Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

    • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
    • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
    • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
    • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Jak stworzyć stronę O mnie, by zachęcić ludzi do skorzystania z Twoich usług


Wujek Ziemny

3 584 wyświetleń

blog-0192291001424016447.jpgStrona "O mnie" jest statystycznie najczęściej odwiedzaną podstroną całej witryny. Zrobienie takiej podstrony nie jest łatwym zadaniem, ale na pewno pozwoli Ci wznieść się ponad konkurencję!

1. Zacznij od opisywania swoich odbiorców, a nie od opisywania siebie

Ludzka natura nakazuje nam myśleć przede wszystkim o problemach swoich, a dopiero potem o problemach innych osób. Nawet jeśli ktoś jest zapalonym altruistą, to w przypadku szukania usług lub towarów dla samego siebie, skupi się on na swojej osobie oraz na tym co firma może zrobić dla niego. Dlatego warto stworzyć stronę typu "O mnie i o Tobie".

- poświęć kilka pierwszych zdań na opisanie problemów i/lub potrzeb swoich odbiorców. Zacznij od opisania powodu, dla którego znaleźli się oni na Twojej stronie. Jest to dobry sposób, by zademonstrować im ich własne potrzeby. Pamiętaj, że większość ludzi nie wie czego tak na prawdę chce, dopóki tego nie zobaczy.

- przedstaw fakty! Możesz napisać o swoich osiągnięciach z różnych dziedzin związanych z branżą, pokazać wykresy, tabele. Wykorzystaj ludzką potrzebę wspomagania swoich opinii różnego rodzaju recenzjami.

2. Pozwól swoim klientom mówić

Kiedy chcesz się wybrać do dentysty lub fryzjera nie chcesz słuchać tego co oni sami mówią o sobie, tylko opinii ich klientów. Wrzucając na swoją stronę aktualne oceny swoich usług będziesz mógł zyskać zaufanie nowych odwiedzających.

- pamiętaj, by użyć pełnego imienia i nazwiska recenzenta oraz kilka innych danych, które mogłyby dodać autentyczności. Jeśli masz taką możliwość, dodaj zdjęcie osoby recenzującej.

- jeśli zdobyłeś jakieś odznaczenia w ankietach, np. najczęściej odwiedzana strona w danej lokalizacji itp., pamiętaj, by umieścić to na swojej stronie!

3. Zamieszczaj różne rodzaje multimediów

Spraw, by Twoja strona "O mnie" była ucztą dla oczu. Używaj zdjęć, osi czasu, filmów i infografik. Ważne jest, by zwrócić uwagę klienta od samego początku.

- wizualizuj swoją markę za pomocą różnych zdjęć. Może to być zdjęcie biura, Twoje, Twoich pracowników, zdjęcia z imprez firmowych itp.

- filmy pozwalają zwrócić uwagę osób, które mają problemy ze skupieniem się. Dzięki takim filmom możesz przekazać wszystkie wartości oraz zalety Twojej usługi w ciągu kilku sekund. Pomyśl nad dodaniem vine'ów!

4. Opowiedz swoją historię

Nawet jeśli Twoja strona nie ma zbyt obszernej lub interesującej historii, nadal możesz ją opowiedzieć. Postaraj się opisać siebie jako "człowieka z ludu" i utożsamić się, wręcz zbratać ze swoimi klientami.

- nie bój się swoich początków. Każdy gdzieś zaczynał, a na pewno lepiej wygląda ktoś, kto firmę rozpoczął w garażu i doprowadził ją do stanu obecnego własnymi siłami niż osoba, która miała wszystko na tacy. Dzięki temu zdobędziesz zaufanie klienta.

- nie musisz mówić ludziom wszystkiego. Jeśli pracujesz w branży od 10 lat, klienci nie muszą słyszeć historii każdego miesiąca. Przeanalizuj informacje i wybierz te najważniejsze, dzięki którym pokażesz ludzką naturę firmy/marki.

5. Nie używaj żargonu

Nie każdy odwiedzający Cię klient będzie umiał rozwikłać skróty IPB, ACS itd. Używając skrótów sprawisz, że strona wyda się bardzo mechaniczna. Ludzie Cię nie zapamiętają! Jeśli chcesz być zapamiętanym, opowiedz im o sobie w łatwych do zapamiętania słowach.

- pisz w formie zachęcającej do konwersacji. Staraj się pisać tak, by Twoja treść była łatwo zrozumiała oraz by jej autor wydawał się przyjacielski.

- nie nazywaj swojej strony "O mnie" w dziwny sposób. Niektórzy mają tendencję do nazywania jej w stylu "Nasza przeszłość" lub "Nasze kredo". Ludzie szukają strony "O nas", "O mnie" lub "O firmie", więc daj im taką!

6. Poproś innych o ich opinie

Nie bój się zapytać znajomych lub rodziny o to jakie odczucia mają po przeczytaniu Twojej strony "O mnie". Nie ma bardziej obiektywnych sędziów, niż osoby trzecie, niezwiązane z tematem.

- kiedy zadecydujesz co sprawia, że jesteś wyjątkowy - skup się na tym.

  • Super 5

2 komentarze


Rekomendowane komentarze

Gość EgurrolaDancer

Opublikowano

Dzięki, tego potrzebowałem, nie wiedziałem, że to ma tak duże znaczenie! 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .