Skocz do zawartości
Testy AdWorkMedia
 

Testy AdWorkMedia



Wynik testu AdWorkMedia :)

Chcesz zarabiać tyle lub więcej? Zgłoś się do mnie!

http://make-cash.pl/zarabiaj-z-ziemnym-na-roaringcashcom-t855/

Prawa autorskie

© make-cash.pl


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Sprawdź też:

  • Podobna zawartość

    • Przez Wujek Ziemny
      Affiliate Marketing (Marketing Afiliacyjny/Program Partnerski/E-Marketing)
      Umowa współdzielenia zarobków pomiędzy reklamodawcą a marketerem (partnerem), w której marketer zarabia prowizję od wygenerowanej sprzedaży, pobrania, kliknięcia w produkt lub ofertę reklamodawcy.
       
      Affiliate Network (Sieć Afiliacyjna/Sieć Reklamowa/Program Partnerski)
      Mediator pomiędzy marketerem a reklamodawcą, wprowadzający udogodnienia tj. śledzenie, raporty, statystyki, system wypłat.
       
      Affiliate (Marketer/Partner/Earner)
      Osoba promująca produkty, usługi lub oferty, zarabiająca prowizję od każdego kliknięcia/pobrania lub sprzedaży.
       
      Advertiser (Merchant/Reklamodawca)
      Właściciel firmy, która zapewnia marketerom produkty lub oferty.
       
      CPA (Cost Per Action)
      Marketer dostaje prowizję od każdej wygenerowanej sprzedaży lub lead'a.
       
      CPC (Cost Per Click)
      Płatność naliczana jest od każdego kliknięcia.
       
      CPM (Cost Per Thousand)
      Płatność naliczana na 1000 wykonanych akcji/kliknięć.
       
      Targeted Marketing (Rynek Docelowy)
      Oferowanie odpowiedniego produktu lub oferty odpowiedniej grupie ludzi w odpowiednim czasie.
       
      Konwersja (Conversion/CR)
      Następuje kiedy odwiedzający zakupi produkt lub wykona ofertę z Twojego linku, czyli przekonwertuje z odwiedzającego do kupującego.
       
      Cloaking
      Ukrywanie zawartości strony lub linka afiliacyjnego.
       
      Click-Through
      Kiedy użytkownik kliknie w link i zostanie przeniesiony na następną stronę.
       
      Click-Through Ratio (CTR)
      Stosunek użytkowników klikających w link do całości użytkowników.
       
      Creative
      Narzędzia promocyjne używane przez marketerów do przyciągnięcia uwagi użytkownika, np. linki tekstowe, przyciski, odznaki, e-mail'e, pop-up'y.
       
      Banner Ad (Banner)
      Sposób reklamy za pomocą obrazu, grafiki.
       
      Contextual Link (Link Kontekstowy)
      Umiejscowienie linka afiliacyjnego w tekście tak, by stanowił jego część.
       
      Opt-in
      Określenie oznaczające, że użytkownik wyraził zgodę, by zostać dołączonym do listy poprzez wpisanie swojego adresu e-mail.
       
      Demografia
      Dane używane do posegregowania użytkowników wg. wieku, rasy, płci, pochodzenia.
       
      E-mail Link
      Link afiliacyjny zawarty w e-mailu wysyłanemu przez marketera do osób zapisanych na jego listę.
       
      Impression (Impresja) 
      Miara określająca ile razy link afiliacyjny lub banner zostały wyświetlone.
       
      Search Engine Optimization (SEO/Pozycjonowanie)
      Proces mający na celu podwyższenie pozycji, na której strona jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania.
       
      Text Link (Link Tekstowy)
      Link nie posiadający żadnej grafiki.
       
      Tracking URL (Kod Śledzenia)
      Link zawierający w sobie specjalny kod. Odwiedzający stronę są śledzeni i przypisywani do specjalnego kodu lub ID.
       
      Unique User (UU/Unikalne Kliknięcie/Unikalny Użytkownik)
      Unikalny odwiedzający Twoją stronę - prawdopodobnie najlepszy wskaźnik ruchu.
       
      ROI (Return on Investment)
      Zwrot inwestycji. Obliczany ze wzoru ROI = (Zysk - Koszt) / Koszt.
       
      PPC
      Pay Per Click - zarobek za każde kliknięcie.
       
      PPV
      Pay Per View - zarobek za każde wyświetlenie.
       
      PPD
      Pay Per Download - zarobek za każde pobranie.
       
      EPC
      Earn Per Click - średni zarobek od każdego kliknięcia.
       
      Charge Back (Fraud)
      Cofnięcie prowizji zarobionej na nieprawidłowo wypełnionej ofercie lub zwróconym zakupie produktu.
       
      Nisza
      Konkretna sekcja rynku, dla której istnieją oferty.
       
      Affiliate Manager (AM, Menadżer)
      Osoba odpowiedzialna za opiekę nad marketerami korzystającymi z sieci afiliacyjnych.
       
      Affiliate Tracking (Śledzenie)
      Proces śledzenia linku poprzez użycie linku afiliacyjnego, zawierającego kod śledzenia.
       
      EMD (Exact Match Domain)
      Domena internetowa (adres WWW) zawierająca dokładne słowo kluczowe w swojej nazwie.
      Poradnik CPA część 17:
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Optymalizacja to wprowadzanie zmian oraz "tuning" Twojej kampanii w celu sprawdzenia rezultatów. Nie ma znaczenia jak duże lub małe są wprowadzone zmiany. Te najmniejsze mogą robić największą różnicę. Celem optymalizacji jest polepszenie wyników, czyli Twoich zarobków.
      Split-testing jest formą optymalizacji, w której testujesz jedną rzecz w porównaniu z drugą. Śledząc swoje wyniki, możesz w łatwy sposób określić który test wypadł najlepiej. Nie ma tu znaczenia czy test jest mały czy duży. Co naprawdę ma znaczenie to wyniki. Na przykład, coś tak drobnego jak zmiana koloru przycisku call-to-action na Twoim landing page'u może sprawić, że kliknięcia w ofertę podniosą się kilkukrotnie. Odwrotnością tego, co opisałem byłaby całkowita zmiana landing'u, co może przynieść mniejsze CTR, a co za tym idzie, niższe zarobki.
      Podstawowym celem, który chcesz osiągnąć przy optymalizacji i split-testingu są pozytywne rezultaty. W większości przypadków oznacza to wyższy zarobek. Marketing w 99% składa się z optymalizacji i testów. Marketerzy natomiast są znani ze spędzania większości swojego czasu na testowaniu różnych rzeczy. Dla przykładu, kiedy ustawiasz nową kampanię, możesz testować 10 różnych kolorów banneru, by dowiedzieć się, który zdobywa najwięcej kliknięć i ma najwyższą konwersję. Często również ta sama kampania jest duplikowana z małymi zmianami, by sprawdzić co przyniesie najlepszy rezultat. 
       
      Treści

      Split-testing treści na Twoim LP, bannerze, w mailach do klientów itd. może przynieść duże zmiany. Zmiana tekstu oraz nagłówka może mieć wpływ na interakcję użytkownika ze stroną oraz na CTR, zależnie od wyniku. Korzystanie z usług copywritera może przynieść dobre rezultaty.
       
      Demografia

      Zmiana demografii oraz podział kampanii na różne grupy może być świetnym sposobem split-testingu. Na przykład, zmiast targetowania wszystkich grup wiekowych, możesz targetować tylko konkretne grupy wiekowe. Podobnie, zamiast targetować wszystkie rasy, może przeprowadzić split-testing która rasa konwertuje najlepiej.
       
      Design

      Zmiana designu polega po prostu na optymalizacji Twojego landing page'a lub wprowadzania do niego małych zmian. Na przykład, testowanie różnych kolorów, zdjęć, efektów, czcionek itp. może mieć pozytywny wpływ na Twoje zarobki. 
       
      Układ strony

      Rozmieszczenie elementów na Twoim LP oraz na bannerach może mieć ogromny wpływ na to, w co klikają użytkownicy. Bezpośrednie testy polegają więc na testowaniu jednego układu strony w porównaniu do drugiego, by zobaczyć który z nich jest lepszy.
       
      Stawki

      Testowanie różnych stawek CPC oraz CPM może czasem przynieść pozytywne skutki w postaci zwiększenia CTR. Testowanie tej samej kampanii z innymi modelami płatności może pomóc Ci odnaleźć najlepszą stawkę.
       
      Źródła ruchu

      Różne kampanie będą różnie konwertowały z konkretnymi źródłami ruchu. Dopóki ich nie przetestujesz, nie będziesz wiedział jakie dają rezultaty. Możesz podzielić kampanię na różne źródła ruchu w celu sprawdzenia który z nich najlepiej pasuje do Twojej oferty.
       
      Optymalizacja idzie w parze ze śledzeniem kampanii, więc musisz mieć możliwość trackingu rezultatów Twoich testów. Zazwyczaj im nowsza kampania, tym więcej testów wymaga. Musisz jednak wiedzieć kiedy zaprzestać testów.
      Staraj się nie wpaść w pułapkę nadmiernego testowania i upewnij się, że Twoja kampania ma odpowiednią ilość ruchu do przeprowadzenia wartościowych testów. Wysyłanie ruchu o wartości $20 do 4 kampanii jest lepsze od wysyłania $1 do 80-ciu.
      Kolejna cześć poradnika na temat zarabiania na programach partnerskich CPA:
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Zarabianie w domu można podzielić na kilka modeli. Mowa tu oczywiście o zarabianiu w sieci z pomocą marketingu internetowego. Poniżej znajdziesz główne modele marketingowe, czyli w jaki sposób możesz otrzymywać płatności oraz za jakie wykonane czynności.
       
      CPM

      CPM, czyli cost-per-thousand-impressions jest jednym z najstarszych modeli w marketingu internetowym. Reklamodawca zapłaci marketerowi ustaloną stawkę za każdy wygenerowany 1000 akcji. Stawki w CPM bywają różne. 
       
      CPC

      CPC, czyli cost-per-click oznacza, że reklamodawca płaci marketerowi za wygenerowane kliknięcie w link ofery, strony reklamodawcy, program itp. Stawka zależy głównie od konkurencji na danej niszy.
       
      CPL

      CPL, czyli cost-per-lead jest używany w przypadku, gdy "nabycie" klienta nie zawsze wiąże się z jednym "posiedzeniem" online. Kryteria są ustalane przed przystąpieniem do promocji i mogą wahać się od rzeczy tak prostych jak zbieranie adresów e-mail, aż do wykonywania bardzo dużych akcji. Stawka ustalana jest wg. wymaganej czynności.
       
      CPD (PPD)

      CPD (PPD), czyli cost-per-download (lub pay-per-download) polega na płatności marketerowi przez reklamodawce, gdy klient pobierze i/lub zainstaluje dany plik. Inaczej znany jako cost-per-install, CPD zalicza ostatnio swoją złotą erę dzięki urządzeniom mobilnym.
       
      CPC (PPC)

      CPC (PPC), czyli cost-per-call (lub pay-per-call) jest modelem, w którym marketer dostaje pieniądze za każde wygenerowane połączenie telefoniczne. Więcej o tym modelu przeczytasz TUTAJ.
       
      CPI (PPI)

      CPI (PPI), czyli cost-per-install (lub pay-per-install) jest jednym z nowszych modeli w marketingu internetowym. W związku z rosnącą popularnością ruchu mobilnego oraz aplikacji mobilnych, model ten polega na tym, że marketer dostaje pieniądze za każdym razem, gdy ktoś zainstaluje aplikację przez niego reklamowaną.
       
      CPA

      CPA, czyli cost-per-action jest najpopularniejszym modelem marketingu bezpośredniego. Osoba pracująca w tym modelu ma praktycznie zapewniony zarobek, ponieważ ponosi koszta jedynie na początku procesu reklamowania. Stawki zależą od trudności wykonywanej przez klienta czynności - np. podanie adresu e-mail przez klienta zapewni marketerowi mniej pieniędzy, niż wypełnienie pełnej ankiety, wraz z danymi takimi jak adres zamieszkania, czy numer telefonu.
       
      Tenancy (dzierżawa)

      Tenancy, czyli dzierżawa polega na tym, że reklamodawca płaci stałą, ustaloną wcześniej kwotę miesięczną marketerowi bez względu na kliknięcia, czy lead'y. Choć wyniki mogą być trudne do zmierzenia i nie ma gwarancji, że współpraca wypali, jest to sposób używany często przez duże firmy oraz marki.
       
      Hybrid (model hybrydowy)

      Hybrid (model hybrydowy) jest połączeniem kilku powyższych modeli w jeden. Jest on używany, gdy reklamodawca chce śledzić i skupić się na wszystkich źródłach ruchu do oferty. Jest to bardzo korzystny model zarówno dla reklamodawcy, jak i marketera.
       
      Revenue share (revshare, podział zysków)

      Revenue share polega na tym, że reklamodawca godzi się na podział zyskiem z marketerem. Najczęściej jest to używane, gdy klient może zakupić produkt lub wykonać akcję więcej niż kilka razy.
      Rodzaje ofert CPA - zarabianie na CPA:
       
    • Przez SE3A
      Pomijając poradniki i treści są tu jacyś żyjący mentorzy którzy (nie sprzedają poradników) a poprowadzą "za rączkę" od stworzenia strony po pozycjonowanie, reklamę etc na PW w cpa np za refa. Lub jeżeli rezultaty będą widoczne to nawet w zamian za "późniejszym podzieleniem się zyskiem"(tak tak, wiem nie komentować) za wspieranie utrzymywanie kontaktu. można sobie tak gdybać ale kiedyś było sporo mentorów którzy chętnie się udzielali i prowadzili chociażby za reflinki. Chciałbym się wdrożyć po kilkunastu latach przerwy ale poza blogspotem i "hackami", spamu na FB który ma już lepsze zabezpieczenia nie pamiętam już nic a rynek się zmienił.
    • Przez Andryj
      cześć. uploaduje ktoś na upstream.to? wypłacają?
      ewentualnie czy któraś z tych stron pozwala na zarabianie i jest wypłacalna flashx.tv, videowood.tv, abcvideo.cc, cda.pl, doodstream.com, easyload.io, fileone.tv, highstream.tv, jetload.net, mixdrop.co, ninjastream.to, okstream.cc, onlystream.tv, playtube.ws, streamtape.com, streamwire.net, streamzz.to, supervideo.tv, upstream.to, upvid.co, upzone.cc, userload.co, vidcloud.co, vidlox.me, vidoza.net, vidspace.io, vimeo.com, voe.sx, wolfstream.tv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .