Skocz do zawartości

[FB ADS] Używanie ID posta do utrzymania wiarygodności - Baza wiedzy #9


Rekomendowane odpowiedzi

xO5s0G9.jpg

Jak wszyscy wiemy, posty z dużym zainteresowaniem (lajki, komentarze, share-y) warte są swojej ceny. Ludzką naturą jest, że ludzie bardziej ufają firmie lub indywidualnym osobom kiedy widzą, że inni podejmują interakcję z tworzoną przez nich treścią. Marketerzy nazywają to zjawisko dowodem społecznym.

Z tego, co widzieliśmy po forach, niestety niewielu marketerów używających reklamy Facebooka wie jak utrzymać to zjawisko przy tworzeniu nowych kampanii. Ciekawą rzeczą jest to, że tak właściwie bardzo łatwo używać sztuczki z ID posta. W tym artykule pokażemy Ci jak wybrać posty z dużym zainteresowaniem, podtrzymać dowód społeczny w wielu zestawach reklam i przenieść go na tak wiele publik, ile tylko chcesz. Zauważyliśmy też przy okazji, że obniża to Twój koszt akcji nawet o 50%.

 

Krok pierwszy - znajdź ID posta

3fHP7YC.png

c0wSYf4.jpg

Po pierwsze musisz przejść do strony z postami (Page Posts). Sekcję tę znajdziesz w menu menedżera reklam (patrz obrazek 1 i 2). Następnie musisz znaleźć ID posta, który spisuje się naprawdę dobrze. Na przykładzie powyżej można było wybrać którykolwiek z podanych trzech, ale zdecydowałem się na drugi, ponieważ ma największy zasięg i zaangażowanie. Jeśli nie masz jeszcze dobrej reklamy z dużym dowodem społecznym, powinieneś stworzyć nowy, wcześniej niepublikowany post i popracować nad zdobyciem lajków, komentarzy i share-ów.

 

Krok drugi - stwórz "nową" reklamę
Kiedy już zlokalizowałeś ID, czas na stworzenie nowej reklamy. Można to zrobić korzystając z istniejących zestawów, nowych reklam lub nawet kampanii z całkowicie odmiennymi celami. Tworzenie posta jest częścią, gdzie tkwi cały sekret.

FndbpiS.jpg

Stąd wybierasz "Użyj istniejącego posta" ("Use Existing Post"), następnie w sekcji "Select a Page Post" jest link o treści "Enter Post ID". Kliknij w ten link, a następnie skopiuj oraz wklej ID posta i wciśnij Submit. Po tym należy przedłożyć post do potwierdzenia.

 

Krok trzeci - Split Test, Split Test, Split Test
Kiedy już stworzyłeś kampanię i została ona zatwierdzona, szczerze i mocno zalecamy stworzenie duplikatu zestawu i testowanie wielu publiczności. Pamiętaj, że kopie i oryginał będą zawsze treścią takie same. W tym momencie mieszasz jednak wiele różnych interakcji publiczności w jeden post. Jeśli zrobisz to poprawnie, możesz liczyć na ładne podbicie zaangażowania, a nawet konwersję.

 

Wnioski
Cóż, to wszystko. Ta jedna porada powinna naprawdę pomóc dźwignąć te wysoce wydajne posty i wyciągnąć najwięcej dowodu społecznego. Pamiętaj, że możesz używać ID posta tak dużo i tak często, jak tylko chcesz. Kiedy zatem obserwujesz, że jedna publiczność nie sprawdza się już jak dotychczas, możesz dokonać zmian i przeskoczyć na świeżą z już wypromowanym postem. Całkiem fajne, nie?

uvqGBb1.gif

 

  • Dzięki! 1

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!
  • Wujek Ziemny zmienił(a) tytuł na [FB ADS] Używanie ID posta do utrzymania wiarygodności - Baza wiedzy #9

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .