Skocz do zawartości

Temat Ogólny o AC


AstroCash.org

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już pisałem hasło zmieniałem wielokrotnie pierwszy raz zmieniłem gdy nawet jeszcze nie napisałem do ac tylko zobaczyłem że przelew stworzony

Już proszę was z tym hasłem, hasło było zmienione 

Zresztą ile razy można się tłumaczyć? .. 

Pozdrawiam i kończę temat już nic z tego.

 

Za chwilkę otrzymasz od nas odpowiedź, więc bądź proszę aktywny na forum :)

 

Odp:

Kiedy wypłata jest anulowana to nie widać jej na liście, po prostu znika, tak to jest w systemie aktualnie. Twoja wypłata ponownie został zlecona, a prosiliśmy Cię o zmianę danych i przeskanowanie komputera. Sądziliśmy, że to już się nie powtórzy po Twojej stronie (nie włamano się na serwer AC, a Twój komputer), więc nie monitorowaliśmy czy to ten sam adres, a robimy naprawdę wiele przelewów i nie możemy wszystkiego dokładnie sprawdzić czy to aby na pewno to samo konto. 

 

Postanowiliśmy w ramach dobrego gestu wypłacić Ci tę kwotę jednak tym razem prosimy o dane do przelewu na PW i uprzejmie prosimy o przeskanowanie GRUNTOWNE komputera, pomyśl gdzie się logowałeś i który "kumpel" może być taki cwany. Podsumowując - prześlij nam dane do wypłaty na PW, my ją zrealizujemy ponownie, ale jest to sytuacja jednorazowa i wyjątkowa. 

 

 

Dzięki za 1000 stron tematu ogólnego! :)

  • Super 13

banner_401x101.png.485ffd6034545acab37a1f39c9cbec70.png

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Za chwilkę otrzymasz od nas odpowiedź, więc bądź proszę aktywny na forum :)

 

Odp:

Kiedy wypłata jest anulowana to nie widać jej na liście, po prostu znika, tak to jest w systemie aktualnie. Twoja wypłata ponownie został zlecona, a prosiliśmy Cię o zmianę danych i przeskanowanie komputera. Sądziliśmy, że to już się nie powtórzy po Twojej stronie (nie włamano się na serwer AC, a Twój komputer), więc nie monitorowaliśmy czy to ten sam adres, a robimy naprawdę wiele przelewów i nie możemy wszystkiego dokładnie sprawdzić czy to aby na pewno to samo konto. 

 

Postanowiliśmy w ramach dobrego gestu wypłacić Ci tę kwotę jednak tym razem prosimy o dane do przelewu na PW i uprzejmie prosimy o przeskanowanie GRUNTOWNE komputera, pomyśl gdzie się logowałeś i który "kumpel" może być taki cwany. Podsumowując - prześlij nam dane do wypłaty na PW, my ją zrealizujemy ponownie, ale jest to sytuacja jednorazowa i wyjątkowa. 

 

 

Dzięki za 1000 stron tematu ogólnego! :)

 

 

No teraz się w porządku zachowaliście. 

 

Kiedy robicie wypłaty na Banka bez umów? 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza

Już proszę was z tym hasłem, hasło było zmienione 

 

Skoro problem dotyczy tylko Twojego konta to znaczy, że problem leży po Twojej stronie a nie po stronie serwisu. Jeżeli zmieniłeś hasło i ponownie ktoś Ci się włamał na konto nie wymuszając hasła np. brute forcem to znaczy, że ktoś swobodnie może odczytywać to co robisz na komputerze (może to być keyloger, trojan, inny syf).

A pomyślałeś, że ktoś może mieć dostęp do Twojego e-maila i jak zmienisz hasło to sobie wysyła przypomnienie hasła na ten email? Potem usuwa wszystkie ślady i nawet nie wiesz, że ktoś Ci się tam zalogował...

Przyczyn może być wiele i NIE przeskanowanie kompa może NIE pomóc bo antyviry i inne pomocne narzędzie nie usuwają wszystkiego z kompa.

Może korzystasz z niepewnych serwisów, stron które infekują Twój komputer. Jeżeli nie to znaczy, że to problem z Twoim kompem i/lub osobami, które mają do niego dostęp. W takim wypadku FORMAT C, zmiana hasłem na WSZYSTKICH stronach z których korzystasz na unikalne, monitorowanie tego co się w sieci robi i podszkolenie samego siebie z bezpieczeństwa w necie bo potem może paść na Twój bank, konta płatnościowe itp.

logo2.png

Odnośnik do komentarza

Za chwilkę otrzymasz od nas odpowiedź, więc bądź proszę aktywny na forum :)

 

Odp:

Kiedy wypłata jest anulowana to nie widać jej na liście, po prostu znika, tak to jest w systemie aktualnie. Twoja wypłata ponownie został zlecona, a prosiliśmy Cię o zmianę danych i przeskanowanie komputera. Sądziliśmy, że to już się nie powtórzy po Twojej stronie (nie włamano się na serwer AC, a Twój komputer), więc nie monitorowaliśmy czy to ten sam adres, a robimy naprawdę wiele przelewów i nie możemy wszystkiego dokładnie sprawdzić czy to aby na pewno to samo konto. 

 

Postanowiliśmy w ramach dobrego gestu wypłacić Ci tę kwotę jednak tym razem prosimy o dane do przelewu na PW i uprzejmie prosimy o przeskanowanie GRUNTOWNE komputera, pomyśl gdzie się logowałeś i który "kumpel" może być taki cwany. Podsumowując - prześlij nam dane do wypłaty na PW, my ją zrealizujemy ponownie, ale jest to sytuacja jednorazowa i wyjątkowa. 

 

 

Dzięki za 1000 stron tematu ogólnego! :)

Nareszcie profesjonalizm :) to cieszy

Pieniędzy nie chce, to nie była duża suma 

Jeżeli możecie to przeznaczcie to na fraudy :D

Ja teraz zajmę się formatowaniem dzięki wszystkim za rady i nie chce się już wypowiadać na ten temat

Dzięki za wszystko

Pozdrawiam 

  • Super 4
Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .