Skocz do zawartości

Czysty e-mail submit


danpan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystkie kampanie typu e-mail submit, polegają na tym: wypełnij ankietę z danymi osobowymi wygrasz milion złotych. Do mojego pomysłu szukam takiej kampanii, z tym żeby to był zwykły formularz nieobiecujący żadnej wygranej, po prostu wypełnij dane, zaznacz zgody i tyle. Widzieliście w jakiejś sieci partnerskiej coś takiego?

Zarejestruj się za darmo i zacznij zarabiać online!

  • Darmowe poradniki pokazujące krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat e-commerceSEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji, freelancingu i wiele więcej!
  • Bezpośredni dostęp do Get Paid 2.0 w ramach jednego konta na make-cash.pl!
Opublikowano

Cześć @danpan, wynagrodzeniem za podanie danych osobowych w programach e-mail submit jest możliwość wygrania w konkursach. Każdy program partnerski gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu, gdzie realnie do wygrania jest dana nagroda. Jeśli więc byłby dostępny program na zasadzie "pustej oferty", to musiałby być to ruch motywowany, bo inaczej nie zachęciłbyś kogoś do przejścia przez formularz. Tymczasem ruch motywowany nie jest lubiany przez reklamodawców, stąd byłoby to niemożliwe. Pamiętaj jednak, że zawsze da się dostosować program do danego ruchu reklamowego. Możesz opisać swój pomysł, chociażby na PW - chętnie doradzimy, co według nas byłby najbardziej skuteczne.

Z pozdrowieniami, zespół MyLead.

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Opublikowano

Też coś takiego jest porządne przeze mnie jednak ciężkie do wyszukania , wszędzie jakieś konkursy obniżające konwersję o kilkadziesiąt procent. Ciężko na podstawie tego budować jakiś legitny model monetyzacji. Czysty formularz na e-mail i jakieś dane po czym info dziękujemy z poprawnym travkingiem bez żadnych redirectow na inny bullshit .Konwersja na czymś takim 30-40 % pewnie. Motywowanie użytkownika konkursem to średniowiecze, lepiej dać szansę motywacji swoim rozwiązaniem .

Opublikowano

Rozumiem ten problem, ale taki model również dostarcza danych reklamodawcy, a czy pochodza one ze strony "czystej" albo z "wygraj iPhona podając email" to raczej nie ma znaczenia. Mowa oczywiście o ofertach "incentive". 

spacer.png

Mentoring Get Paid 2.0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .