Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

Oryginalne źródło trafficu #1
Powiadomienia typu "Push"


Stały się one podstawą na naszych telefonach komórkowych. Konkretnie rzecz biorąc są to te małe, wyskakujące powiadomienia o tym, że ktoś napisał coś na twoim facebookowym wallu czy też wysłał ci zaproszenie do znajomych.
Powiadomienia tego typu zostały zaprezentowane przez Apple w 2009 roku, aby umożliwić twórcom aplikacji możliwość ponownego angażowania ich użytkowników. Szybko stały się one jednym z głównych kanałów marketingowych w środowisku aplikacji mobilnych.
Ale...
Ta technologia dotarła teraz na komputery stacjonarne.
Oznacza to, że odbiorcy twojej strony mogą "zasubskrybować" twoją witrynę bez podawania żadnych danych personalnych czy kontaktowych jak np. e-mail czy ich nazwisko. Mogą jednym klikiem zgodzić się na "pulpitowe powiadomienia. Oto jak wygląda to w akcji:


DxKnIGe.png
rN1RApS.png


Jeżeli używacie Safari, Chrome'a lub Firefox'a bądź telefonu z Androidem to pewnie w którymś momencie widzieliście już takie powiadomienie. Są nawet u nas na forum w celu informowania o wiadomościach, subskrybowanych tematach, nowych odpowiedziach. 


Kiedy odwiedzający waszą stronę zgodzi się na otrzymywanie takich powiadomień możecie wysyłać mu krótkie, szybkie wiadomości kiedykolwiek zechcecie. Coś w rodzaju tweeta, lecz wyświetlane bezpośrednio na pulpicie.
Możecie użyć tych natychmiastowych powiadomień do informowania waszych odbiorców o nowych postach, filmach youtube, seminariach czy też nawet produktach.
c4Uz6Pn.png


Ciekawą rzeczą odnośni tych notyfikacji jest fakt, że są one dostarczane w czasie rzeczywistym. Możecie wysłać wiadomość identycznie jak do waszych emailowych subskrybentów z tymże tym razem zostanie ona dostarczona bezpośrednio na ich komputerze bądź telefonie.
Nie musicie się więc dłużej przejmować tym, że wasza wiadomość wyląduje w folderze spam bądź też w niewłaściwej szufladce w skrzynkach waszych odbiorców. Powiadomienie typu Push są dostarczane bezpośrednio na pulpit, a ich średnia klikalność to aż 20-25%.
Porównajcie to z przeciętną klikalnością emaili wynoszącą od 3 do 4%.
To ponad 700% ulepszenie. 

Prawdę mówiąc, to klikalność lepsza niż oferuje jakikolwiek inny środek dystrybucji online, wliczając Facebooka, Instagrama, Snapchata, Pinteresta, Twittera, email czy SMS.
Miejcie na uwadze to, że nie polecam wam tego sposobu ZAMIAST tradycyjnego email marketingu, ale raczej jako dodatkowa warstwa do waszego marketingu i sposób na wygenerowanie dodatkowego trafficu.


Powiadomienie typu Push to sposób na generowaniu trafficu jak każdy inny i poprzez interakcje ze swoją audiencją na Facebooku, Twitterze, Pinterescie czy przez maile oraz użycie właśnie tych powiadomień będziecie w stanie zdobyć jeszcze więcej ekspozycji i w konsekwencji ruchu na wasze strony. Tak działa właśnie siła przekazywania swoich wiadomości wieloma drogami, przez różnorodne platformy. Pushowe powiadomienia zdają się nie mieć wad i są prostą drogą do przekazywania swojego contentu prosto na pulpit odbiorcy.

Pamiętajcie tylko, aby nie przesadzić z ich ilością i informować o ważnych wiadomościach z serwisu - inaczej stracicie swoich subskrybentów. 
Jeśli zastanawiacie się czy email marketing wciąż ma się dobrze, to odpowiedź brzmi TAK, ale Powiadomienia typu Push również wyglądają świetnie, dlatego użycia obu tych form zdobywania trafficu wydaje się związkiem idealnym :)

Ustaw Powiadomienia Push na twojej stronie w 5 minut (za darmo!)
Możecie zbudować bazę 500 "pulpitowych" subskrybentów przy użyciu serwisu PushCrew.com. Możecie również użyć serwisu Pushengage.com (do 2500 subów)
blc65XN.png

2DZCMJd.png

Po rejestracji natychmiastowo otrzymujecie dostęp do swojego dashboardu.
Następnie musicie zainstalować PushCrew na waszej stronie internetowej. Możecie zrobić to łatwo i szybko przy użyciu ich wordpressowej wtyczki https://wordpress.org/plugins/pushcrew/

https://wordpress.org/plugins/pushengage/


Po zainstalowaniu, plugin będzie automatycznie zachęcać odwiedzających do zasubskrybowania do powiadomień typu Push. Możecie modyfikować sposób, w jaki to robi wewnątrz swojego dashboardu. Stąd też możecie uploadować swoje wybrane zdjęcie, nagłówek i przycisk z podanym napisem. W tym też miejscu wysyłacie powiadomienia do swoich subskrybentów.
2DZCMJd.png


Powiadomienia wysyłane do twoich odbiorców mogą mieć 48-znakowy tytuł, 100- znakową treść oraz mogą zawierać link.

Możesz również załączyć wybrany obrazek.

Kiedy twoja wiadomość zostanie wysłana, PushCrew zaprezentuje ci szczegółowe dane na temat tego ilu odbiorców zobaczyło twoją wiadomość i jak wiele kliknięć w link otrzymałeś. Kolejną ciekawą opcją PushCrew jest tzw. Welcome Notification. Pozwala ona na wysłanie wiadomości od razu po tym, gdy ktoś zasubskrybował ich otrzymywanie. Pozwala to na łatwe przekonywanie do subskrybowania, na przykład podobnie jak w email marketingu poprzez oferowanie darmowych prezentów i materiałów za subskrypcje. Jeżeli prowadzicie sklep to ciekawą opcją jest też oferowanie 10% rabatu za zasubskrybowaniu Powiadomień typu Push.

Sposobów na wykorzystanie tych powitalnych powiadomień jest mnóstwo i ich wykorzystanie zależy tylko od was, sposób działania nie różni się znacznie w porównaniu do email marketingu.
Olbrzymią przewagą powiadomień Push jest jednak to, że subskrybenci nie muszą wpisywać emaila ani żadnych swoich danych personalnych a jedynie kliknąć w jeden przycisk.

Po prostu wysyłaj krótkie i ciekawe wiadomości swoim subskrybentom bezpośrednio na ich komputery i ciesz się wzrostem liczby odwiedzin za każdym razem gdy przyciśniesz przycisk "Wyślij".
To wspaniałe źródło trafficu które możesz dodać niczym wisienkę na torcie do swoich działań w zakresie marketingu.

Tekst przetłumaczony z zagranicznego bloga za środki uzyskane z reklam na forum. 

Zostaw komentarz, ocenę jeżeli chcesz (lub nie chcesz) zobaczyć takie wpisy w przyszłości.

  • Super 9
  • Dzięki! 1

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem te powiadomienia na wielu stronach i muszę przyznać, że mimo iż nie klikałem w ponad 95% to od razu zwracałem uwagę gdy się pojawiały. Także statystycznie rzecz biorąc klikalność rzeczywiście może być na poziomie 20-25% :)

Krótki ale merytoryczny artykuł #polecam :)


sygnaturka.png.9d91274723161e82a7d1fef3c498ec7a.png

Zabezpieczenie, optymalizacja, poprawa szybkości strony lub forum, naprawa błędów,spolszczenie motywu lub wtyczki, przenoszenie strony lub forum, zmiany kosmetyczne, tworzenie infografiki, dźwięków / muzyki, landing page oraz...
[CZYTAJ WIĘCEJ]

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przymierzałem się do zainstalowania tego typu rozwiązania ale gdzieś zawsze przekładałem to na inny termin. Dzisiaj przetestuję oba serwisy + jeszcze kilka wtyczek z codecanyon.


iwi.pl - blog o inwestowaniu przez internet    |    zwi.pl - blog o zarabianiu przez internet 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.08.2016 o 06:37, PanInwestor napisał:

Przymierzałem się do zainstalowania tego typu rozwiązania ale gdzieś zawsze przekładałem to na inny termin. Dzisiaj przetestuję oba serwisy + jeszcze kilka wtyczek z codecanyon.

Polecam to zrobić asapem :)


Nie wiesz jak dokonać optymalizacji strony? Masz problem z doborem słów kluczowych czy z analizą linków? Skorzystaj z moich usług!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.12.2016 o 00:34, Moriarty napisał:

Polecam to zrobić asapem :)

Da się to zrobić samemu na serwerze ? bez płacenia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Ciamciaj napisał:

Polecam też darmowe narzędzie Onesignal.com :) 

Również polecam, dedykowana wtyczka pod Wordpress umożliwia konfigurację w kilka minut ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da rade jakoś zamaskować pytanie o zgodę np.jakimś zdjęciem?


111.gif.841e6bba81d0f908772c682bef8cf121.gif

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jayd1 Oczywiście że da, pytanie tylko czy to legalne i etyczne?

  • Super 1

Nie wiesz jak dokonać optymalizacji strony? Masz problem z doborem słów kluczowych czy z analizą linków? Skorzystaj z moich usług!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec jak to zrobić?


111.gif.841e6bba81d0f908772c682bef8cf121.gif

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem NinjaPoup,wkleiłem zdjęcie oraz kod subskrypcji i udało się to o co pytałem.

Rezultat po trzech godzinach- ruch spadł o 80% a subskrybentów przybyło aż O.

I na nic zdało się to moje cwaniactwo:P


111.gif.841e6bba81d0f908772c682bef8cf121.gif

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest może jakaś możliwość integracji poza Wordpressem ? np. na HTML'u?


image_2019-05-06_10-26-15s.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.02.2020 o 16:57, plikikeszu napisał:

Czy jest może jakaś możliwość integracji poza Wordpressem ? np. na HTML'u?

Tak ;)

Wtyczka dodaje linijkę kodu HTML (dlatego bez sensu jest doawanie wtyczki). Kod ten będziesz mieć po dodaniu projektu do wybranej usługi.


WordPress & Marketing
Darmowe konsultacje i wycena. Naprawa i wsparcie od 77zł/h, obsługa roczna od 322zł, WWW - od 297 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Trackwill
      Cześć! Nazywam się Stas i jestem kierownikiem projektu w firmie Trackwill. Trackwill to oparte na chmurze rozwiązanie do śledzenia reklam dla osób fizycznych, firm i przedsiębiorstw, które pomaga śledzić, analizować i kontrolować zakup mediów, ruch afiliacyjny i internetowy w oparciu o technologię pay per lead.
      Trackwill zapewnia dostęp do narzędzi i funkcji, które pomogą śledzić kampanie reklamowe i optymalizować je w czasie rzeczywistym. Nasza platforma oferuje:
      Nasz własny serwer reklamowy, który umożliwia tworzenie własnego spotu i kupowanie z niego całego ruchu. Ta funkcja pomaga zwiększyć liczbę wyświetleń i konwersji reklam. Na przykład jeden z naszych klientów zwiększył liczbę sprzedaży o 50% w pół roku; Konfigurowalne smartlinks; Wysokiej jakości system przeciwdziałania oszustwom oparty na informacjach o lokalizacji ip2. Ponadto działa nie tylko na poziomie kampanii, ale także na poziomie źródeł wizyt; Obroty kaskadowe; Elastyczne dostosowywanie niestandardowych wskaźników; Nieograniczone domeny; Najdłuższe przechowywanie raportów; Pełne i bardzo wygodne onboarding; I oczywiście Trackwill - to tracker w chmurze, co oznacza, że nie musisz posiadać żadnych serwerów i utrzymywać ich. Sprawdź nas tutaj! Chętnie odpowiem na wszelkie pytania.

    • Przez Wujek Ziemny
      7 najlepszych serwisów służących do sprawdzenia pozycji słów kluczowych w Google
      Jednym z podstawowych elementów SEO jest wybór właściwych słów kluczowych robiąc uprzednio research, które następnie pozycjonujemy zyskując zadowalające pozycje w wynikach wyszukiwania. W tym celu możesz najpierw przeczytać poniższy poradnik:
      Jedną z najważniejszych rzeczy dla blogerów, czy osób zajmujących się SEO jest sprawdzenie pozycji słów kluczowych w Google dla konkretnych keywordów. Najczęstszym błędem popełnianym przez twórców i administratorów stron internetowych jest publikacja artykułów bez targetownia słów kluczowych. 
      Tylko 10-15 minut wystarczy, żeby za pomocą takich programów jak SEMRUSH lub KWfinder znaleźć słowa kluczowe, których powinniśmy użyć. Zawsze korzystaj z tych programów, żeby zrealizować ten najważniejszy krok dotyczący publikacji treści na stronach internetowych. 
      W momencie, gdy napiszesz post używając słów kluczowych, możesz zacząć skupiać się na kolejnym zadaniu, czyli śledzeniu informacji dotyczących rankingu wyszukiwań, a następnie kontynuacji budowania backlinków z odpowiednimi anchor textami. Chcesz znaleźć słowa kluczowe, które łatwo i szybko wybijesz w Google? Przeczytaj ten artykuł:

      Wybór odpowiednich słów kluczowych jest jednym z najważniejszych czynników, który pozwoli Ci na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. 
      Celem każdego blogera powinno być używanie słów, które są najczęściej wyszukiwane przez użytkowników, a zwłaszcza tych, które spowodują, iż twoja strona będzie pojawiła się na pierwszych stronach wyszukiwania. 
      Jeśli zrobisz odpowiednie on-page SEO, istnieją duże szanse na to, że twoja strona pojawi się na którejś z pierwszych 50. pozycji. Nie wiesz jak zrobić on-page SEO? Przeczytaj ten poradnik:
      Żeby usprawnić funkcjonowanie twojego SEO, musisz odpowiednio posługiwać się słowami kluczowymi po to, aby dowiedzieć się, które słowa są istotne dla pozycjonowania twojej strony. Ta informacja pozwoli Ci na korzystanie z najlepszych keywordów, a w konsekwencji na zwiększenie szans na to, że twoja strona będzie na lepszej pozycji w Google’u, czy innych wyszukiwarkach. 
      W celu zrealizowania tego kroku, potrzebujesz programu, który wskaże Ci słowa kluczowe, bez konieczności ręcznego przeszukiwania setek różnych stron i wyłapywania z nich konkretnych słów. 
      Żeby pomóc Ci w tym całym procesie, ułożyliśmy listę serwisów, które pozwolą na sprawdzenie słów kluczowych wysoko uplasowanych w algorytmie Google.
       
      TOP 7 serwisów do sprawdzania pozycji słów kluczowych w Google 
      1. SEMRush - najlepszy serwis do śledzenia pozycji słów kluczowych
      SEMRush jest moim ulubionym serwisem w tym rankingu, służącym do sprawdzania słów kluczowych.
      Wystarczy, że wprowadzisz URL swojej strony lub link do konkretnego posta z twojego bloga i od razu otrzymasz słowa kluczowe, które rankują. Dodatkowo możesz nacisnąć na wyszukane słowo, żeby sprawdzić konkurencyjne słowa kluczowe i inne szczegóły.
      Program ten jest przystosowany pod Google’a (możesz nawet sprawdzić słowa kluczowe dla danej lokalizacji) oraz obsługuje wyszukiwarkę Bing.
      Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, które słowa kluczowe są odpowiednio rankowane, to SEMRush da Ci na to pytanie odpowiedź. Po prostu dodaj swoją domenę w pasku URL i zobaczysz wszystkie słowa kluczowe, które są rankowane.
      SEMRush jest profesjonalnym oprogramowaniem, które jest proste w użytkowaniu. Znajdziesz go również w naszej usłudze SeoTools za ułamek jego ceny rynkowej!
      W taki sposób możesz korzystać z narzędzia służącego do trackingu z SEMrush’a:
      Zaloguj się na swoje konto Zaznacz opcję “position tracking” w zakładce “rank tracking” 
      Kliknij na “new position tracking” w prawym górnym rogu i wpisz nazwę domeny oraz nadaj jej nazwę.

      Kliknij w “Create project” i skonfiguruj ustawienie pod swoje potrzeby.
      W SEMRush’u możesz dodać słowa kluczowe korzystając z jednej z czterech poniższych metod:
      1. Podłącz search console i weź z niej słowa kluczowe
      2. Manualnie wprowadź słowa kluczowe
      3. Znajdź najlepsze słowa kluczowe, które SEMRush wykrył dla twojej domeny
      4. Pobierz je z pliku (*.txt, *.csv)

      Możesz również ustawić cotygodniowe powiadomienia dotyczące zmian w rankingu słów kluczowych. Jeśli oferujesz usługi SEO swoim klientom, to taka opcja oszczędzi Ci sporo czasu.
      Po ostatnim kroku z powyższej listy, SEMRush zacznie sam sprawdzać rankowanie słów kluczowych.
      Podsumowując, SEMRush jest genialnym serwisem do sprawdzania najlepszych słów kluczowych.
      2. AccuRanker 
      Jeśli szukasz płatnego programu do sprawdzania pozycji, to AccuRanker jest idealnym wyborem.
      W AccuRanker uwielbiam bardzo intuicyjny interfejs, który pozwala łatwo rozpocząć korzystanie z serwisu. Możesz dzięki niemu śledzić ranking słów kluczowych dla Google’a, Yandex’a i Bing’a. Generalnie AccuRanker jest bardzo popularny wśród użytkowników operujących Yandex’em.
      Obejrzyj ten filmik, na którym pokazane są możliwości tego serwisu:
      Program ten działa z niesamowitą szybkością przy czym zachowuje dużą skuteczność. Jednym kliknięciem możesz sprawdzić dane wyników wyszukiwania, co stanowi świetną opcję dla agencji, które muszą przedstawiać je swoim klientom.
      Sprawdzaj ranking słów kluczowych w wybranych krajach
      Jednym z najlepszych dodatków tej usługi jest fakt, że można dzięki niej sprawdzić ranking słów kluczowych bazując na danym kraju, czy mieście.
      Dodając nowe słowo kluczowe możesz ustawić jedną lub więcej lokalizacji.

      Program ten ma szeroką ofertę uzależnioną od ilości słów kluczowych, które chcesz wyszukać, jednakże każda osoba ma prawo do skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego.
      3. Ahrefs

      Praca z SEMrush’em jest dla mnie satysfakcjonująca, ale jeśli szukasz jakichś innych alternatyw, to dobrą opcją będzie Ahrefs.
      Serwis ten ma bardzo wiele ciekawych udogodnień. Automatycznie wykrywa, które słowa kluczowe będą rankowały twoją stronę, a dodatkowo możesz podzielić je na dane kraje.
      Ahrefs daje ci możliwość sprawdzania słów kluczowych dla twojej strony z równie dużą skutecznością, co z poprzednimi programami. 
      Ten serwis również znajduje się w ofercie SeoTools!

      4. SERPWatcher
      Jestem wielkim fanem SEO trackerów, które w swojej ofercie ma Mangools. Ten serwis oferuje doskonałe UI. SERPWatcher jest ostatnim dodatkiem do ich listy serwisów, i pozwoli Ci on na śledzenie najlepszych słów kluczowych dla twojej domeny.
      Możesz śledzić słowa kluczowe bazując na lokalizacji i typach urządzeń (komputer lub urządzenie mobilne)

      Istnieje również możliwość zakupu płatnej subskrypcji, która umożliwia sprawdzenie większej ilości słów kluczowych, a cena za dodatkowe usługi jest najbardziej adekwatna ze wszystkich tego typu usług.
      5. Google Rank Checker
      Google Rank Checker jest świetną stroną internetową, która za darmo pozwoli Ci na sprawdzenie rankingu słów kluczowych dla wyszukiwarki Google.
      Wystarczy, że wpiszesz słowo kluczowe, które chcesz znaleźć i dodasz do tego nazwę domeny, aby następnie otrzymać pozycję tego słowa kluczowego w Google. 

      To takie proste.
      6. Opcja dodatkowa: SERPs Keyword Rank Checker
      Program ten jest bardzo popularną alternatywą wśród wszystkich darmowych opcji, ponieważ jest w stanie pokazać więcej niż jedynie ranking słów kluczowych w wyszukiwarkach. Pokazuje on też CPC i dane volume dla każdego słowa kluczowego, czy wpisanej frazy.

      Sprawdzając pozycje słów kluczowych, możesz wybrać lokalizację oraz typ urządzenia (komputer lub urządzenie mobilne). Program ten nie sprawdzi się jednak do sprawdzania rankingu kilku słów kluczowych na raz.
      7. Opcja dodatkowa: SEOCentro Rank Checker
      SEOCentro jest jednym z najlepszych narzędzi do sprawdzania słów kluczowych, które do tej pory znalazłem.
      Z Rank Checkerem możesz sprawdzić wyniki konkretnego słowa kluczowego w kilku wyszukiwarkach na raz (np. Google, Yahoo, Bing itd.). Otrzymasz szczegółowe informacje na temat konkretnych słów kluczowych, takie jak ich rankowanie w wyszukiwarkach i historii użycia tych fraz.

      Ze wszystkich wymienionych wyżej serwisów do sprawdzania pozycji słów kluczowych najbardziej przemawia do mnie SEMrush, który działa zarówno dla wyszukiwarki Google, jak i Bing. Program ten oferuje również wiele ciekawych dodatków, takich jak backlink checker, audyt SEO całej witryny i kilka innych fajnych rzeczy.
      Jeśli używasz jakichś innych serwisów służących do sprawdzania pozycji słów kluczowych, podziel się nimi koniecznie w tym temacie!
       
    • Przez Muraszczyk
      Aktualizacja 12 Lipca 2020 roku. Informacje w linku poniżej.

      1. Nazwa poradnika/niszy: Pozycjonowanie i Optymalizacja stron. 2. Opis poradnika/niszy: Poradnik opisuje krok po kroku wszystkie czynności jakie należy wykonać aby osiągać wysokie wyniki w google (na przykładzie strony cpa). Pierwsze 16 stron dotyczy optymalizacji. Krok po kroku pokazuje jak znaleźć niszę (w tym nisze wh), jak ocenić wygasłą domenę na której postawimy swoją stronę, jak wybrać słowa kluczowe, jak wykonać analizę konkurencji oraz wskazuję wszystko co musi zawierać nasza strona (na przykładzie LP).
      Podaję programy których potrzebujemy (wszystkie są dostępne w Seo Tools), sposób ich użycia, a wszystko jest wykonywane na przykładach. Od 17 do 44 strony opisuje linkowanie. Główną część zajmuje RankerX (17 stron), jest tam najwięcej zaawansowanych informacji (szczególnie dwa ostatnie punkty). Całą wartość poradnika scalają 4 ostatnie strony, gdzie łączę wszystko w całość oraz przedstawiam przykładowy plan działania. Oferuje również miesiąc darmowego wsparcia! Do poradnika załączam listę 330 profili do linkowania ręcznego GRATIS!
      FAQ:

      Jakich inwestycji wymaga poradnik?
      Podstawowy zakup to domena + hosting. Jednak prawdę mówiąc do wykorzystania wiedzy zawartej w poradniku potrzebujemy Seo Tools (20$/mieś). Z samym seo tools będziemy w stanie wykonać wszystko co jest opisane w poradniku oprócz części o RankerX. 
      Do wykorzystania całej wiedzy zawartej w poradniku potrzebujemy RankerX (25% zniżki), Proxy, Captchy.

      Kiedy zaczyna się 30 dniowy okres wsparcia?
      Okres wsparcia zaczyna się wraz z pierwszym pytaniem odnośnie treści poradnika. Dzięki temu bez pośpiechu przyswoisz teorie, a support zaczniemy jak pojawią się niejasności w praktyce.

      Czy poradnik będzie aktualizowany? Tak. Aktualizacje pojawią się przy każdych większych zmianach w SEO.
      Wszelkie przyszłe aktualizacje są w cenie poradnika- płacisz tylko raz.

      Ile stron zawiera poradnik?
      48

      Gdzie mogę się czegoś dowiedzieć o tobie i twoich zarobkach?
      Dobrym miejscem będzie prowadzony przeze mnie dziennik: Dziennik Muraszyka

      Dlaczego zdecydowałeś się wydać poradnik?
      Przede wszystkim otrzymuję masę pytań odnośnie seo, więc wiem z czym ludzie mają problemy.
      Drugim równie ważnym powodem jest fakt, że cześć o RankerX była pisana dla grupy znajomych, więc mając już 17 stron postanowiłem to rozwinąć.
        [Bonus] Grupa wsparcia SEO
      Każda osoba która zakupiła poradnik w przeszłości lub kupi go w przyszłości otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do zamkniętej grupy na discord.
      W grupie znajdują się działy: Wrzutki, Pliki oraz kanały dyskusyjne o: rankerx, innych programach czy ogólnie o seo. Dosłownie każdy członek może podzielić się ciekawym artykułem o seo znalezionym w internecie, rozpocząć ciekawą dyskusje, zadać pytanie czy odpowiedzieć jeśli już coś wie.
      Dodatkiem jest dział z programami wraz z kuponami zniżkowymi. Otrzymywałem dużo pytań "jakie proxy wybrać/jakiego vpsa".
      Powstał więc dział z polecanymi, sprawdzonymi przeze mnie programami wraz z kuponami zniżkowymi sięgającymi nawet 20%!
      Na platformie discord jestem ostatnimi czasy bardzo aktywny. Łatwo mnie tam złapać, rozmowy są dynamiczne- z możliwością załączania plików, a więc to idealne miejsce do dynamicznego supportu z mojej strony.

      3. Źródło pozyskania: własne  4. Zdjęcia/ dowody:


        5. Kontakt: Wiadomość prywatna na forum 6. Cena: 350 zł 7. Sposób zapłaty: Przelew Bankowy, mam możliwość wystawienia faktury     8.Poradnik/nisze oddałem do recenzji: @Moriarty@sanderus


      Nie zgadzam się na zrzutki, a każda próba rozpowszechniania poradnika będzie zgłaszana do odpowiednich organów.
    • Przez Wujek Ziemny
      Jak dodać stronę do Google (poradnik krok po kroku)
      “Jak powinienem dodać stronę w Google?” - to pytanie, które często pojawia się na na forum. Z tego powodu stworzyliśmy poradnik, który pokaże wam krok po kroku w jaki sposób dodać stronę do Google.
      W tym przewodniku dowiesz się następujących rzeczy:
      ●    Jak dowiedzieć się, czy Twoja strona została już dodana do Google.
      ●    Dlaczego i jak zarejestrować swoją stronę w Google Search Console.
      ●    Jak stworzyć sitemapę z Yoast SEO.
      ●    Jak dodać sitemapę strony przez Google Search Console
      ●    Jak użyć URL Inspection tool, żeby dodać poszczególne URL
      Przedstawimy również trochę porad, dzięki którym dowiesz się co jeszcze możesz zrobić, żeby łatwiej pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.
      Zaczynajmy…
       
      Czy musisz dodać swoją stronę do Google?
      Zanim zaczniemy poradnik, chciałbym podkreślić, że dodanie strony nie jest rzeczą niezbędną.
      Google odnajduje zawartość stron i indeksów używając web crawlerów. Te boty przeszukują internet, regularnie sprawdzając zawartość stron i wynajdując nowe strony. Większość stron zostaje odnaleziona przez boty i nie zostaje manualnie umieszczona w Google.
      Jednakże, możesz chcieć dodać swoją stronę w Google, jeśli:
      ●    Otwierasz nową stronę.
      ●    Twoja strona nie została jeszcze zaindeksowana w Google (sposób w jaki da się to sprawdzić przedstawimy później)
      ●    Dodajesz nową treść na konkretną stronę i chcesz, żeby została ona od razu zaindeksowana.
      Dodając swoją stronę do Google, sprawiasz, że wyszukiwarka wie o tym, że Twoja strona istnieje, co może pozwolić na szybsze pozycjonowanie jej w wynikach wyszukiwania.
       
      Jak sprawdzić, czy Google już znalazło twoją stronę?
      Jeśli nie masz pewności, czy Twoja strona została wykryta i zaindeksowana przez Google, to masz możliwość sprawdzenia tego w prosty sposób.
      Wystarczy, że wpiszesz: site:mywebsite.com w wyszukiwarce Google. Dzięki temu dostaniesz listę stron, postów i innej zawartości, które są umieszczone w wynikach wyszukiwania.

      Jeśli Google nic nie znajdzie podczas wyszukiwania, to znaczy, że nie znalazło jeszcze Twojej strony i nie zdołało jej zaindeksować. W takiej sytuacji warto jest dodać stronę do Google ręcznie.
      Pierwszym krokiem w tym procesie jest rejestracja z Google Search Console. Dowiedzmy się jak to zrobić…
       
      Rejestracja strony z Google Search Console

      Rejestracja strony w Google Search Console jest niezbędna, jeśli chcesz kontrolować to jak Twoja witryna wchodzi w interakcję z wyszukiwarką. Poniżej przedstawię kilka korzyści, które zapewnia Google Search Console:
      ●    Indeksuje zawartość w Google - w momencie rejestracji z Google Search Console, możesz dodać sitemapy i poszczególne URL.
      ●    Kontrola URL - pozwala na zobaczenie szczegółowych crawli, indeksów i informacje o Twoich stronach
      ●    Analiza wyszukiwań - możesz dowiedzieć się, które słowa przyciągają użytkowników, a dodatkowo analizować pozycję strony w wyszukiwarce i wiele więcej.
      Rejestracja strony w Google Search Console jest darmowa, szybka i łatwa. Wystarczy, że odpalisz stronę Google Search Console i klikniesz Start Now. Następnie, pod Domain, wpiszesz swój adres URL.

      Google da Ci teraz listę opcji, dzięki którym będziesz mógł zweryfikować swoją stronę. Jeśli używałeś już Google Analitycs, możesz zweryfikować stronę używając istniejącego kodu śledzenia.
      W przeciwnym razie rekomendujemy użycie metody DNS record. W momencie wyboru metody, Google da Ci kod, który musisz wprowadzić do DNS’a dla swojej strony. Żeby to zrobić wystarczy skopiować i wkleić ten kod.

      Następnie będziesz musiał zalogować się na swoje konto hostingowe i w cPanel lub DirectAdmin wybrać Advanced DNS Zone Editor.

      Następnie dodaj kod konsoli wyszukiwarki jako TXT record.

      Jeśli nie jesteś pewny tego kroku, to po prostu skontaktuj się z działem pomocy firmy, która zapewnia Ci usługi hostingowe, która pokaże Ci jak tę czynność wykonać lub doda kod za Ciebie.

      Czas na weryfikację twojej strony wynosi od kilku godzin do jednego dnia.

       
      Stwórz sitemapę z Yoast SEO
      Sitemapa to plik, który dostarcza wyszukiwarce informacji o wszystkich Twoich podstronach. Gdy dodasz sitemapę, Google może z łatwością odnaleźć Twoje podstrony i zaindeksować je w wyszukiwarce.
      Yoast SEO jest darmowy pluginem do WordPressa, który automatycznie generuje XML sitemapy dla różnych sekcji Twojej strony. Sekcje są następnie łączone, żeby stworzyć indeks sitemapy, czyli link który dodajesz do Google.

      Żeby stworzyć sitemapę używając Yoast SEO zainstaluj plugin na swojej stronie internetowej (Więcej informacji o tym jak to zrobić znajdziesz w tym poradniku dla początkujących:
       
      W momencie aktywacji pluginu, automatycznie stworzy się sitemapa. W celu nadania dostępu twojej sitemapie wejdź na: twojastrona.com/sitemap_index.xml

      Zapisz ten URL, ponieważ będzie Ci potrzebny, żeby dodać go do Google’a w następnym kroku.
       
      Dodawanie strony do Google
      Wróć teraz do Google Search Console, żeby dodać stronę do Google. Dodatkowo upewnij się, że zaznaczyłeś swoją stronę używając Search Property menu w lewym rogu.

      Następnie kliknij w Sitemaps pod Index, które znajdują się na pasku bocznym, dzięki czemu wyświetli się opcja Add a New Sitemap. Wpisz URL sitemapy i naciśnij Submit.
      Google da Ci potwierdzenie, że sitemapa została prawidłowo dodana, a następnie zaindeksuje Twoją stronę po jakimś czasie:

       
      Użyj URL Inspection dla konkretnych URL
      Jeśli Twoja witryna składa się z kilku podstron lub dodałeś kilka nowych stron, które chcesz natychmiast zaindeksować, możesz użyć Google Search Console URL Inspection, żeby dodać konkretne podstrony z witryny do Google.
      Wybierz URL Inspection z menu po lewej stronie. Wpisz URL, który chcesz dodać do Google w opcji wyszukiwania.

      Google Search Console przeprowadzi test i prześledzi twoje URLe. Jeśli nie zostaną wykryte żadne błędy możesz poprosić o zaindeksowanie.

      Google doda teraz URL do kolejki, a następnie je zaindeksuje, co pomoże w pozycjonowaniu w wyszukiwarce.
       
      Jak sprawić, by Twoje treści były wyżej pozycjonowane w Google
      Dodanie strony do Google nie stanowi gwarancji, że Twoja witryna będzie lepiej wypozycjonowana. Jeśli Twoje posty i strony nie rankują odpowiednio, musisz upewnić się, że używasz najlepszych technik SEO. Mogą Ci w tym pomóc narzędzia specjalnie do tego przeznaczone:
       
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Jak zmienić nazwę fanpage na Facebooku w 2020 roku
      Chcesz zmienić nazwę fanpage’a na Facebooku?
      Dobrą wiadomością jest, że dla większości stron na tej platformie zmiana nazwy jest możliwa.
      Jest to z pewnością pozytywna informacja, ponieważ kilka lat temu takiej opcji nie było.
      Aktualnie całkiem łatwo jest zmienić nazwę fanpage’a, ale nazwa musi zostać zatwierdzona przez Facebooka.
      W tym artykule omówimy poniższe kwestie dotyczące tego tematu:
      ●    Zasady Facebooka dotyczące nazw stron. W sytuacji, gdy nie będziesz ich przestrzegać, Twoja nowa nazwa nie zostanie zatwierdzona.
      ●    Zmiana nazwy biznesowej strony na Facebooku krok po kroku.
      ●    Pięć powodów dlaczego nie możesz zmienić nazwy swojego Page’a
      ●    Cztery opcje, które mogą umożliwić Ci zmianę
      Uwaga: Mówiąc o nazwie strony, mam na myśli tytuł twojej biznesowej strony na Facebooku, który pojawia się pod twoim zdjęcie profilowym.
      Zmiana tej nazwy nie wpłynie na zmianę URL twojego Page’a, który jest taki sam jak nazwa użytkownika i @nazwa.

      Zmiana nazwy twojej strony jest ważną sprawą, którą trzeba wykonać poprawnie, ponieważ możesz nie mieć możliwości zmiany po raz kolejny (przynajmniej na jakiś czas). Przeczytaj ten artykuł bardzo skrupulatnie.
       
      Jak zmienić nazwę strony na Facebooku w 2020 roku
      Musisz być świadomy, że do zmiany nazwy strony musisz mieć na niej uprawnienia administratora.
      Przed próbą zmiany nazwy page’a, polecam sprawdzenie wytyczne dotyczące nazw biznesowych stron na Facebooku. Niektóre z zasad mogą być zaskakujące.
      Jakie nazwy stron na Facebooku są dozwolone?
      Nazwa strony musi odpowiednio odnosić się do tematyki strony. Musisz mieć również na uwadze, iż tylko użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą wprowadzać zmiany na stronie.
      Nazwa strony NIE może zawierać:
      ●    Określeń lub fraz, które mogą być obraźliwe lub naruszające czyjeś prawa.
      ●    Słowa “official”, jeśli strona nie jest oficjalną stroną firmy, miejsca, organizacji lub osoby publicznej.
      ●    Nieprawidłowo użytych wielkich liter (np. tHe best CaFE). Nazwa strony musi zawierać wielkie litery w prawidłowych miejscach i nie powinna składać się w całości z wielkich liter, wyjątkiem od tej reguły są akronimy.
      ●    Symboli (np. ®) lub niepotrzebnych znaków interpunkcyjnych.
      ●    Opisów lub sloganów (np. The Best Cafe - We serve the best coffee in town). Osoby prowadzące stronę mogą takie informacje zamieścić w informacjach.
      ●    Jakiejkolwiek formy słowa “Facebook”.
      Nazwa strony NIE może składać się TYLKO z:
      ●    Ogólników (np. pizza). Strona musi składać się z wyrazów, które opisują w jakimś stopniu o czym ona jest.
      ●    Ogólnych nazw miejsc (np. Nowy Jork). Jednakże, możesz stworzyć stronę o nazwie organizacji, która reprezentuje konkretną lokalizację. Przykładowo strona może nazywać się: “New York City - Mayor’s Office”, czy “Queen Elizabeth II of Great Britain”).
      Źródło: https://www.facebook.com/help/519912414718764
      Dodatkowo, istnieje limit 75 słów w nazwie strony
      Taka ilość słów zdecydowanie powinna być wystarczająca! Wybierz nazwę krótką i łatwą do zapamiętania, dalsze opisy strony powinny być w sekcji About.

       
      Jak zmienić nazwę strony biznesowej 
      Zaloguj się na stronę jako admin.
      Poproś o zmianę nazwy twojej strony w następujący sposób:
      1.    Kliknij w About po lewej stronie (spójrz na zdjęcie powyżej)
      2.    Kliknij Edit obok nazwy twojej strony
      3.    Wpisz nową nazwę i kliknij Continue 
      4.    Poproś o sprawdzenie nowej nazwy klikając w Request Change.
      Źródło: https://www.facebook.com/help/271607792873806
      Uwaga: Upewnij się, że nazwa, którą ustawiasz jest tą, którą chcesz! Procesu zmiany nazwy nie da się cofnąć!
      Dokładnie sprawdź pisownię. W momencie kliknięcia w Request Change, twoja prośba pójdzie już bezpośrednio do Facebooka.
      Jeśli ten sposób nie działa czytaj dalej! W dalszej części artykułu dowiesz się też jak zmienić nazwę na urządzeniu mobilnym.

       
      Jak zmienić nazwę strony na Facebooku używając urządzenia mobilnego
      Jeśli nie używasz przeglądarki do korzystania z Facebooka, to Twoja strona nie będzie wyglądała tak, jak na powyższych screenach. 
      Od stycznia 2020 roku nie istnieje możliwość zmiany strony na Facebooku poprzez aplikację mobilną. Wszystko wskazuje na to, że zmiana nazwy jest możliwa, ale w momencie kliknięcia na nazwę w celu edycji, pojawi się informacja “Content Not Found”.

      Jednakże, według poniższego filmiku, istnieje możliwość zmiany strony na Facebooku poprzez przeglądarkę internetową w telefoni!
      Dzięki temu filmikowi dowiesz się krok po kroku jak znaleźć odpowiednie ustawienia.
      Jeśli ten sposób również nie działa, to jedynym sposobem jest zmiana przez przeglądarkę internetową na komputerze.
       
      Dlaczego nie mogę zmienić nazwy strony na Facebooku?
      Niestety nie każda strona ma możliwość zmiany nazwy.
      Poniżej przedstawiam powody, dla których nie możesz zmienić nazwy swojej strony:
      ●    Nie posiadasz odpowiednich uprawnień pozwalających Ci na zmianę nazwy. Sprawdź tutaj jak możesz sprawdzić Twoją rolę na stronie: https://www.facebook.com/help/510247025775149.
      ●    Nazwa strony została niedawno zmieniona (szczegóły w dalszej części artykułu)
      ●    Na twojej strony mogą być ustawione limity (szczegóły w dalszej części artykułu)
      ●    Nie możesz zmienić nazwy regionalnej strony, jeśli należy ona do części globalnej strony. 
      Źródło: https://www.facebook.com/help/271607792873806
      Uwaga: Nie da się zmienić nazwy strony poprzez aplikację mobilną. Na wyżej zamieszczonym filmiku możesz sprawdzić jak zmienić nazwę strony na Facebooku poprzez przeglądarkę w telefonie (ewentualnie użyj przeglądarki na komputerze).
       
      Jak często istnieje możliwość zmiany nazwy strony na Facebooku?
      Facebook nie przekazuje żadnych szczegółów odnośnie zmian nazwy, ale raz została opublikowana następująca informacja:
      “Zmiany nazw strony są dozwolone raz na tydzień. Zatwierdzenie nowej nazwy zajmuje od 3 do 7 dni, dlatego warto jest ten proces rozpocząć z pewnym wyprzedzeniem, żeby rebranding, czy ogłoszenie nowej nazwy nastąpiło w odpowiednim czasie.
      Jeśli zmiana nazwy zostanie zatwierdzona, to nie będziesz miał możliwości zmienić stronę na niepubliczną lub zmienić jej nazwę przez kolejne 7 dni. W trakcie tego czasu Facebook każdej osobie, które obserwuje twoją stronę przekaże wiadomość o zmianie nazwy.”
      Informacja ta została przekazana przez Kristin Bush, account strategist w obszarze Social Media, kilka lat temu, dlatego nie wiadomo na ile te informacje są aktualne.
      Ciągła zmiana nazwy Twojej strony może nie mieć pozytywnego wpływu na konsumentów, czy obserwujących. Przy ciągłych zmianach Facebook może uznać twoją stronę za spam.
      Postaraj się zatem zmienić nazwę, na taką, przy której chcesz pozostać, żeby ewentualna zmiana nazwy doszła w sytuacji, gdy faktycznie jest ona wymagana.
       
      Dlaczego moja strona może mieć narzucone limity?
      ●    Nie każdy administrator ma możliwość zmiany nazwy
      ●    Twoja strona działa wbrew zasadom Facebooka
      ●    Twoja nazwa posiada mylącą nazwę
      ●    Na twoim fanpage’u są publikowane treści, które mogą mylić osoby obserwujące twoją stronę
      ●    Kontent zamieszczany na stronie jest wbrew polityce przeciwko mowie nienawiści Facebooka
      Chcesz poczytać więcej o limitach? Przeczytaj o nich na: https://www.facebook.com/help/348805468517220
       
      4 opcje, które pozwolą Ci uporać się z problemem związanym ze zmianą nazwy fanpage’a
      1. Poczekaj jakiś czas
      Jeśli Twoja prośba o zmianę nazwy została złożona niedawno, to poczekaj 7 dni przed ponowną próbą
      2. Skontaktuj się z przedstawicielem Facebooka
      Jeśli Twoja strona reklamuje się na Facebooku, to masz dostęp do specjalnej pomocy.
      Skontaktuj się z przedstawicielem i przedstaw mu swoją potrzebę zmiany nazwy od strony biznesowej - powinien wtedy pomóc w tym procesie.
      Zespół Facebooka, który zajmuje się działem marketingowym doskonale zdaje sobie sprawę, że Twoja firma nie zamierza płacić za reklamy na Facebooku, jeśli nazwa strony nie jest prawidłowa.
      Facebook słucha w momencie, gdy w grę wchodzą pieniądze.
      3. Zmień kategorię twojej strony
      Moja ostatnia zmiana nazwy strony miała miejsce w 2013 roku, dlatego nie wiem, czy ta opcja jest dalej możliwa. Jednakże podzielę się nią z Wami.
      UWAGA: Jeśli Twoja strona jest zweryfikowana, proces ten może znieść weryfikację.
      Jeśli nigdy nie zmieniałeś nazwy swojej strony, a mimo wszystko nie widzisz opcji edycji, spróbuj zmienić kategorię strony na Brands & Products lub Comapnies & Organizations. Zmiana ta powinna spowodować, że przycisk prośby o zmianę nazwy pojawi się!
      Następnie kliknij w przycisk Request Change i uzupełnij poniższy formularz według wzoru.

      Zwróć uwagę na to, że masz możliwość wybrania powowu zmiany nazwy strony. 
      Jeśli zaznaczysz, że nazwa twojej firmy została zmieniona, to Facebook z pewnością poprosi Cię o dokumenty potwierdzające ten stan rzeczy. Loga, wizytówki, czy strony internetowa nie stanowią żadnego dowodu.
      Możesz też zaznaczyć opcję “other” i wyjaśnić własnymi słowami powód.
      Kiedy próbowałem zmienić nazwę mojego fanpage’a, żeby pasował do nazwy mojej strony internetowej, wyjaśniłem w “other”, że jest to spowodowane rozwojem firmy. Jednakże zdawałem sobie sprawę z tego, że istnieje bardzo duże ryzyko odrzucenia prośby.
      Postanowiłem też wystosować prośbę odnośnie zmiany nazwy mojej obecnej strony dodając słowo Tutorial na jej końcu. Wtedy zaznaczyłem opcję “My Page name is misspelled”, którą uważałem za najlepszą opcję (nie pytajcie nawet ile się nad tym zastanawiałem!)
      Uwaga: Myślniki (tak jak na powyższym zrzucie ekranu) nie są już dozwolone na Facebooku.
      Przed wysłaniem prośby o zmianę nazwy strony musisz być pewny w dwóch kwestiach:
      ●    Nazwa strony, którą chcesz ustawić będzie na stałe. Kiedyś Facebook pozwalał na jedną zmianę i w każdym momencie mogą do tego wrócić.
      ●    Twój fanpage jest w 100% zgodny z zasadami Facebooka. Twoja strona może zostać zamknięta, jeśli administracja Facebooka ją dokładnie sprawdzi i znajdzie jakieś nieprawidłowości, dlatego uważaj.
      Musisz przesłać Facebookowi przy zmianie stosowną dokumentację, a następnie nacisnąć SEND.
      Następnie musisz poczekać na odpowiedź FB do Twojej prośby.
      Powinieneś otrzymać szybko automatyczną odpowiedź. Ciężko stwierdzić ile musisz poczekać na odpowiedź od Facebooka, ale auto-reply zajmuje zazwyczaj do 3 dni. W moim przypadku całość zajęła jeden dzień i 30 minut. 
      4. Zmieniaj nazwę strony po trochu.
      Jeśli ciągle masz problemy ze zmianą nazwy to może być to dobry sposób. Trochę osób mówiło mi, że w ich przypadku ta opcja zdała egzamin.
      Zmieniaj jednorazowo 1-2 słowa.
      Na przykład: powiedzmy, że chciałbym zmienić nazwę Louise Myers Graphic Design na How-To Social Media Graphics.
      Krok 1: Zmieniam nazwę na Louise Myers How-To Graphics
      Krok 2: Następnie na How-To Graphics
      Krok 3: Finalna zmiana na How-To Social Media Graphics
      Musisz ten proces dostosować do swojej konkretnej sytuacji.
      Pamiętaj, że musisz odczekać przynajmniej tydzień przed następnymi zmianami.
       
      Podsumowanie: Jak zmienić nazwę strony na Facebooku
      W powyższym artykule omówiłem następujące kwestie:
      ●    Zasady Facebooka dotyczące nazw stron
      ●    Poradnik krok po kroku jak zmienić nazwę strony biznesowej
      ●    Dlaczego nie możesz zmienić nazwy strony
      ●    Co zrobić jeśli nie możesz zmienić nazwy
      Zamierzasz zmienić po tym artykule nazwę swojej strony na Facebooku? Napisz tutaj czy któryś z powyższych sposobów zadziałał.
       
      A oto kilka poradników, które mogą Ci się przydać, jeśli chcesz zacząć zarabiać na swoim fanpage'u!
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .