Skocz do zawartości

Blog Make-Cash

  • wpisów
    255
  • komentarzy
    6
  • wyświetleń
    9 955

Współtwórcy bloga

O blogu

Blog poświęcony zarabianiu przez Internet, pracy online i wszelkim narzędziom ułatwiającym zarabianie. Marketing, webmastering, sztuczna inteligencja, finanse, grafika, social media i inne. Postaramy się przedstawić Ci wszelkie możliwe  metody  pracy w domu. Oprócz tego wpisy gościnne.

Wpisy na tym blogu

FutureNet (FutureAdPro) to e-biznes przyszłości, czy piramida finansowa?

Cześć! Edit_2: WPIS ARCHIWALNY. Program już nie działa w opisywanym modelu. Przestałem śledzić jego rozwój, ale warto zapoznać się z tym starszym opisem – tak by w przyszłości ustrzec się przed różnego rodzaju podejrzanymi inwestycjami. Edit_1: Warto dodać, że dnia 18.12.2017 UOKiK poinformował, że prowadzi postępowanie dotyczące Futurenet/Futureadpro. W tej informacji napisano również, że “28.06.2017 r. prezes UOKiK zawiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa. Postępo

Harry

Harry w Artykuł

MX.World (MXRevshare) jako przykład piramidy finansowej? – część 2

WPIS ARCHIWALNY. Program już nie działa, ale warto zapoznać się opisem – tak by w przyszłości nie dać się nabrać na różnego rodzaju inwestycje mogące okazać się zwykłym oszustwem. Opisywany serwis w późniejszym okresie zmienił nazwę na “MX.World”. Niektóre warunki się wówczas zmieniły – ale główna zasada działania pozostała taka sama. Poniższy opis jest wystarczający do zrozumienia na jakiej zasadzie działał ten program inwestycyjny. Ostatnio dostałem kilka bardzo ciekawych maili, a także k

Harry

Harry w Artykuł

Konsekwencje prawne wynikające z namawiania do inwestycji w piramidach finansowych

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przechodzę do – moim zdaniem – najbardziej ciekawej kwestii związanej z piramidami finansowymi, a więc możliwymi konsekwencjami prawnymi wynikającymi nie tylko z organizowania, ale również z namawiania do udziału w takich strukturach. Na samym końcu omówię co stanie się z “zarobionymi” pieniędzmi w przypadku gdy dany program zostanie oficjalnie uznany za piramidę finansową przez instytucję rządową. Zanim przejdziemy do część głównej, polecam zapoznać

Harry

Harry w Artykuł

Schemat Ponziego jako rodzaj piramidy finansowej w internecie

We wpisie MLM vs Piramida Finansowa poruszyłem dość pobieżnie kwestię różnic pomiędzy typową piramidą finansową, a schematem Ponziego. Fakt istnienia takich różnic bardzo sprytnie wykorzystują promotorzy piramid finansowych. Dokładniej używają ich do udowodnienia braku piramidalności promowanych przez nich rozwiązań. Piramida ponziego jest bowiem trudniejsza do zdemaskowania od klasycznej piramidy finansowej. Niedawno jeden z tego typu programów (schemat ponziego) – Traffic Monsoon – został

Harry

Harry w Artykuł

MX.World (MXRevshare) jako przykład piramidy finansowej?

Edit: WPIS ARCHIWALNY. Program już nie działa, ale warto zapoznać się opisem – tak by w przyszłości nie dać się nabrać na różnego rodzaju inwestycje mogące okazać się zwykłym oszustwem. Opisywany serwis w późniejszym okresie zmienił nazwę na “MX.World”. Niektóre warunki się wówczas zmieniły – ale główna zasada działania pozostała taka sama. Poniższy opis jest wystarczający do zrozumienia na jakiej zasadzie działał ten program inwestycyjny. Gdy skończysz czytać, zapoznaj się również z tymi a

Harry

Harry w Artykuł

Prawdziwy Multi Level Marketing (MLM) vs Piramida Finansowa

Zwolennicy multi level marketingu (mlm), czyli marketingu sieciowego, bardzo często nie mają wiedzy o tym, że program w którym zarabiają działa na zasadzie zakamuflowanej piramidy finansowej i chwalą “swoje firmy” z uporem maniaków, podważając wszelkie oskarżenia o “piramidalność”. Z drugiej strony są osoby, które nie interesują się dokładnie tymi zagadnieniami. Ta grupa każdy system w którym można zbierać poleconych nazywa piramidą finansową, często błędnie. W tym wpisie postaram się zrozumiale

Harry

Harry w Artykuł

34 ciekawe pomysły na biznes w 2025 roku

Żyjemy w czasach w których założenie swojej firmy i rozpoczęcie pracy na swoim jest prostsze niż kiedykolwiek, nawet dla osób młodych, nawet dla osób przebywających za granicą. Dlaczego więc nie spróbować swoich sił znajdując odpowiedni pomysł na biznes i zakładając własną działalność jednoosobową? Coraz więcej osób, zarówno w większych jak i mniejszych miastach, decyduje się na rozpoczęcie pracy na własną rękę, nawet takiej wykonywanej we własnym domu. Mimo, iż może wydawać się, że jest to

Harry

Harry w Artykuł

Podstawy copywriting’u – jak napisać artykuł sprzedażowy?

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem, bo w swojej definicji obejmuje tworzenie dowolnych treści reklamowych. Grono osób związanych z e-zarabianiem, używa go jednak przede wszystkim do przygotowywania artykułów sprzedażowych na swoje “mini-strony“. Takie artykuły mają za zadanie skojarzenie rozwiązania danego problemu z reklamowanym produktem/usługą, a następnie “popchnięcie” użytkownika do jego/jej zakupu. W tym wpisie przedstawiam podstawowe zasady tworzenia takich artykułów. Umiejętn

Harry

Harry w Artykuł

3 sposoby reklamowania ofert afiliacyjnych (CPA) offline

Dzisiaj chciałbym zwrócić uwagę na możliwości reklamowe, które najpewniej przez większość osób zajmujących się e-zarabianiem, nawet nie są brane pod uwagę. Otóż zarabianie w internecie, w programach partnerskich, wcale nie musi ograniczać się tylko do marketingu internetowego. Nasze linki afiliacyjne, a także “mini-strony” zarobkowe, możemy promować także offline. W tym wpisie przedstawiam 3 sposoby reklamowania ofert CPA poza internetem. Wybrałem metody dostępne raczej dla każdego – nie chodzi

Harry

Harry w Artykuł

Na jakiej zasadzie działają niewiarygodne bannery reklamowe?

Internet jest pełen bannerów reklamowych, które – jak na pierwszy rzut oka może się wydawać – są śmieszne i co najwyżej wywołują uśmiech na twarzy. Mam tu na myśli wszelkie bannery zawierające hasła typu: “Lekarze go/jej nienawidzą!”, “Odkrył/a jeden łatwy sposób na zarabianie pieniędzy”, “Jeszcze wczoraj był bezrobotny, a dzisiaj nie wie gdzie zmieścić pieniądze”, itd. Nie wiedząc jak to działa, możnaby pomyśleć, że autorzy takich reklam wydają pieniądze w błoto – a w rzeczywistości jest d

Harry

Harry w Artykuł

Przegląd nieuczciwych praktyk stosowanych w sieciach afiliacyjnych

Dzisiejszy wpis stanowi przegląd sześciu nieuczciwych praktyk stosowanych w sieciach afiliacyjnych i pojedyńczych programach partnerskich. Stosowanie tych praktyk jest po prostu wyłudzeniem pieniędzy od reklamodawców. Proszę nie traktować tego wpisu jako poradnika, publikuję go aby każdy uczciwy partner zdawał sobie sprawę jak inni partnerzy, w swoim krótkowzrocznym spojrzeniu, psują rynek afiliacji. Oczywistym jest przecież, że reklamodawca wypłacający prowizję, która nie przekłada się na

Harry

Harry w Artykuł

Marketingowa segmentacja rynku i rozszerzanie grupy docelowej za pomocą reklam

Od początku istnienia tego bloga i od początku udzielania porad w zakresie zarabiania przez internet, radziłem by zacząć od analizy grupy osób do której ma się już dostęp. Na podstawie tej analizy (ich potrzeb) dobiera się do nich odpowiednie oferty afiliacyjne. Takie dopasowanie jest skuteczne, ale też bardzo uproszczone. W tym wpisie przedstawiam zupełnie inne podejście – w którym to konkretny, wybrany już na początku, produkt, poprzez odpowiednią reklamę, można dostosować do potrzeb poszczegó

Harry

Harry w Artykuł

Identyfikacja zamówień w afiliacji – postback, pliki cookies i nadużycie cookie stuffing

Jeśli interesujesz się odpowiedzią na pytanie “skąd wiadomo, że to ja poleciłem dany produkt/usługę w sieci afiliacyjnej?”, trafiłeś w odpowiednie miejsce. Postback, pliki cookies, kody rabatowe – istnieje wiele możliwości dzięki którym system danego programu partnerskiego lub sieci afiliacyjnej identyfikuje kto dokładnie pozyskał nowego klienta, kto zdobył leada. W tym wpisie omawiam kilka z tych możliwości, np. postback. Przede wszystkim opisuję jednak pliki cookies, szczególnie te o “długim ż

Harry

Harry w Artykuł

Praktyczny marketing wirusowy (viral marketing) online i offline

Rozwój marketingu wirusowego, ang. viral marketing, jest związany z rosnącą popularnością mediów społecznościowych. Większość ludzi zapewne kojarzy go tylko z social mediami, a jednak możliwości wykorzystania takich reklam jest znacznie więcej. Viral marketing był już znany zanim w ogóle powstał internet. W tym wpisie omawiam metody marketingu wirusowego stosowane online i offline, a także przedstawiam efekty jednej z moich kampanii tego typu (na facebooku). Zapraszam do lektury. Czym jest

Harry

Harry w Artykuł

Zarabianie w programach partnerskich, a sprzedaż przez internet

Sukces w zarabianiu przez internet postrzegam jako sukces w sprzedaży. Samą sprzedaż z kolei rozumiem jako skuteczne przekonanie kogoś do zakupu określonego towaru lub skorzystania z danej usługi. W tym wpisie postaram się Wam uświadomić, że z marketingowego punktu widzenia, nie ma praktycznie żadnej różnicy pomiędzy prowadzeniem zorganizowanej sprzedaży przez internet i zarabianiem w programach partnerskich. Zarówno handel internetowy, jak i programy partnerskie rządzą się dokładnie tymi samymi

Harry

Harry w Artykuł

Benchmarking w e-biznesie, czyli jak rozwijać swoje internetowe projekty

Niedawno przygotowałem sobie listę 35 blogów z różnych dziedzin, z którymi się od tego czasu porównuję i szukam pomysłów na dalszy rozwój “Get Paid 2.0” (nie chodzi o treści artykułów – a wygląd i funkcjonalności na blogu, ew. sposób prowadzenia i komunikacji z czytelnikami). W związku z tym, dzisiaj przedstawię czym jest benchmarking, jak go używać i co możemy dzięki niemu osiągać. Od razu uprzedzam, że jeśli jesteś uczniem/studentem i uczysz się do sprawdzianu/kolokwium/egzaminu na którym

Harry

Harry w Artykuł

Budowanie i zarabianie na listach mailingowych – e-mail marketing

Powiem prosto z mostu – istnieje sposób na reklamowanie się za darmo wśród wyselekcjonowanych osób spełniających kryteria grupy docelowej. Ten sposób to własna lista mailingowa, która raz stworzona – może być używana już cały czas. Nie zbierając e-maili, każdy nowy projekt rozpoczyna się od zera. To zdecydowany błąd i często ogromna strata czasu. Każdy kto tworzy listy przy okazji reklamowania określonego produktu, ułatwia sobie zadanie na przyszłość – bo do tych samych osób może dotrzeć ponowni

Harry

Harry w Artykuł

Skuteczne sposoby na zdobywanie aktywnych poleconych w sieciach afiliacyjnych

Zdobywanie poleconych w sieciach afiliacyjnych jest tak naprawdę bardzo proste – gorzej ze zdobywaniem faktycznie aktywnych użytkowników, a nie po prostu ciekawskich osób. System poleconych działa w większości programów partnerskich i sieci afiliacyjnych. Dzięki niemu każdy użytkownik jest w stanie budować swojego rodzaju “zysk pasywny” – tj. zarabiać określony procent od zarobków poleconych przez siebie osób (tzw. referrali). W tym wpisie opisuję skuteczne sposoby na zdobywanie aktywnych poleco

Harry

Harry w Artykuł

Dochód pasywny z poleconych w sieciach afiliacyjnych to mit?

Zarabianie w internecie, w sieciach afiliacyjnych to nie tylko możliwość reklamowania znajdujących się tam ofert CPA. To także możliwość polecania samej możliwości zarabiania w danym serwisie – przy pomocy systemu poleconych. System poleconych jest właściwie standardem w różnego rodzaju programach partnerskich i innych serwisach zarobkowych. W tym wpisie wyjaśniam jak działa, jakie są różnice pomiędzy takimi systemami, a także omawiam kwestie opłacalności inwestowania czasu (i być może pien

Harry

Harry w Artykuł

Recenzja książki – “Laptopowy Milioner” Mark Anastasi

Podtytuł Laptopowego milionera brzmi: “Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci”. Praktycznie każdy marzy o dodatkowych dochodach osiąganych niskim lub nawet zerowym kosztem, o niezależności finansowej i o braku konieczności chodzenia do pracy. Mark Anastasi roztacza w swojej książce wizję prostoty zarabiania przez internet dostępnego dla każdego – zapewne stąd spore zainteresowanie tą pozycją, zwłaszcza wśród początkujących e-biznesmenów. Internet niewątpliwie oferuje narzędzia, k

Harry

Harry w Artykuł

Recenzja książki – “Jan Kulczyk biografia niezwykła” Cezary Bielakowski i Piotr Nisztor

Jan Jerzy Kulczyk (ur. 24 czerwca 1950 w Bydgoszczy, zm. 29 lipca 2015 w Wiedniu) to polski przedsiębiorca, właściciel przedsiębiorstwa Kulczyk Holding (z siedzibą w Warszawie) i międzynarodowej grupy inwestycyjnej Kulczyk Investments (z siedzibą w Luksemburgu). Od 2002 roku był regularnie klasyfikowany w rankingach tygodnika „Wprost” jako najbogatszy Polak, a po śmierci zostawił po sobie majątek o wartości około 14-15 mld złotych. Właśnie skończyłem czytać książkę “Jan Kulczyk – Biografia niezw

Harry

Harry w Artykuł

Sposoby na skuteczny kontakt z facebookiem

Skuteczny kontakt z facebookiem jest bardzo utrudniony – ale nie jest niemożliwy. Nie da się po prostu wysłać e-maila na wskazany adres, zadzwonić, czy też odezwać się poprzez ich oficjalny profil na facebooku. Pomimo istnienia specjalnych formularzy odwoławczych, najczęściej otrzymuje się odpowiedzi generowane automatycznie. Istnieją jednak sposoby dotarcia do supportu FB i skontaktowania się z nimi w bardziej bezpośredni sposób – także w sprawach do których nie został nam przedstawiony specjal

Harry

Harry w Artykuł

Wszystko o zasięgu na facebooku – jak zwiększyć zasięg postów?

Przeglądając fora o zarabianiu przez internet oraz różnego rodzaju blogi możemy spotkać się z wieloma opiniami na temat zasięgu na, obecnie najpopularniejszym w Polsce, portalu społecznościowym – czyli na facebooku. W jakiejś części omówiłem już temat problemów z zasięgiem w tekście dot. 10 mitów dotyczących reklamy na facebooku, ale jednak tutaj wypowiem się jeszcze szczegółowiej. Z tego wpisu dowiesz się: od czego zależy zasięg, czy facebook ucina zasięgi oraz jak zwiększyć zasięg postów na fa

Harry

Harry w Artykuł

Skuteczna reklama na Facebook’u, czyli jak zdefiniować grupę docelową w “Facebook Ads”

Facebook Ads umożliwia obecnie bardzo dużo typów reklam i, co najważniejsze, możliwość definiowania konkretnych grup odbiorców tych reklam. Koszty takiego promowania ustalamy sami – minimalna kwota, którą możemy przeznaczyć na reklamę, to zaledwie 2zł. W tekście nie będę poruszał kwestii technicznej – tj. jak takie reklamy dodać, skupię się na odpowiednim definiowaniu odbiorców, tak by Wasze reklamy były po prostu skuteczne. Wszelkie kwestie techniczne, różnice w typach, formatach reklam na

Harry

Harry w Artykuł

10 mitów dotyczących marketingu i reklamy na facebooku

Przeglądając fora i różne blogi możemy spotkać się z wieloma opiniami na temat marketingu i reklamy na, obecnie najpopularniejszym w Polsce, portalu społecznościowym – czyli na facebooku. Często te opinie są ze sobą sprzeczne i często, niestety, powtarzane bez sprawdzenia. Właściwie – powiem szczerze – robiłem dzisiaj mały rekonesans wśród blogerów zajmujących się zarabianiem w internecie, pracą w domu, marketingiem i tych chociaż trochę nawiązujących do bliskich mi tematów  – zbierałem informac

Harry

Harry w Artykuł

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .