Skocz do zawartości

Czysty e-mail submit


danpan

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie kampanie typu e-mail submit, polegają na tym: wypełnij ankietę z danymi osobowymi wygrasz milion złotych. Do mojego pomysłu szukam takiej kampanii, z tym żeby to był zwykły formularz nieobiecujący żadnej wygranej, po prostu wypełnij dane, zaznacz zgody i tyle. Widzieliście w jakiejś sieci partnerskiej coś takiego?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Cześć @danpan, wynagrodzeniem za podanie danych osobowych w programach e-mail submit jest możliwość wygrania w konkursach. Każdy program partnerski gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu, gdzie realnie do wygrania jest dana nagroda. Jeśli więc byłby dostępny program na zasadzie "pustej oferty", to musiałby być to ruch motywowany, bo inaczej nie zachęciłbyś kogoś do przejścia przez formularz. Tymczasem ruch motywowany nie jest lubiany przez reklamodawców, stąd byłoby to niemożliwe. Pamiętaj jednak, że zawsze da się dostosować program do danego ruchu reklamowego. Możesz opisać swój pomysł, chociażby na PW - chętnie doradzimy, co według nas byłby najbardziej skuteczne.

Z pozdrowieniami, zespół MyLead.

  • Super 2
  • Dzięki! 1

spacer.png

Odnośnik do komentarza

Też coś takiego jest porządne przeze mnie jednak ciężkie do wyszukania , wszędzie jakieś konkursy obniżające konwersję o kilkadziesiąt procent. Ciężko na podstawie tego budować jakiś legitny model monetyzacji. Czysty formularz na e-mail i jakieś dane po czym info dziękujemy z poprawnym travkingiem bez żadnych redirectow na inny bullshit .Konwersja na czymś takim 30-40 % pewnie. Motywowanie użytkownika konkursem to średniowiecze, lepiej dać szansę motywacji swoim rozwiązaniem .

Odnośnik do komentarza

A jak reklamodawca wtedy ma ocenić czy Ci ludzie są z targetu który go interesuje lub szereg innych rzeczy. Bardzo ciężki dla reklamodawcy model wymyśliłeś.

W takim wypadku jak mówisz to zrób wlasny e-mail submit a potem postaraj się im coś sprzedać lub sprzedać sama bazę.

Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .