Skocz do zawartości

#3/3 - Reklamowanie ofert CPA - YOUTUBE


mysc

Rekomendowane odpowiedzi

Mentoring Get Paid 2.0 - Mentoring rozwijany od stycznia 2015 roku!

#3 - Reklamowanie ofert CPA - YOUTUBE

skracanie.png

REKLAMOWANIE OFERT CPA:
INSTAGRAM - FACEBOOK ADS - YOUTUBE

Poradnik jest aktualny na dzień publikacji. Aktualizowana wersja jest opublikowana w mentoringu.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Pewnie każdy z nas ogląda filmiki na YT, wyszukuje czegoś co go interesuje i podczas oglądania denerwuje się wyskakującymi okienkami z innymi filmami lub linkami. Jeśli o linkach mowa - na pewno nie raz zdarzyło Wam się w nie wejść - i właśnie ich dotyczy ten poradnik :)
 

Jak wygląda zarabianie?

Otóż zarabianie na YT opiera się na metodzie S&F (Set and Forget) i stanowi ciekawy zysk pasywny - tzn. - po wykonaniu wszystkiego co niezbędne - niewymagający już więcej naszego udziału.
Wygląda to bardzo prosto i na pewno każdy wpadłby na to sam. W skrócie - chodzi o to by utworzyć kanał, "nawrzucać" filmików, pododawać linki do reklamowanych ofert w opisie i wezwania do działania. Im więcej mamy filmików, tym więcej zaczniemy po jakimś czasie zarabiać. 

UWAGA : NIE WŁĄCZAJ ZARABIANIA ADSENSE NA YOUTUBE'IE!


Każdy film powinien zawierać linki do reklamowanych ofert w opisie oraz ekran końcowy. Ekran końcowy ustawia się już po zuploadowaniu filmików, w każdym filmie osobno, tylko w filmach, które trwają co najmniej 25 sekund.

W celu dodania ekranu wchodzimy do "menadżera filmów", "edytujemy" dany film, wybieramy opcję "ekran końcowy", a następnie dodajemy dwa elementy :

1. Pierwszy element to link. Niestety, aby dodać link musimy mieć powiązaną z kanałem witrynę (obojętnie jaką - jednak nie może być to pusta strona). Aby powiązać witrynę z kanałem należy się stosować do instrukcji zawartej tutaj : Dodawanie w filmach linków do swojej witryny.
Link dodawany na YT, to dowolny link z domeny powiązanej, kierujący do reklamowanej oferty. Oprócz tego należy dodać również "wezwanie do działania" : "ODWIEDŹ WITRYNĘ" i wgrać miniaturkę o rozmiarze minimum 300x300px. Ta miniaturka może zawierać słowa, np, "KLIKNIJ", "WEJDŹ", "SPRAWDŹ", itd. + warto na niej umieścić motywy odpowiadające tematyce kanału.

2. Drugi element, konieczny do ustawienia "ekranu końcowego" to link do innego filmu z Twojego kanału. Tutaj polecam pójść na łatwiznę i wybrać opcję : "Dopasowany do widza : Pozwól YouTube wybrać film z Twojego kanału dopasowany do widza".

Oba elementy powinniśmy umiejscowić na samym środku, tak aby wręcz przeszkadzały oglądającym! :)

ALTERNATYWNA METODA POZYSKIWANIA KLIKNIĘĆ:

Być może z jakiś powodów nie chcesz dodawać witryny powiązanej lub uważasz to za mało efektywne (wezwanie do działania pojawia się na samym końcu filmu - a nie każdy z oglądających obejrzy całość). Jest jeszcze dużo bardziej skuteczny sposób, niestety czasochłonny. Ten sposób polega na działaniu w oparciu o sam OPIS i zawarte w nim linki. Niestety nie ma już możliwości dodawania adnotacji informującej o zawartości opisu (która i tak nie działała na urządzeniach mobilnych, a według YOUTUBE - generują one ponad 60% ruchu) - a więc jedynym sposobem zwrócenia uwagi jest EDYCJA KAŻDEGO FILMU i dodanie na początku i na końcu ekranów zawierających reklamy opisu - LUB - jeśli używasz własnej domeny, możesz od razu na takim ekranie podać bezpośredni adres. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by takie "wstawki" dodawać również w środku filmików - ale będzie to jeszcze bardziej czasochłonne niż prosta edycja samego początku i końca.
W celu edycji filmów można używać dowolnych programów, ale myślę że najłatwiej dodać taką grafikę bezpośrednio na YT (poprzez ten edytor) lub po prostu poprzez "Microsoft Movie Maker" :)

Jaki kanał utworzyć?

Przy wyborze kanału trzeba uważać by nie naruszał on standardów youtube'a. Właściwie tematyka kanału może być dowolna - ale trzeba mieć pomysł na to co możesz oferować w linkach i czy kogoś w ogóle zainteresuje to co pod linkiem schowane. Raczej nie polecam prowokujących, wulgarnych nazw ani do kanałów ani do filmików. Jak ma być pasywnie, to niech to będzie coś mało ryzykownego (jeśli chodzi o możliwość otrzymania blokady w serwisie). 
Tak naprawdę masz dowolność, mogą to być wydarzenia sportowe, urywki meczów, jakieś śmieszne filmiki - ale z doświadczenia wiem, że największą klikalność osiągają filmy o - przynajmniej lekkim - zabarwieniu erotycznym. 

Skąd brać filmiki ?

Najprościej i najszybciej jest po prostu ściągać je z innych kanałów. Takie filmiki znajdują się na wielu kanałach i są w internecie rozpowszechnione. Jeśli jednak zdarzy się, że ktoś zgłosi roszczenia - film oczywiście zostanie usunięty, a używane konto YT otrzyma ostrzeżenie. Aby minimalizować takie ryzyko, warto pobierać filmiki z zagranicznych kanałów, najlepiej pomijając te anglojęzyczne (np. przy tematyce powiązanej z erotyką lub ciekawymi "akcjami sportowymi" - język nie ma znaczenia). Dobrym pomysłem będą filmiki z Japonii, Rosji, Ukrainy, Norwegii, Szwecji, itd. W celu wyszukiwania takich filmów, przyda się google translate :)

Przed pobraniem filmików z danego kanału sprawdzajcie jak długo kanał istnieje i jak długo istnieją opublikowane na nim filmiki. Jeżeli tworzycie kanał na pograniczu erotyki, nie ściągajcie świeżych filmów, jako źródło wybierajcie tylko stare zasłużone kanały. Nowe filmiki wiążą się z ryzykiem otrzymania blokady na YT (jeśli są krótko na kanale żródłowym nie mamy pewności, że YT je akceptuje), a my przecież chcemy stworzyć stabilne i pasywne źródło dochodu.

Do pobierania filmików z YouTube'a polecam program :
http://www.dvdvideosoft.com/pl/?dvsapps=true
- FREE YOUTUBE DOWNLOADER. 
Uwaga żeby się nie pomylić - konwerter do mp3 nas nie interesuje :)

Programik pozwala ściągać nawet wszystkie filmy z kanału. Podajemy w nim linki do konkretnych filmików albo linki do całych kanałów. Jest bardzo prosty w obsłudze i intuicyjny, myślę że każdy sobie poradzi.
Następnie pobrane filmy uploadujemy na nasz kanał i odpowiednio opisujemy, co dokładnie wyjaśniam już na przykładzie konkretnych nisz (w działach dot. konkretnych metod zarobkowych!). 

Czy promować filmy? Ile filmów powinno być na kanale?

Jeśli chodzi o promowanie - moim zdaniem nie warto, szkoda na to czasu. Oczywiście trochę wyświetleń można sobie nabić np. na addmefast, ale równie dobrze w tym czasie można wgrać więcej filmów, a im więcej filmów - tym większa szansa na zadowalający zysk pasywny po jakimś czasie. Tutaj muszę dodać, że pod żadnym pozorem nie należy wgrywać wszystkich filmików na JEDEN kanał. Powinniście mieć wiele kanałów, każdy na innym koncie YT, im więcej - tym lepiej. Nie ma konkretnej liczby filmików, które się powinny znaleźć na takim kanale - polecam uzależniać to od uploadu, im ten Wasz upload (chodzi mi o wydolność łącza internetowego) gorszy - tym mniej filmików powinno być na kanale. Mała ilość filmów na kanale ma jeszcze jeden plus - minimalizuje ryzyko blokady. Pamiętajcie, że im więcej filmów - tym większa szansa na ew. zgłoszenia -> a tym samym większa szansa na utratę CAŁEGO kanału.

Jak zminimalizować ryzyko blokady/utraty ruchu?

Aby zminimalizować ryzyko blokady kanału:

- Do każdego filmiku dodaj ograniczenia wiekowe (jeśli zarabiasz na erotycznych niszach)

- Nie używaj wprowadzających w błąd nazw, opisów i tagów (lepiej niech ich będzie mniej, a faktycznie opisujących kanał - niż więcej, a "naciąganych")

- W opisie dodaj "źródło", tj. link do kanału źródłowego z którego pobrałeś dany filmik

- Nie powielaj "świeżych filmików" - uważam że powinno się wybierać minimum 3-miesięczne

- Każdy nowy kanał twórz na osobnym koncie YouTube, nie skupiaj się na jednym kanale - im więcej ich zrobisz, tym lepiej

- Nie używaj słowa "sex"

- Usuń filmy co do których pojawiają się zastrzeżenia (widoczność w menadżerze filmów) PRZED PUBLIKACJĄ. Publikuj tylko filmy bez żadnych uwag o "prawach autorskich", "kopiach", itd.

Podsumowanie

Podsumowując : ściągamy masowo "bezpieczne filmy", opisujemy, dodajemy ekran końcowy (lub/i edytujemy filmy) i tak zostawiamy kanał, po czym zaczynamy zajmować się nastepnym Wink YT to świetna metoda na zbudowanie pasywnego zysku, której cały czas używam. Dodatkowo, tą samą metodę możesz śmiało wykorzystywać na pozostałych serwisach filmowych. Pamiętajcie, że im więcej kanałów (na osobnych kontach YT), tym lepiej. Dodatkowo warto dodać źródło, ustawić ograniczenia wiekowe, ściągać tylko stażowe (i zagraniczne) filmiki i nie używać słowa "sex" w nazwach/tagach/opisach :)


Reklama ________________________________________________________________________________________________________

ZYSKAJ DOSTĘP DO STALE AKTUALIZOWANEJ BAZY PORADNIKÓW

-> MENTORING GET PAID 2.0 <-

PONAD 108 PORADNIKÓW W JEDNYM MIEJSCU!

Całość jest dostosowana do możliwości:

logo_ml.png       logo_hp.webp     logo_fa.png
 
MYLEAD | HOTPAY | FIREADS |

Bonus do stawek (+5%) otrzymasz w M.ylead.Global oraz HotPay!

__________________________________________________________________________________________________________________________

-> Pomagamy w zarabianiu - Kompleksowy Mentoring od A do Z - Darmowy serwer Discordzwiększ swoje wyniki!

[Obrazek: makecash.png]

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

  • Ciamciaj zmienił(a) tytuł na #3/3 - Reklamowanie ofert CPA - YOUTUBE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .