Skocz do zawartości

[FB ADS] Targetowanie oparte na wydatkach użytkownika - Baza wiedzy #1


Rekomendowane odpowiedzi

BWcCVbg.jpg

Jednym z najtrudniejszych aspektów reklamowania na Facebooku jest przekształcenie nowej lub małej publiki w taką, która daje konwersję. Dzięki poradnikowi Value Based Lookalike Audiences (VBLA), Facebook pomaga przenieść jakość Twoich kampanii na wyższy poziom. Facebook ostatnio rozwinął tę funkcjonalność (w czerwcu 2017), pozwalając reklamodawcom osiągać lepsze rezultaty kampanii po znacznie mniejszych kosztach. Optymalizacja oparta na wartości (Value Based Optimization), Indywidualni odbiorcy na podstawie wartości (Value Based Custom Audiences) i Value Based Lookalike Audiences są niesamowicie potężnymi narzędziami dla reklamodawców, szczególnie tych pracujących głównie w e-commerce. VBLA mają prosty cel: osiągnąć jak największy zasięg u ludzi odzwierciedlających Twoich bieżących wartościowych klientów.

VBLA pozwalają Ci celować w publiczność, która jest najbardziej podobna do listy ludzi, których już znasz. Możesz użyć VBLA także do tego, by tworzyć publikę z ludzi, którzy wielokrotnie kupili Twój produkt lub wydali x pieniędzy na niego, co pozwala Ci zidentyfikować powtarzalnych klientów i tworzyć na podstawie tych danych podobne widownie.

"Przyciąganie klientów do naszej witryny jest kluczowe dla dalszego sukcesu, ale jest nawet ważniejsze, by przyciągnąć odpowiednich odbiorców. Rozwiązania Facebooka optymalizujące wartość pomagają nam celować w najbardziej wartościowe grupy potencjalnych i istniejących klientów dla celów naszych kampanii, zwiększania naszej wydajności i wartości z naszych reklam." - Jason Walsh, Dyrektor Marketingu Akwizycyjnego, Overstock.com

Popularna strategia skierowana na pozyskanie nowych klientów wymaga podania listy odbiorców w postaci Twoich bardziej wartościowych, istniejących klientów do listy odbiorców na Facebooku. Mimo, że ta taktyka jest owocna, bardziej prawdopodobne jest to, że każdą osobę z publiczności oceniasz inaczej w zależności od celów Twojego biznesu. VBLA są rozszerzeniem podobnych widowni (Lookalike Audiences) i pozwalają Ci przypisać każdej osobie wartość liczbową według własnego uznania. Później Facebook używa tych danych, by określić, którzy ludzie są dla Twojego biznesu najbardziej wartościowi. Mówiąc Facebookowi ile Twoi bieżący klienci są warci dla Twojego interesu, pod względem LTV (Lifetime Value, wartość życia), algorytmy mogą pomóc Ci znaleźć ludzi podobnych do konwertujących klientów.

"Poprzez dokładniejsze zdefiniowanie cech związanych z zaangażowaniem użytkownika w naszym poszukiwaniu podobnych publiczności, podnieśliśmy naszą zdolność znajdowania użytkowników uwielbiających nasze produkty. Podczas beta testów naszej aplikacji interaktywnie opowiadającej historię zauważyliśmy 13%-owy spadek w koszcie na instalację (Cost Per Install, CPI) i całkowity wzrost w zwrocie za reklamę (Return On Ad Spend, ROAS) na poziomie 53%"  – David Rose, Director of Performance Marketing – Episode at Pocket Games

Pierwszym krokiem będzie podanie Facebookowi wartości LTV Twoich użytkowników dla stworzenia publiczności:

1. Przejdź do sekcji Publiki i kliknij "Plik Klienta" (Customer File).

iccHbCC.png
2. Wybierz "Dołącz LTV dla lepszego poszukiwania podobieństw" ("Include LTV for better performing lookalikes").

1r3LQcl.png


3. Naciśnij "Rozpocznij" („Get started”).

ODewwat.png


4. Wgraj swoją listę klientów z odpowiadającymi wartościami pieniędzy. Wpisz nazwę tej publiczności i naciśnij Dalej. Upewnij się w kroku Edycja mapowania danych, że kolumny pokrywają się z tymi wyświetlanymi na Facebooku. Później wgraj plik.

pxvvSYz.png


5. Po zakończeniu powyższych kroków powinieneś zobaczyć ten obraz. Możesz teraz stworzyć podobną widownię na podstawie LTV Twoich użytkowników.

8K9JhfU.png

  • Super 2

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!
  • Ciamciaj zmienił(a) tytuł na [FB ADS] Targetowanie oparte na wydatkach użytkownika - Baza wiedzy #1
  • mysc przypiął/eła ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Polecana zawartość

    • Poradnik podatkowy - jak rozliczać się z pieniędzy zarobionych przez Internet bez DG?
      Zarabianie w Internecie wiąże się z koniecznością płacenia podatków - a rozliczanie się z urzędem skarbowym nie jest jednoznaczne i proste. Prawo podatkowe w Polsce jest nieujednolicone - co oznacza, że każdy urząd skarbowy może mieć inne interpretacje. Sprawdź jak się za to zabrać!
        • Lubię to!
        • Super
      • 12 odpowiedzi
    • JDG - Jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce
      Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG) to najprostsza forma prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Jest to działalność prowadzona przez jedną osobę fizyczną na własne nazwisko i na własne ryzyko. Jednak mimo, że nazywa się jednoosobowa - daje jednak możliwość zatrudniania pracowników. Takich firm jest zarejestrowanych w Polsce zdecydowanie najwięcej. Sprawdź jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić własną JDG!
        • Super
      • 3 odpowiedzi
    • Inwestowanie w obligacje detaliczne skarbu państwa - od podstaw!
      Sprawdź jak inwestować w obligacje skarbowe - krok po kroku! Detaliczne obligacje skarbowe to rodzaj obligacji emitowanych przez Państwo, które są oferowane indywidualnym inwestorom, takim jak osoby fizyczne, a nie instytucjom finansowym.

      Są to instrumenty dłużne, nienotowane na żadnym rynku, co oznacza że kupując taką obligację, w praktyce pożyczasz pieniądze państwu na określony czas, a w zamian otrzymujesz odsetki. Można więc powiedzieć że obligacje są indywidualną pożyczką na określony % dla Skarbu Państwa. Państwo odda Ci więcej niż od Ciebie pożyczyło.
        • Super
      • 7 odpowiedzi
    • Jak pozyskiwać i zarabiać na poleconych dzięki make-cash.pl
      W tym poradniku przedstawiam możliwości dostępne dla każdego użytkownika. Dowiesz się jak efektywnie wykorzystać forum do zbierania poleconych i budowania dodatkowych zysków.

      Make-cash.pl to miejsce, gdzie ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami, poszukują porad i rekomendacji, a także nawiązują wartościowe kontakty. Codziennie odwiedza nas minimum 2000 unikalnych osób, które są zainteresowane zarabianiem przez Internet - a to ogromny potencjał, z którego może korzystać nie tylko administracja - ale każdy użytkownik forum !
        • Super
      • 2 odpowiedzi
    • Jak pisać treści na stronę internetową z wykorzystaniem AI
      Tworzenie treści od podstaw może być procesem czasochłonnym. Istnieje wiele mniejszych kroków, o których należy pomyśleć w drodze do stworzenia atrakcyjnych treści, takich jak badanie rynku, SEO i redagowanie tekstu, a to tylko początek. Jednak nie musisz zaczynać od zera, gdy istnieją narzędzia AI, które mogą pomóc w tworzeniu wysokiej jakości treści. 
        • Dzięki!
        • Super
      • 13 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .