Skocz do zawartości

Jakie zmiany w Google? Informacje z Hangout z 10.03.2015


Rekomendowane odpowiedzi

 

W hangoucie na Google+, który odbył się 10 marca 2015 r., padło kilka ciekawych stwierdzeń, które krótko opisano w punktach poniżej:

 

  • Panda nie jest jeszcze aktualizowana cyklicznie z taką częstotliwością, jaką dawniej zapowiadano - była mowa o aktualizacjach comiesięcznych, jednak kilka osób z branży zwróciło podczas spotkania uwagę na to, że od października 2014 r. nie zauważyli kolejnych zmian. John Mueller potwierdził, że faktycznie ostatnia Panda mogła mieć miejsce tak dawno temu;
 
  • Pingwin nie jest jeszcze aktualizowany cyklicznie - w momencie wdrażania ostatniej aktualizacji Pingwina otrzymaliśmy informację o tym, że po 1. wdrożenie to miało być rozłożone na dłuższy okres niż dotychczas (potwierdziły to obserwacje zmian w pozycjach, w szczególności dla stron dotkniętych wcześniejszymi aktualizacjami), a po 2. od tej pory kolejne aktualizacje mają być wypuszczane częściej, niż dotychczas. W tym przypadku John również sprostował, że jeszcze nie udało im się doprowadzić do cyklicznego uruchamiania Pingwina, aczkolwiek będą się starali to wprowadzić;
 
  • Dokument dotyczący KBT (Knowledge-Based Trust) to jedynie praca badawcza - po tym, jak branża zaczęła dzielić się linkiem do wspomnianego dokumentu, szybko zaczęto pisać o tym, że Google planuje zrezygnować lub zminimalizować wpływ linków na ranking i że planowana jest zmiana algorytmu. Nic bardziej mylnego - te informacje to jedynie błędna interpretacja informacji otrzymywanych z różnych źródeł. W samym dokumencie nie było informacji na temat tego, czy opisuje on planowane do wprowadzenia zmiany. John Mueller potwierdził, że to jedynie praca badawcza, a więc szczegółowo opisana koncepcja, a nie opis działającego lub planowanego do wprowadzenia algorytmu;
 
  • Aktualnie wyniki mobilne nieznacznie różnią się od tych widocznych na komputerze - zgodnie z uzyskanymi informacjami (oraz własnymi obserwacjami), aktualnie większość wyników prezentuje się tak samo niezależnie od urządzenia, na jakim są one wyświetlane. Nie dotyczy to oczywiście dodatkowych oznaczeń (np. "Na komórki"), a jedynie kolejności wyników. John poinformował, że dopiero po wprowadzeniu zmian planowanych na kwiecień będzie można zauważyć większe rozbieżności w wynikach. Jednak w tej chwili jest tylko kilka czynników, które wpływają (nieznacznie, ale jednak) na wyniki mobilne, a są to m.in.: tzw. faulty redirect, czyli błędne przekierowania polegające na odsyłaniu użytkowników mobilnych zawsze do strony głównej zamiast do wyszukanej podstrony, bądź też korzystanie z Flasha.

Żródło: seostation.pl

  • Super 5
Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Dziękujemy za info! I właśnie takie informacje świadczą o tym, że Ciamciaj jest na odpowiednim miejscu na forum :D

                                           1839232079_seo.png.55086169b3289bd58df5c1a319c9369d.png                                                                                     

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Polecana zawartość

    • Poradnik podatkowy - jak rozliczać się z pieniędzy zarobionych przez Internet bez DG?
      Zarabianie w Internecie wiąże się z koniecznością płacenia podatków - a rozliczanie się z urzędem skarbowym nie jest jednoznaczne i proste. Prawo podatkowe w Polsce jest nieujednolicone - co oznacza, że każdy urząd skarbowy może mieć inne interpretacje. Sprawdź jak się za to zabrać!
        • Super
      • 12 odpowiedzi
    • JDG - Jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce
      Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG) to najprostsza forma prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Jest to działalność prowadzona przez jedną osobę fizyczną na własne nazwisko i na własne ryzyko. Jednak mimo, że nazywa się jednoosobowa - daje jednak możliwość zatrudniania pracowników. Takich firm jest zarejestrowanych w Polsce zdecydowanie najwięcej. Sprawdź jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić własną JDG!
      • 3 odpowiedzi
    • Inwestowanie w obligacje detaliczne skarbu państwa - od podstaw!
      Sprawdź jak inwestować w obligacje skarbowe - krok po kroku! Detaliczne obligacje skarbowe to rodzaj obligacji emitowanych przez Państwo, które są oferowane indywidualnym inwestorom, takim jak osoby fizyczne, a nie instytucjom finansowym.

      Są to instrumenty dłużne, nienotowane na żadnym rynku, co oznacza że kupując taką obligację, w praktyce pożyczasz pieniądze państwu na określony czas, a w zamian otrzymujesz odsetki. Można więc powiedzieć że obligacje są indywidualną pożyczką na określony % dla Skarbu Państwa. Państwo odda Ci więcej niż od Ciebie pożyczyło.
      • 7 odpowiedzi
    • Jak pozyskiwać i zarabiać na poleconych dzięki make-cash.pl
      W tym poradniku przedstawiam możliwości dostępne dla każdego użytkownika. Dowiesz się jak efektywnie wykorzystać forum do zbierania poleconych i budowania dodatkowych zysków.

      Make-cash.pl to miejsce, gdzie ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami, poszukują porad i rekomendacji, a także nawiązują wartościowe kontakty. Codziennie odwiedza nas minimum 2000 unikalnych osób, które są zainteresowane zarabianiem przez Internet - a to ogromny potencjał, z którego może korzystać nie tylko administracja - ale każdy użytkownik forum !
        • Super
      • 2 odpowiedzi
    • Jak pisać treści na stronę internetową z wykorzystaniem AI
      Tworzenie treści od podstaw może być procesem czasochłonnym. Istnieje wiele mniejszych kroków, o których należy pomyśleć w drodze do stworzenia atrakcyjnych treści, takich jak badanie rynku, SEO i redagowanie tekstu, a to tylko początek. Jednak nie musisz zaczynać od zera, gdy istnieją narzędzia AI, które mogą pomóc w tworzeniu wysokiej jakości treści. 
      • 13 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .