Skocz do zawartości

[FB ADS] Mało znane triki na niestandardową publiczność - Baza wiedzy #8


Rekomendowane odpowiedzi

lUHS5V0.jpg

Jak wielu z Was wie, Facebook oferuje reklamodawcom niesamowitą funkcję zwaną niestandardowe publiczności (custom audiences). Używana poprawnie potrafi naprawdę zwrócić się w kampaniach. Używana niedbale może szybko przepalić Twój budżet reklamowy, a Ciebie zostawić zastanawiającego się co się stało.

pWRyLsH.gif

Tak naprawdę wszystko rozbija się o doskonalenie Twojej publiki i przekazywanie odpowiednich wiadomości do odpowiednich ludzi. W tym artykule przedyskutujemy kilka zaawansowanych taktyk, których używamy. Te mało znane triki mogą drastycznie podnieść jakość Twoich retargetowanych i podobnych publik z nich utworzonych.

Z0q1uwg.gif

 

Dzielenie jest prawdopodobnie jednym z najważniejszych aspektów marketingu na Facebooku. Konfigurowanie Twoich niestandardowych publiczności przed rozpoczęciem kampanii może zaoszczędzić Ci mnóstwo czasu i pieniędzy.
Niektóre sposoby na ulepszenie Custom Audiences:

  • URL: Docelowi użytkownicy, którzy odwiedzili konkretną witrynę lub zawierającą konkretne atrybuty.
  • Częstość: Filtrowanie użytkowników w zależności od częstości odwiedzenia witryny.
  • Urządzenie: Pozwala filtrować na urządzenia iOS, Android i Desktop.

Przykłady trików:
Custom Audience złożona z osób, które: Odwiedziły Twoją stronę z systemu iOS w ciągu ostatnich 30 dni, później wyszczególniono osoby według kryterium: Obejrzały ponad 5 stron.

Niektórzy zapytają "W czym rzecz? Nie mogę zrobić podobnej publiki ze wszystkich wyświetleń i wybrać targetowanie na iOS?".
Mają oni całkowitą rację, ale publiczność źródłowa będzie złożona ze wszystkich użytkowników, włączając w to ludzi, którzy obejrzeli tylko jedną stronę itd. Jeśli uzyskujesz dobre wyniki z iOS, stworzenie custom audience złożoną TYLKO z użytkowników iOS pozwoli Facebookowi wygenerować o wiele lepsze podobne publiczności.

Możesz zrobić to także tylko dla użytkowników Desktop, którzy dokonali zakupu przynajmniej 4 razy w ciągu ostatnich 60 dni lub tylko użytkowników Androida po przejrzeniu 8 stron w ciągu 30 dni itd. Kolejną niesamowitą funkcją jest możliwość wyłączania ludzi z publiki. Powiedzmy, że prowadzisz kampanię na jakiś produkt, ta funkcja daje Ci możliwość odfiltrowania osób, które prawdopodobnie ostatnio kupiły taki sam przedmiot. Możliwości jest nieskończenie wiele, a ogranicza je tylko Twoja wyobraźnia. Możliwość dostosowania i ulepszenia Twojej publiczności w ten sposób jest BARDZO skuteczna. Jeśli jeszcze jej nie stosujesz - zacznij. Custom audiences zazwyczaj obniża koszt podobnych publik dla najlepszych segmentów o 10-20%, a nawet więcej.

OZ8nriY.gif

  • Super 2

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!
  • Wujek Ziemny zmienił(a) tytuł na [FB ADS] Mało znane triki na niestandardową publiczność - Baza wiedzy #8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .