Skocz do zawartości

Ciamciaj

4 540 wyświetleń

Google Ads (dawniej Google Adwords) jest obecnie jedną z najpopularniejszych sieci reklamowych, która umożliwia precyzyjne dotarcie do tysięcy klientów rozproszonych w Internecie. Platforma Google, dzięki zaawansowanym algorytmom i inteligentnym mechanizmom uczenia, zapewnia ścisłe dopasowanie przekazu do zainteresowań użytkowników, a przez to jest najlepszym sposobem na pozyskanie nowych klientów i zwielokrotnienie zysku z reklam.

Jak reklamować się w Google?

Google Ads jest potężną platformą reklamową, która oferuje nieograniczoną paletę możliwości. Bez względu na to, na czym chcesz oprzeć swój przekaz – na słowie, grafice czy wideo – otrzymasz odpowiednie narzędzie do skonstruowania kampanii reklamowej. Za pośrednictwem Google Ads ustawisz śledzące banery remarketingowe, puścisz przekaz na Youtube lub stworzysz inteligentną kampanię produktową, która automatycznie zoptymalizuje zestaw reklam i przyczyni się do maksymalizacji wartości konwersji.

Największy potencjał Google jako narzędzia reklamowego opiera się na tworzeniu i optymalizowaniu reklam w obrębie sieci wyszukiwania. Która marka nie marzy dziś o pierwszej pozycji na liście wyników wyszukiwania w Google? Precyzyjny dobór słów kluczowych i ścisłe dopasowanie fraz pozwala dotrzeć do osób realnie zainteresowanych produktami i usługami reklamodawcy. Dobre pozycjonowanie w wyszukiwarce przekłada się na wartościowy ruch na stronie www i pozyskanie potencjalnych klientów. Nic dziwnego, że Google Ads od wielu lat nie wychodzi z mody.

Kampanie reklamowe w Google – jak zrobić to łatwiej?

Samodzielne prowadzenie i zarządzanie kampaniami w Google Ads może być czasochłonne. Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z gotowych narzędzi, które nie tylko pomogą stworzyć efektywną reklamę, ale także uczynią cały proces szybkim, przyjemnym i … tanim.

W trosce o spełnienie wytycznych Google zaleca się używanie wyłącznie rzetelnych i sprawdzonych serwisów takich jak PromoNavi. Narzędzie,  dostępne na stronie https://promonavi.pl/, jest oficjalnym partnerem Google, dzięki czemu nie musisz się martwić, że twoje reklamy trafią w niepowołane ręce. Zaufany portal pozwoli na bezpiecznie prowadzenie kampanii reklamowych i wykorzystanie w pełni potencjału Google Ads.

***

Google Ads może być najlepszym przyjacielem marketera, ale równie szybko zyskać miano najgorszego wroga. Źle zarządzane kampanie są prostą drogą do przepalenia budżetu i daleko im do osiągnięcia zakładanych celów. Prowadzenie konta reklamowego wymaga wiele czasu i wysiłku. Nic dziwnego, że wiele osób sięga po dodatkowe narzędzie, które ma za zadanie ułatwić poruszanie się w skomplikowanym świecie Google Ads.

PromoNavi ze statusem Premium Partnera Google jest bezpiecznym i solidnym rozwiązaniem, które nie tylko pozwoli na zwiększenie efektywności kampanii, ale także podniesie realne zyski z działań. Korzystanie z panelu jest darmowe, więc już dziś zachęcamy do integracji konta z Google Ads i sprawdzenia, jakie korzyści może przynieść włączenie PromoNavi do codziennych działań marketingowych.

Artykuł sponsorowany.

  • Super 1
  • Dzięki! 1

10 komentarzy


Rekomendowane komentarze

@CiamciajNa ich infolini nie maja pojęcia jak zaimportować reklamy od nich do adwordsa,w sumie to nawet byli zaskoczeni iż w Brazylii  ten sam serwis posiada wiele więcej funkcji... Podsumowujac to na dzień dzisiejszy ustrojstwo nie wiele warte.

Odnośnik do komentarza

Można pobrać na swój komputer wszystkie dane które wygenerował serwis np. slowa kluczowe, ogłoszenia reklamowe w postaci pliku Excel  i już poprzez narzędzie Gugla google adwords editor można bezpośrednio przenieść do swojego konta adwords.

Zależało mi  przedewszystkim na zmniejszeniu kosztów adwordsowych poprzez ten serwis gdzie można otrzymać regularnie zwrot 5 procent z wydatków na adwordsy  i + 1 procent od wydatków osób poleconych dla mnie najważniejsze, że  już  sobie zmniejszyłem wydatki na adwordsy

Odnośnik do komentarza

Niezła szeptanka?Jednak całe to promonavi w wersij na Polskę(okrojonej) to bez użyteczne badziewie.

Odnośnik do komentarza

też tak myślę do tego przy próbie logowania przez google jest ostrzerzenie bo wrażliwe dane chca z ich api. elo

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .