Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

32b1aa9c039d9fbf29e3cb4b7977db02.jpg

 

Czy istnieje lepszy sposób na sprowadzenie większego ruchu do Twojej strony, niż dodanie do kampanii marketingowej tak wielu sieci społecznościowych, jak to tylko możliwe? Sięgniesz po szerszą publiczność poprzez rozpowszechnianie swoich treści w więcej, niż jednej sieci. Niektórzy preferują Facebooka, inni Pinterest lub Twittera, a także Google Plus. Jeśli zbudujesz stałą obecność w wielu kanałach social mediów, bez wątpienia zwiększysz swój zasięg w oka mgnieniu.

Zanim zaczniesz, zapoznaj się z tym tematem, by dowiedzieć się czym jest Jarvee i ile kosztuje oraz jak wypróbować go ZA DARMO przez 5 dni:

 

Poniżej znajdziesz tematy jak promować się na grupach FB oraz na Instagramie za pomocą Jarvee:

 

Przedyskutowaliśmy już, jak ściągnąć do siebie jak największy ruch na Facebooku i Instagramie. Dziś do tego grona dołączą Pinterest, Google Plus i LinkedIn. Przedstawimy, jak używać tych platform do przekierowania znaczącego ruchu na Twoją stronę i jak promować Twój biznes na wielu platformach w tym samym czasie przy użyciu JARVEE.

 Osiągniesz nie tylko większą popularność, ruch, a zatem więcej klientów, ale także polepszysz swoją produktywność i zaoszczędzisz wiele dni trudnej pracy dzięki JARVEE.

 

Dodajemy Pinterest do miksu marketingowego

Na Pinterest ludzie praktycznie rzecz biorąc tworzą listy zakupów przy użyciu swoich tablic. Nie ma innej platformy z tak wieloma ludźmi zaangażowanymi i gotowymi do robienia zakupów. Nie powinieneś opierać się pokusie wprowadzenia Pinterest do swojej strategii.

Jeśli nie posiadasz biznesu obracającego się wokół pięknych wizualizacji, poniżej znajdziesz kilka pomysłów dla siebie:

  • Możesz stworzyć tablicę z obrazkami ze swoich postów na blogu, a zatem tworząc link powrotny do Twojej strony i uzyskując dodatkowy ruch z Pinterest
  • Możesz stworzyć tablicę z obrazkami, którymi dzielisz się na Instagramie
  • Dowiedz się jakie pasje ma Twoja targetowana publiczność i stwórz więcej tablic dla nich
  • przestudiuj konkurencję i znajdź inspiracje

Zobaczmy teraz jak zautomatyzować postowanie na Pinterest z użyciem JARVEE, krok po kroku:

  • Krok 1 – Stwórz listę celów dla marketingu na Pinterest

Jeśli chcesz promować swój blog na Pinterest, najlepszą formą na start będzie stworzenie tablicy do dodawania sugestywnych obrazków z Twoich artykułów, które będą odnosić się do Twojej strony. W ten sposób wytworzysz nowe źródło ruchu dla Twojego bloga. Po stworzeniu tablicy i dodaniu konta Pinterest w JARVEE musisz przejść do Destination Lists i stworzyć nową listę celów dla tej tablicy.

Kliknij ADD NEW DESTINATION LIST i wybierz tablicę, którą stworzyłeś w sekcji Pages/Boards. Kliknij checkbox w kolumnie SELECTED i oczywiście nadaj tablicy nazwę.

  • Krok 2 – Stwórz standardową kampanię

dWJAJ8D.png

  • Krok 3 – Dodaj treści

Jeśli planujesz promować posty swojego bloga, najlepszym sposobem na automatyczne dodawanie tego typu treści jest dodanie kanału RSS z Twojego bloga do kampanii.

By to zrobić przejdź do What to Publish i kliknij kartę RSS POSTS. Dodaj URL kanału i szablon w odpowiednich polach. Twoim szablonem może być coś w stylu [ TITLE], bez innych tokenów, gdyż źródłem wpisu ustawimy link do posta na blogu.

sXOabya.png

Upewnij się, że zaznaczyłeś “Create image post (where possible)” i “Set the feed link as the Post’s Source URL”. Zapewni to, że dodany wpis poprowadzi użytkowników do Twojej strony.

Kliknij na ADD FEED.

W tabeli poniżej zobaczysz świeżo dodane wiadomości z kanału RSS. Możesz tu przejrzeć ponownie swoje ustawienia i wybrać ile postów wyodrębniać (domyślnie jest to ostatnie 10 postów). Jeśli chcesz przejrzeć swoje posty możesz zrobić to klikając GET 5 TO DRAFTS. Odczyta to pięć postów i prześle je do karty Drafts (szkice). Możesz je obejrzeć i zobaczyć, czy odpowiadają Twoim oczekiwaniom, czy może trzeba jeszcze trochę poprawić szablon lub ustawienia.

Kiedy wszystko jest gotowe kliknij przycisk START. Rozpocznie to odczytywanie Twoich ostatnich postów i dodanie ich do karty Posts List w celu publikacji po rozpoczęciu kampanii. Każdorazowo, gdy dodasz nowego posta, zostanie on dodany do listy postów.

rfgXhNY.png

  • Krok 4 – Ustaw timery

Przejdź do karty When To Publish i wybierz jak wiele postów chcesz wstawiać w ciągu dnia. Na Pinterest możesz ustawić 5 lub nawet więcej postów dziennie. Jeśli masz wystarczająco dużo treści możesz dodawać z powodzeniem 10 lub 20 postów bez uszczerbku na zaangażowaniu. Najlepszym czasem na wstawki jest popołudnie i wieczory.

6563n40.png

Na przedstawionym obrazku wybrano, by w kampanii wstawiać 5 postów dziennie między 10:00 rano, a północą, ale nie jest to ustawienie konieczne. Możesz swobodnie testować inne opcje, by zobaczyć, które najlepiej dla Ciebie pasują.

 

  • Krok 5 – Przejrzyj posty i zacznij kampanię

Możesz teraz przejść do listy postów i zobaczyć swoje pierwsze posty na Pinterest. Upewnij się, że wszystko jest w porządku, przejdź do karty Overview i rozpocznij kampanię.

To powinno zapewnić aktywność Twojego konta na Pinterest przez całkiem długi czas.

Tak, jak dla kont Twittera, czy Instagrama, istnieją dodatkowe narzędzia, które pozwolą Twojemu kontu Pinterest rosnąć szybciej, niż przedtem. Możesz używać narzędzi Follow i Unfollow, by szukać i śledzić innych użytkowników w Twoim zakresie zainteresowań. Część z nich przejrzy Twoje konto i odwdzięczy się śledzeniem. Następnie masz narzędzia Like, Comment i Repin, których możesz użyć w podobny sposób do znalezienia pinów w Twojej niszy i zaangażowania nimi. Ludzie zauważą Cię i zaczną śledzić lub angażować się w Twoje treści.

 

Wzmocnij swoje SEO z Google Plus

Możesz pomyśleć, że nie ma wielu pobudek, by rozpoczynać marketing na Google Plus. Jednakże możesz zdawać sobie sprawę z jednego: to nie jest „zwykła” sieć społecznościowa. Google Plus jest w istocie nakładką społecznościową na produkty Google. To znaczy, że stworzenie strategii dla tego kanału pomoże Ci nie tylko sięgnąć nowej, niszowej widowni, ale także pozwoli polepszyć stosunki z innymi usługami Google.

Weźmy dla przykładu wyszukiwarkę. Nie wiemy z całą pewnością jak działają algorytmy, ale najprawdopodobniej obecność na Google Plus może tylko pomóc w pozycjonowaniu wyników Twojej strony.

Musisz tylko podążać tymi samymi krokami, a zamiast dodawania stron Facebooka, kont i grup, do których należysz, musisz utworzyć listę celów ze wszystkimi grupami Google Plus, społecznościami i stronami.

Podobnie, jak w Facebooku, masz wyszukiwarkę grup (Group Finder) i narzędzie do dołączania do nich (Joiner), które pomogą Ci znaleźć społeczności w Twojej niszy, w których możesz dzielić się swoją treścią.

Z Google Plus możesz zaadoptować ten sam model do częstości i liczby postów dziennie, co do Facebooka. Zatem najlepszą strategią jest stworzenie standardowej kampanii udostępniającej Twoje treści marketingowe w obu sieciach w tym samym czasie.

Z JARVEE zrobisz to bardzo łatwo, bez zmian we wprowadzonych już kampaniach. Jeśli tworzyłeś już kampanię dla marketingu na Facebooku używając poprzedniego poradnika, ustawienie zautomatyzowanego konta Google Plus zajmie Ci jakieś 3 minuty.

Jak? Musisz przejść do karty Destination Lists i edytować stworzoną listę dla Facebooka:

  • Kliknij na liście celów utworzonej dla kont, stron i grup Facebooka
  • Wybierz konto Google Plus, strony, społeczności do podzielenia się treściami
  • To wszystko, ta sama kampania będzie wstawiać treści przy pomocy konta Google Plus.

 

Utwórz połączenia biznesowe z LinkedIn

LinkedIn jest kolejną siecią społecznościową, która pozwoli Ci poszerzać zasięg i polepszać rezultaty biznesowe. Oferuje szeroki zakres narzędzi dla poszukujących pracy i działów HR, ale nie tylko. Może być bardzo dobrą platformą dla tworzenia biznesu, a użyta poprawnie przyniesie znaczący wzrost Twojego ruchu.

Jednym ze sposobów zdobycia większego ruchu do Twojej strony jest użycie profilu LinkedIn do dzielenia się ostatnimi wpisami z bloga oraz wiadomościami z Twoimi znajomymi. Możesz łatwo promować swojego bloga na LinkedIn przez dodanie Twojego profilu do listy celów stworzonych dla Facebooka i Google Plus w sekcji wyżej.

Innym sposobem jest wyszukiwanie i dołączanie do grup w niszy, gdzie możesz dzielić się swoją treścią w towarzystwie podobnie myślących profesjonalistów. W ten sposób sięgniesz po całkowicie nową widownię, która może nie być obecna na Facebooku lub Twitterze.

Poszukiwanie grup w Twojej niszy może być całkiem łatwe, gdy posiadasz tak potężne narzędzie jak Group Finder w JARVEE. Do jego użycia z LinkedIn musisz przejść do sekcji Tools.

Tu kliknij w profil LinkedIn, którego chcesz używać, dzięki czemu przejdziesz do narzędzi dostępnych dla tej sieci społecznościowej.

Kliknij na Finder i ustaw filtry wyszukiwania:

  • Po pierwsze, dodaj słowa kluczowe definiujące Twój zakres, dzięki czemu znajdziesz najbardziej odpowiednie grupy
  • Dodaj także listę wykluczeń do odsiania wyszukiwań: dla przykładu, chcę znaleźć grupę z ludźmi dyskutującymi tematy social media, ale nie chcę znajdować grup, których tematem jest praca w social mediach, więc do listy wykluczeń dodaję „social media jobs”
  • Możesz zechcieć ominąć grupy zbyt małe lub zbyt duże. Możesz ustawić dolny i górny limit członków
  • Kiedy jesteś gotowy uruchom wyszukiwanie.

Kiedy narzędzie skończy wyszukiwanie grup na podstawie filtrów, możesz przejrzeć rezultaty. Jeśli to potrzebne możesz zmodyfikować listę słów kluczowych lub wykluczeń. Po kilku wyszukiwaniach powinieneś mieć całkiem pokaźną listę grup.

pkDbKBr.png

Wybierz te odpowiednio duże i aktywne, by sprostały Twoim oczekiwaniom i wyślij je do narzędzia dołączania (Joiner).

 

Narzędzie Joiner pomoże Ci dołączyć do wszystkich grup znalezionych z Group Finder. Wszystko, co musisz zrobić to ustawienie opóźnień dla uchronienia się przed dołączeniem do zbyt dużej liczby grup w zbyt krótkim czasie. Ustawienia domyślne są zazwyczaj bezpieczne.

Kiedy klikniesz START GROUP JOINER zobaczysz, że Twoje grupy są przemieszczane z sekcji “Waiting for a Join Request” do “Active Join Request” w karcie Joiner.

Gdy już dołączysz do zaplanowanych grup możesz stworzyć kampanię mającą na celu dzielenie się Twoimi treściami z członkami tych grup.

W ciągu kilku minut zrobiłeś to, co innym zajmuje godziny, jeśli nie dni pracy.

  • Super 1

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

  • Wujek Ziemny promował(a) i przestał(a) promować ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .