Skocz do zawartości
Czerwcowe zarobki
 

Czerwcowe zarobki


Wujek Ziemny

Nieco słabszy miesiąc z PPA :)

Chcesz zarabiać tyle lub więcej? Zgłoś się do mnie!

http://make-cash.pl/...ngcashcom-t855/

Prawa autorskie

© make-cash.pl
  • Super 1


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Sprawdź też:

  • Podobna zawartość

    • Przez ®Admitad®
      #1 Zarabianie na YouTube
      Sprawdźmy, ile mogą zarobić blogerzy na TikToku, YouTube, Instagramie i innych platformach. Sprawę zbadamy nie dla samej satysfakcji z zaglądania im do kieszeni, ale by zyskać cenną wiedzę oraz inspirację.
      Większość ludzi żywi przekonanie, że blogerzy to lenie, którzy nienawidzą pracy. Ich praca jest jednak taka sama, jak każda inna – zwłaszcza jeśli spojrzymy na zarobki. Sprawdźmy więc, ile faktycznie zarabiają blogerzy i dowiedzmy się, jak to robią. Nie zazdrościmy, po prostu się uczymy.
      Na początek chcemy podkreślić, że istnieje wiele różnych sposobów zarabiania na tej największej na świecie platformie do publikowania filmów. Po pierwsze, mamy Google AdSense, usługę, która osadza reklamy kontekstowe w klipach wideo, a następnie płaci za to blogerom. Nie oczekuj jednak, że dużo na tym zarobisz: najnowsze badania szacują, że AdSense płaci około 2 $ za każdy 1000 wyświetleń.
      Spójrzmy na statystyki rosyjskiego blogera, Pawła Gorodnickiego. Choć przez półtora miesiąca jego kanał zyskał 400 000 wyświetleń (co jest świetnym wynikiem), na współpracy z YouTube zarobił jedynie 360 $ (to bardzo niska kwota). Należy tu wziąć pod uwagę, że Paweł poświęca 10-15 godzin tygodniowo na prowadzenie swojego bloga; przy czym nie edytuje swoich filmów samodzielnie. Aby móc nawiązać współpracę z YouTube, bloger musi mieć przynajmniej 1000 subskrybentów oraz 4000 zweryfikowanych godzin oglądania rocznie.
      Na tym etapie jasno widzimy, że oficjalne reklamy od Google i YouTube to niezbyt dochodowy sposób zarabiania. Istnieją jednak inne metody: bezpośrednia publikacja reklam marek i firm na blogu, reklamy natywne w klipie wideo, czy filmy sponsorowane – w ich wypadku również trzeba być stosunkowo popularnym blogerem z przynajmniej niewielką grupą lojalnych fanów. Nikt nie kupi reklamy od początkującego twórcy z 2 subskrybentami.
      Spośród wszystkich kanałów na YouTube, tylko 2000 może pochwalić się ponad milionową grupą odbiorców.
      Tutaj możemy zaprezentować kilka liczb. Statystyki ogólne pokazują, że kanały posiadające od 50 000 do 100 000 subskrybentów otrzymują od 50 $ do 1000 $ za jedną reklamę wideo. Jeśli liczba subskrybentów mieści się w przedziale od 100 000 do 500 000, koszt reklamy zaczyna się od 3000 $: im więcej subskrybentów, tym drożej.
      Oto kilka przykładów z życia wziętych. Dziewięcioletni Ryan prowadzi kanał o nazwie Ryan’s Toy Review, na którym rozpakowuje zabawki. Eksperci oszacowali, że w 2018 roku kanał Ryana zarobił 26 milionów dolarów. Podobna młoda gwiazda pochodzi z Rosji. Like Nastya, kanał siedmiolatki z Krasnodaru zarabia 18 milionów dolarów rocznie. Słynny bloger PewDiePie wypada blado na tle tych młodych influencerów, wykazując roczny dochód o wysokości zaledwie 13 milionów dolarów.
      Skoro już jesteśmy przy PewDiePie, warto wspomnieć, że streamer ten wymyślił wiele sposobów, aby zarobić na swoim kanale. Przykładowo, brał udział w tworzeniu gier i wydał kilka pod swoim nazwiskiem (gra 2D o nazwie Tuber Simulator doczekała się ponad 10 milionów pobrań). PewDiePie współpracował z największymi markami, wprowadził produkty dla fanów, udzielał się w mediach, uczestniczył w programach afiliacyjnych (w tym Google Preferred) oraz reklamował gry i inne produkty na swoim kanale (krążą plotki, że PewDiePie pobiera minimum 125 000 $ za jeden film promocyjny). 
      Twórcy tacy jak PewDiePie często otrzymują również darowizny od najbardziej zagorzałych fanów. Przykładowo, kanał The Comedy Button z 25 tysiącami subskrybentów otrzymuje datki o łącznej kwocie około 13 000 $.
      Mniej popularni blogerzy biorą mniej za swoje usługi promocyjne. Niektórzy zalecają pobieranie opłaty w wysokości 50 $ za wzmiankę o marce w filmie, jeśli każdy film na kanale ma ponad 500 wyświetleń. Bardziej realistyczny scenariusz zakłada 20-30 dolarów za 1 000 wyświetleń. To nadal świetna opcja, zwłaszcza w porównaniu do AdSense: eksperci oszacowali, że współpracując z tą usługą, można zarobić jedynie od 2 do 8 dolarów za każdy 1 000 wyświetleń.
      Oprócz dzieci i gamerów, na YouTube dobrze zarabiają również blogerzy zajmujący się tematyką mody i urody (Jeffree Star zarabia na swoim kanale 17 milionów dolarów rocznie), kanały satyryczne (Rhett i Link mieszają i próbują różne produkty, inkasując na tym 17,5 miliona dolarów rocznie) oraz komicy (Dude Perfect ma 55 milionów obserwatorów i zarabia 20 milionów dolarów każdego roku).  
      Kolejny sposób zarabiania na YouTube to promocja w modelu CPA, czyli reklama za pomocą linków partnerskich. W tym przypadku ciężko oszacować średni zarobek, ponieważ zależy on od wielu czynników (z których najważniejszy to warunki programu).

      Warunki programu AliExpress w katalogu programów Admitad Store 💜
      Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #6], kliknij  link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/ile-zarabiaja-blogerzy-i-influencerzy/ 
    • Przez max188
      cześć,
      od 20 listopada moja strona praktycznie nie ma wejść...
      Dawniej jeśli taka sytuacja miała miejsce w webmaster tools w ręcznych działaniach można było sprawdzić czy ma bana.
      Obecnie jest tam "nie wykryto problemów".
      Wpisując w google site: strona jest jak najbardziej widoczna
      Zarobki w CPAbuild spadły do zera. Zawsze kilka $ dziennie wpadało.
       
      W webmaster tools mapa witryny pobrana wczoraj z sukcesem.
      Strona ma 1 błąd "Błąd serwera (5xx)" nie wiem jak się go pozbyć [jest od 3 listopada].
      Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak?
    • Przez ®Admitad®
      11 listopada, dzień największych wyprzedaży w roku na AliExpress zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć afiliacyjna Admitad przeanalizowała, które produkty z Chin przynoszą jej partnerom największe zyski oraz którzy wydawcy najbardziej zwiększyli swoje dochody w skali roku. Czy Międzynarodowy Festiwal Zakupów przyniesie im tak duże zyski, jak w ubiegłym roku?
       
      Każdy profesjonalista lub projekt posiadający własną grupę odbiorców (nawet jeśli to tylko kilkuset subskrybentów) oraz będący w stanie kierować ruch na strony produktów może zostać wydawcą i promować produkty AliExpress. Na towarach z Chin dobrze zarabiają projekty kontentowe, blogi internetowe, fora, kanały na YouTube i Telegramie, specjaliści zajmujący się reklamą targetowaną i kontekstową, autorzy mailowych newsletterów, serwisy cashback oraz wiele innych.
      Wystarczy dołączyć do programu partnerskiego i zacząć udostępniać swoim odbiorcom linki partnerskie do produktów. Przykładowo, piszesz artykuł, tworzysz reklamę lub publikujesz w swojej witrynie baner i dodajesz do nich linki partnerskie. Użytkownicy je klikają i kupują reklamowany przez Ciebie produkt, w zamian za co otrzymujesz wynagrodzenie: średnio od 2,3% do 10,3% wartości zamówienia. Na przykład, za zakup słuchawek w cenie 150 zł dokonany przez nowego klienta za pośrednictwem Twojego linku zarobisz 15 złotych. Za produkty w kategorii Hot Products można zarobić nawet 69% wartości zamówienia.
       
      11.11 to niezwykle ważny dzień dla AliExpress. To właśnie wtedy startuje główna faza wyprzedaży. Klienci widzą towary, które będą dostępne w promocyjnych cenach przed tą datą. Już od 28 października mogą zacząć planować swoje zakupy i wkładać wybrane produkty do swojego koszyka. Oczywiście pozyskane sprzedaże są zaliczane wydawcom dłużej niż zazwyczaj – aż do samego końca Międzynarodowego Festiwalu Zakupów. Ten czynnik, podobnie jak atrakcyjne rabaty zwiększające popyt, stwarza dla wydawców doskonałą okazję, aby zarobić jeszcze więcej.
       
      Kto zarabia najwięcej z AliExpress?
      Z tym programem partnerskim w Admitad najaktywniej współpracują serwisy cashback – odpowiadają one za ponad 54% zysków. Na drugim miejscu pod względem zarobków w tym roku są strony www z 17,5% dochodów z łącznej kwoty. Zaraz za nimi mamy sklepy partnerskie (6,3%), portale społecznościowe (4,1%), media buying (4,1%) oraz rozszerzenia do przeglądarki (3%).
      Liczba samych partnerów wzrosła w 2020 roku o 36,5%. Ponadto wydawcy z niektórych branż w tym roku współpracowali z programem partnerskim AliExpress szczególnie aktywnie i w związku z tym znacznie zwiększyli swoje dochody:
      Zespół projektu kontentowego „Lifehacker”: 
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Affiliate Marketing (Marketing Afiliacyjny/Program Partnerski/E-Marketing)
      Umowa współdzielenia zarobków pomiędzy reklamodawcą a marketerem (partnerem), w której marketer zarabia prowizję od wygenerowanej sprzedaży, pobrania, kliknięcia w produkt lub ofertę reklamodawcy.
       
      Affiliate Network (Sieć Afiliacyjna/Sieć Reklamowa/Program Partnerski)
      Mediator pomiędzy marketerem a reklamodawcą, wprowadzający udogodnienia tj. śledzenie, raporty, statystyki, system wypłat.
       
      Affiliate (Marketer/Partner/Earner)
      Osoba promująca produkty, usługi lub oferty, zarabiająca prowizję od każdego kliknięcia/pobrania lub sprzedaży.
       
      Advertiser (Merchant/Reklamodawca)
      Właściciel firmy, która zapewnia marketerom produkty lub oferty.
       
      CPA (Cost Per Action)
      Marketer dostaje prowizję od każdej wygenerowanej sprzedaży lub lead'a.
       
      CPC (Cost Per Click)
      Płatność naliczana jest od każdego kliknięcia.
       
      CPM (Cost Per Thousand)
      Płatność naliczana na 1000 wykonanych akcji/kliknięć.
       
      Targeted Marketing (Rynek Docelowy)
      Oferowanie odpowiedniego produktu lub oferty odpowiedniej grupie ludzi w odpowiednim czasie.
       
      Konwersja (Conversion/CR)
      Następuje kiedy odwiedzający zakupi produkt lub wykona ofertę z Twojego linku, czyli przekonwertuje z odwiedzającego do kupującego.
       
      Cloaking
      Ukrywanie zawartości strony lub linka afiliacyjnego.
       
      Click-Through
      Kiedy użytkownik kliknie w link i zostanie przeniesiony na następną stronę.
       
      Click-Through Ratio (CTR)
      Stosunek użytkowników klikających w link do całości użytkowników.
       
      Creative
      Narzędzia promocyjne używane przez marketerów do przyciągnięcia uwagi użytkownika, np. linki tekstowe, przyciski, odznaki, e-mail'e, pop-up'y.
       
      Banner Ad (Banner)
      Sposób reklamy za pomocą obrazu, grafiki.
       
      Contextual Link (Link Kontekstowy)
      Umiejscowienie linka afiliacyjnego w tekście tak, by stanowił jego część.
       
      Opt-in
      Określenie oznaczające, że użytkownik wyraził zgodę, by zostać dołączonym do listy poprzez wpisanie swojego adresu e-mail.
       
      Demografia
      Dane używane do posegregowania użytkowników wg. wieku, rasy, płci, pochodzenia.
       
      E-mail Link
      Link afiliacyjny zawarty w e-mailu wysyłanemu przez marketera do osób zapisanych na jego listę.
       
      Impression (Impresja) 
      Miara określająca ile razy link afiliacyjny lub banner zostały wyświetlone.
       
      Search Engine Optimization (SEO/Pozycjonowanie)
      Proces mający na celu podwyższenie pozycji, na której strona jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania.
       
      Text Link (Link Tekstowy)
      Link nie posiadający żadnej grafiki.
       
      Tracking URL (Kod Śledzenia)
      Link zawierający w sobie specjalny kod. Odwiedzający stronę są śledzeni i przypisywani do specjalnego kodu lub ID.
       
      Unique User (UU/Unikalne Kliknięcie/Unikalny Użytkownik)
      Unikalny odwiedzający Twoją stronę - prawdopodobnie najlepszy wskaźnik ruchu.
       
      ROI (Return on Investment)
      Zwrot inwestycji. Obliczany ze wzoru ROI = (Zysk - Koszt) / Koszt.
       
      PPC
      Pay Per Click - zarobek za każde kliknięcie.
       
      PPV
      Pay Per View - zarobek za każde wyświetlenie.
       
      PPD
      Pay Per Download - zarobek za każde pobranie.
       
      EPC
      Earn Per Click - średni zarobek od każdego kliknięcia.
       
      Charge Back (Fraud)
      Cofnięcie prowizji zarobionej na nieprawidłowo wypełnionej ofercie lub zwróconym zakupie produktu.
       
      Nisza
      Konkretna sekcja rynku, dla której istnieją oferty.
       
      Affiliate Manager (AM, Menadżer)
      Osoba odpowiedzialna za opiekę nad marketerami korzystającymi z sieci afiliacyjnych.
       
      Affiliate Tracking (Śledzenie)
      Proces śledzenia linku poprzez użycie linku afiliacyjnego, zawierającego kod śledzenia.
       
      EMD (Exact Match Domain)
      Domena internetowa (adres WWW) zawierająca dokładne słowo kluczowe w swojej nazwie.
      Poradnik CPA część 17:
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Optymalizacja to wprowadzanie zmian oraz "tuning" Twojej kampanii w celu sprawdzenia rezultatów. Nie ma znaczenia jak duże lub małe są wprowadzone zmiany. Te najmniejsze mogą robić największą różnicę. Celem optymalizacji jest polepszenie wyników, czyli Twoich zarobków.
      Split-testing jest formą optymalizacji, w której testujesz jedną rzecz w porównaniu z drugą. Śledząc swoje wyniki, możesz w łatwy sposób określić który test wypadł najlepiej. Nie ma tu znaczenia czy test jest mały czy duży. Co naprawdę ma znaczenie to wyniki. Na przykład, coś tak drobnego jak zmiana koloru przycisku call-to-action na Twoim landing page'u może sprawić, że kliknięcia w ofertę podniosą się kilkukrotnie. Odwrotnością tego, co opisałem byłaby całkowita zmiana landing'u, co może przynieść mniejsze CTR, a co za tym idzie, niższe zarobki.
      Podstawowym celem, który chcesz osiągnąć przy optymalizacji i split-testingu są pozytywne rezultaty. W większości przypadków oznacza to wyższy zarobek. Marketing w 99% składa się z optymalizacji i testów. Marketerzy natomiast są znani ze spędzania większości swojego czasu na testowaniu różnych rzeczy. Dla przykładu, kiedy ustawiasz nową kampanię, możesz testować 10 różnych kolorów banneru, by dowiedzieć się, który zdobywa najwięcej kliknięć i ma najwyższą konwersję. Często również ta sama kampania jest duplikowana z małymi zmianami, by sprawdzić co przyniesie najlepszy rezultat. 
       
      Treści

      Split-testing treści na Twoim LP, bannerze, w mailach do klientów itd. może przynieść duże zmiany. Zmiana tekstu oraz nagłówka może mieć wpływ na interakcję użytkownika ze stroną oraz na CTR, zależnie od wyniku. Korzystanie z usług copywritera może przynieść dobre rezultaty.
       
      Demografia

      Zmiana demografii oraz podział kampanii na różne grupy może być świetnym sposobem split-testingu. Na przykład, zmiast targetowania wszystkich grup wiekowych, możesz targetować tylko konkretne grupy wiekowe. Podobnie, zamiast targetować wszystkie rasy, może przeprowadzić split-testing która rasa konwertuje najlepiej.
       
      Design

      Zmiana designu polega po prostu na optymalizacji Twojego landing page'a lub wprowadzania do niego małych zmian. Na przykład, testowanie różnych kolorów, zdjęć, efektów, czcionek itp. może mieć pozytywny wpływ na Twoje zarobki. 
       
      Układ strony

      Rozmieszczenie elementów na Twoim LP oraz na bannerach może mieć ogromny wpływ na to, w co klikają użytkownicy. Bezpośrednie testy polegają więc na testowaniu jednego układu strony w porównaniu do drugiego, by zobaczyć który z nich jest lepszy.
       
      Stawki

      Testowanie różnych stawek CPC oraz CPM może czasem przynieść pozytywne skutki w postaci zwiększenia CTR. Testowanie tej samej kampanii z innymi modelami płatności może pomóc Ci odnaleźć najlepszą stawkę.
       
      Źródła ruchu

      Różne kampanie będą różnie konwertowały z konkretnymi źródłami ruchu. Dopóki ich nie przetestujesz, nie będziesz wiedział jakie dają rezultaty. Możesz podzielić kampanię na różne źródła ruchu w celu sprawdzenia który z nich najlepiej pasuje do Twojej oferty.
       
      Optymalizacja idzie w parze ze śledzeniem kampanii, więc musisz mieć możliwość trackingu rezultatów Twoich testów. Zazwyczaj im nowsza kampania, tym więcej testów wymaga. Musisz jednak wiedzieć kiedy zaprzestać testów.
      Staraj się nie wpaść w pułapkę nadmiernego testowania i upewnij się, że Twoja kampania ma odpowiednią ilość ruchu do przeprowadzenia wartościowych testów. Wysyłanie ruchu o wartości $20 do 4 kampanii jest lepsze od wysyłania $1 do 80-ciu.
      Kolejna cześć poradnika na temat zarabiania na programach partnerskich CPA:
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .