Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1.png

 

Pragnę zacząć od informacji, że rozmiary grafik dla każdego z serwisów zmieniały się niejednokrotnie, nawet z miesiąca na miesiąc.

Dlatego celem tego poradnika jest przybliżenie Wam aktualnych wymiarów, byście mogli swobodnie pracować ze zdjęciami w różnych społecznościówkach. Dostaniecie też garść podpowiedzi jak ulepszyć swoją strategię poprzez zdjęcia na Facebooku, Twitterze, YouTube, Instagramie, Google+ i kilku innych.

Konkurencja w mediach społecznościowych jest ogromna i żadna z szans przyciągnięcia oka nowych klientów nie powinna zostać zmarnowana. Użytkownicy wystawieni są na gigantyczne ilości informacji dosłownie na każdym kroku, dlatego co raz trudniej jest ich zszokować i zainteresować przy pierwszej lepszej okazji. Postaram się tu przedstawić sposoby jak uniknąć najczęściej popełnianych pomyłek przy promowaniu się w social media.

 

FACEBOOK

Wymiary: 

  • Zdjęcie profilowe: na komputerach wyświetlany jest w rozmiarze 160 x 160 px, a na urządzeniach mobilnych w 140 x 140 px. Minimalny rozmiar to 180 x 180 px.
  • Zdjęcie w tle: na komputerach wyświetlany jest w rozmiarze 851 x 315 px, a na urządzeniach mobilnych w 640 x 360 px. Minimalny rozmiar to 399 x 150 px.

2.png

Dodatkowo, na profilach FB jest teraz możliwość wrzucenia filmu jako zdjęcia profilowego. Jego maksymalna długość to 7 sekund.

Co się tyczy fanpage'y - pamiętaj, żeby używać sekcji Informacje w sposób inteligentny, dzięki czemu przyciągniesz nowych fanów. Sugeruję podanie adresu bloga/strony/sklepu w jednym z paragrafów. Podobnie możesz użyć innych zakładek, by zaoferować użytkownikom inne interesujące treści - możesz też użyć aplikacji, by wzmocnić swoją obecność na innych platformach.

3.png

WAŻNE: Jeśli planujesz używać zdjęć na Facebooku w celach komercyjnych pamiętaj, że ta platforma zezwala na użycie 20% tekstu w całej kompozycji (tekst stanowi 20% całości obrazu). By sprawdzić czy Twój obraz spełnia wymogi Facebooka, możesz użyć TEGO NARZĘDZIA - po prostu wrzuć zdjęcie w .jpg, a aplikacja sama powie Ci czy wszystko z nim OK.


WSKAZÓWKI:

  • Posty z mniej niż 250 znakami otrzymują 60% większe zainteresowanie
  • Posty zawierające zdjęcia otrzymują:
    - 104% więcej komentarzy
    - 53% więcej like'ów
    - 84% więcej kliknięć
  • Używając edytorów zdjęć zoptymalizujesz swoje posty i sprawisz, że będą wyglądały bardziej atrakcyjne. Polecamy PicMonkey dostępny w SeoTools!

 

YOUTUBE

  • Zdjęcie profilowe: YouTube automatycznie korzysta ze zdjęcia na profilu Google+ powiązanego z kontem YouTube
  • Zdjęcie w tle: 2560 x 1440 px:
    Urządzenia: 
    - Tablet: 1855 x 423 px
    - Urządzenie mobilne: 1546 x 423 px
    - Telewizor: 2560 x 1440 px
    - Desktop: 2560 x 423 px

 

4.png


INSTAGRAM

  • Zdjęcie profilowe: minimalny rozmiar to 150 x 150 px
  • Zdjęcie w tle: minimalny rozmiar to 399px szerokości oraz 150px wysokości. Dla większych zdjęć zawierających logo lub tekst lepsze wyniki uzyskasz korzystająz z formatu PNG
  • Rozmiar zdjęć: dla najlepszej rozdzielczości, polecany rozmiar zdjęć wrzucanych na IG to 1080 x 1080 px

 

5.png

 

TWITTER

  • Zdjęcie profilowe: 400 x 400 px
  • Zdjęcie w tle: 1500 x 1500 px

6.png

  • Zdjęcia wrzucane na profil: zdjęcie wrzucone na profil musi mieć wymiary 900 x 450 px, musi być wyśrodkowane w pionie w skali 2:1 i nie może przekraczać 3MB. Jeśli chcesz, by zdjęcie pokazywało się w podglądzie tak samo, jak w oryginale, wtedy wymiary nie mogą przekraczać 1024 x 512 px (skala 2:1)

7.png

 

WSKAZÓWKI: 

  • Wrzucając zdjęcia przez pic.twitter.com otrzymasz do 94% więcej retweetów. Ponadto, tylko w ten sposób może zadziałać "auto expand"

8.png

  • Korzystaj z narzędzi takich jak Twitalyzer lub Bitly.com by sprawdzić jaki rodzaj tweetów dostaje najwięcej retweetów  
  • Użytkownicy reagują 40% częściej na treści ze zdjęciami. Dlatego zachęcamy Cię do korzystania z narzędzi np. do tworzenia infografik i dzielenia się nimi na Twitterze, dzięki czemu przyciągniesz więcej użytkowników. Piktochart to świetne narzędzie do tego typu projektów - jest ono dostępne w forumowym SeoTools!
  • Pamiętaj, żeby pisać krótko i na temat
  • Bądź aktywny na swoim profilu

PINTEREST

  • Zdjęcie profilowe: 160 x 160 px
  • Wygląd tablicy: 200 x 200 px
  • Rozmiar pinów: 236 px szerokości

 

9.png

 

GOOGLE+

  • Maksymalny rozmiar zdjęcia w tle: 2120 x 1192 px
  • Minimalny rozmiar zdjęcia w tle: 480 x 270 px
  • Rekomendowany rozmiar zdjęcia w tle: 1080 x 608 px
  • Zdjęcie profilowe: 250 x 250 px
  • Zdjęcia udostępniane na tablicy: 497 x 373 px
  • Zdjęcia z linków udostępnianych na tablicy: 150 x 150 px

10.png

Wygląd na urządzeniach: 

Choć G+ używa responsywnego wyglądu, by zdjęcia automatycznie dostosowywały się do różnych urządzeń, najlepsze rozmiary rekomendowane dla obrazów sugerowane przez ich suppor to nie mniej niż 502 x 250 px oraz nie większe niż 1080 x 608 px. Dzięki temu obrazy będą dobrze wyglądać na tabletach, dekstopach oraz urządzeniach mobilnych. Jeśli się do tych rozmiarów nie zastosujemy, niektóre informacje moga zostać ucięte.

 

11.png

WSKAZÓWKI:

  • Pamiętaj, że Google+ to sieć społecznościowa pomagająca Ci uzyskać lepsze wyniki w Google. Dlatego ważne jest, byś utworzył profil G+ dla swojej firmy:
    - Nazwa firmy: Pełna nazwa, bez skrótów
    - Skorzystaj z opcji personalizacji linku Google Plus
    - Opis: to samo, co biografia na Twitterze. W obu przypadkach należy napisać atrakcyjny opis w mniej niż 160 znakach
    - Wrzucaj dużo postów, by zdobyć authority w sieci. Im więcej +1 zdobędziesz, tym więcej "punktów" dodasz swoim rankingom

VIMEO

  • Zdjęcie profilowe: 300 x 300 px
  • Banner dla filmu
    - Standard 4:3: 640 x 480 px
    - Standard 16:9: 640 x 360 px
    - 720p HD: 1280 x 720 px
    - 1080p HD (Plus/PRO): 1920 x 1080 px

 

12.png

 

LINKEDIN

  • Zdjęcie profilowe: 130 x 130 px
  • Zdjęcie w tle: 1536 x 768 px

13.png

Dla stron firmowych: 

  • Banner: minimum 1536 x 768 px, PNG/JPEG/GIF, 2 MB max, wygląd poziomy, zdjęcie powinno być o wiele szersze, niż wyższe
  • Logo: minimum 130 x 130 px, rekomendowany rozmiar to 400 x 400 px dla kwadratu, PNG/JPEG/GIF, 4MB max

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Polecana zawartość

    • Poradnik podatkowy - jak rozliczać się z pieniędzy zarobionych przez Internet bez DG?
      Zarabianie w Internecie wiąże się z koniecznością płacenia podatków - a rozliczanie się z urzędem skarbowym nie jest jednoznaczne i proste. Prawo podatkowe w Polsce jest nieujednolicone - co oznacza, że każdy urząd skarbowy może mieć inne interpretacje. Sprawdź jak się za to zabrać!
        • Lubię to!
        • Super
      • 12 odpowiedzi
    • JDG - Jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce
      Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG) to najprostsza forma prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Jest to działalność prowadzona przez jedną osobę fizyczną na własne nazwisko i na własne ryzyko. Jednak mimo, że nazywa się jednoosobowa - daje jednak możliwość zatrudniania pracowników. Takich firm jest zarejestrowanych w Polsce zdecydowanie najwięcej. Sprawdź jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić własną JDG!
        • Super
      • 3 odpowiedzi
    • Inwestowanie w obligacje detaliczne skarbu państwa - od podstaw!
      Sprawdź jak inwestować w obligacje skarbowe - krok po kroku! Detaliczne obligacje skarbowe to rodzaj obligacji emitowanych przez Państwo, które są oferowane indywidualnym inwestorom, takim jak osoby fizyczne, a nie instytucjom finansowym.

      Są to instrumenty dłużne, nienotowane na żadnym rynku, co oznacza że kupując taką obligację, w praktyce pożyczasz pieniądze państwu na określony czas, a w zamian otrzymujesz odsetki. Można więc powiedzieć że obligacje są indywidualną pożyczką na określony % dla Skarbu Państwa. Państwo odda Ci więcej niż od Ciebie pożyczyło.
        • Super
      • 7 odpowiedzi
    • Jak pozyskiwać i zarabiać na poleconych dzięki make-cash.pl
      W tym poradniku przedstawiam możliwości dostępne dla każdego użytkownika. Dowiesz się jak efektywnie wykorzystać forum do zbierania poleconych i budowania dodatkowych zysków.

      Make-cash.pl to miejsce, gdzie ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami, poszukują porad i rekomendacji, a także nawiązują wartościowe kontakty. Codziennie odwiedza nas minimum 2000 unikalnych osób, które są zainteresowane zarabianiem przez Internet - a to ogromny potencjał, z którego może korzystać nie tylko administracja - ale każdy użytkownik forum !
        • Super
      • 2 odpowiedzi
    • Jak pisać treści na stronę internetową z wykorzystaniem AI
      Tworzenie treści od podstaw może być procesem czasochłonnym. Istnieje wiele mniejszych kroków, o których należy pomyśleć w drodze do stworzenia atrakcyjnych treści, takich jak badanie rynku, SEO i redagowanie tekstu, a to tylko początek. Jednak nie musisz zaczynać od zera, gdy istnieją narzędzia AI, które mogą pomóc w tworzeniu wysokiej jakości treści. 
        • Dzięki!
        • Super
      • 13 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .