii 10 różnych rubryk na słowa kluczowe dla zwiększenia dywersyfikacji Możliwość pobierania zdjęć i filmów do postowania na web 2.0 Możliwość wrzucania do artykułów Google Embed Source Tworzenie własnych diagramów i edycja już istniejących Tubo Wizard - nowa funkcja, kreator kampanii krok po kroku  
      Dodatkowo w SEO Autopilot możemy zaimplementować API innych serwisów. Dzięki temu dodatkowo zautomatyzujemy naszą pracę i więcej czasu będziemy mogli poświęcić na szukanie nowych nisz
      Przykładowe serwisy, które można zintegrować z SEO AP:
      Colinkri InstantLinkIndexer Speed-Links Indexification 2Captcha ImageTyperz Anti-Captcha XEvil Article Forge SpinRewriter WordAI i jeszcze więcej...  
      Tworzenie kampanii z nowym Turbo Wizard to teraz kwestia kilku minut!

       
      Ile kosztuje SEO Autopilot?
      Pamiętaj, że pierwsze 7 dni to okres TRIAL, za który zapłacisz jedynie $7!
      Cena bota występuje w trzech wariantach - miesięczna, trzymiesięczna lub licencja dożywotnia.
      W przypadku licencji miesięcznej płacimy $67 za 30 dni, wersja 3-miesięczna kosztuje 160$ aktualnie, natomiast wersja lifetime kosztować nas będzie $997.
       
      Jak szybko zwróci mi się SEO Autopilot?
      Pytanie dość kontrowersyjne, choć często zadawane - jeśli przyłożysz się do pracy i zapoznasz się z poradnikami dostępnymi zarówno na stronie SEO Autopilot, jak i z tymi dostępnymi (wkrótce) na naszym forum, to jedynym ograniczeniem jest Twoja własna wyobraźnia. Google to potężne źródło ruchu, a zdominowanie TOP 1 pozwoli Ci zarabiać mnóstwo pieniędzy.
      Sprawdź stronę programu
    • Przez lysy2005
      Witam,
      szukasz kogoś kto pomoże Ci wypromować, stworzyć swój biznes w internecie lub poprawić już istniejący?
      Masz problem z działaniem strony aplikacji?
      Potrzebujesz zmodyfikować swój skrypt?
      Chcesz pogadać, co by tu zrobić - jak powiększyć sprzedaż?
      Masz swoją wizję, potrzebujesz tylko wykonawcy?
      Zapraszam do kontaktu,
      Co oferuję?
      Od A do Z, od Z do A w internecie. 
      Zajmowałem się tworzeniem małych stron i dużych portali, wprowadzeniem produktów na rynek i metamorfoz już istniejących projektów. 
      Przygotuję twój projekt nie tylko żeby był piękny, 
      nie tylko żeby konkurencja musiała zmieniać swój pran marketingowy żeby Cię doścignąć, 
      ale przede wszystkim żeby przynosił Tobie radość z jego prowadzenia, 
      byś mógł się nim pochwalić był dumny, i przynosił zysk. 
      Wyznaczam nowe trendy, konkurencja będzie nas naśladować! 
      Jak to działa?
      Analiza rynku - Analiza konkurencji - Tworzenie strategii - Wprowadzenie jej - Optymalizacja - Zysk Zapraszam.
      W zależności od wolnego czasu przyjmuję zlecenia na małe zlecenia i większe projekty, nawet na poszczególne elementy.
      Kontakt na PW lub dane ze stopki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .