Skocz do zawartości

Windows Azure [ -260 zł na koncie ] Co jest grane ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem. W piątek zostało mi odjęte ~270 zł z konta bankowego. Dzisiaj po odzyskaniu dostępu do konta ( zapomniałem pinu do logowania się na stronie ) widzę że te pieniążki przywłaszczyło sobie Windows Azure. Fakt, rejestrowałem się na Windows Azure podawałem swoje dane itp. Ale ja brałem VPS na miesiąc na próbę i to za darmo, najlepsze jest to że nawet go nie pobierałem ani nie używałem.

Pytanie takie, czy ktoś z was miał juz z czymś takim doczynienia ? jakim cudem sami mogli wziąć moje pieniądze z mojego konta bankowego ( skoro ja sam nie mogłem wykonywać przelewów ponieważ numer na który przychodził smskod był nie aktywny ) Proszę o odpowiedzi osoby obeznane w tym temacie. 260 zł to kupa forsy a oddałem ją za coś z czego nawet nie skorzystałem. Mam się jakoś odwoływać do nich ? jest jakaś szansa odzyskania pieniędzy ? 

 


50_CENT_Vector_Signature_by_mikevectores

 

Biorę udział w konkursie AstroLotek (codziennie do wygrania 5$!) -> LINK!
 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Jakieś pare dni po zamówieniu powinieneś dostać:

 

Witam XXX,

Minęło kilka tygodni użytkowania Windows Azure, chciałam ponownie sprawdzić, czy są jakiekolwiek bieżące pytania lub wątpliwości, przy których mogłabym pomóc.

Dodatkowo, byłabym wdzięczna za informacje o Państwa postępie na platformie oraz zapewnienie, że mają Państwo wszystkie przydatne materiały.

Jak zawsze, jeżeli jest coś w czym mogę pomóc - pytania, materiały, porady, informacje - proszę zadzwonić lub napisać emaila z odpowiednim czasem na rozmowę. Z chęcią skontaktuję się telefonicznie.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli podałeś prawidłowy nr telefonu to powinni skontaktować się z tobą.

Do mnie dzwoniła babka, mają siedzibe w Anglii bodajże, normalnie po polsku, pytała się do jakich celów potrzebny mi ten vps i czy będę przełużał z nimi umowę.

Ja mówię że testuje go w celach osobistych i zapytałem czy są jakieś ukryte koszty, czy trzeba po darmowej wersji jakoś to anulować aby kasy nie brało. 

Mówiła że nie trzeba, że jedynie jak chce się przedłużyć to trzeba gdzieś tam wejść. Nie powinno wziąć kasy...

Coś zrobiłeś źle, albo jakiś błąd z ich strony. Pozdro

Odnośnik do komentarza

Tak, dzwoniła do mnie babka w ten sam dzień jak założyłem konto na Windows Azure. Pytała się do jakich celów chcialbym wykorzystywać VPS itp. Mówiłem że nie mam jeszcze pomysłu i że nie jestem pewien czy będę korzystał, a wziąłem VPS ponieważ było za darmo na okres próbny przez miesiąc. Umowy na pewno bym z nimi przedłużał a ne przypominam sobie żeby pytała się przez telefon o takie coś.  Konto założyłem miesiąc temu, babka do mnie dzwoniła - pogadaliśmy i dzisiaj dopiero kolejny raz się zalogowałem na konto i anulowałem przed chwilą subskrypcję. 

Widzę że mam emaila od tej babki co do mnie dzwoniła, napisałem jej wiadomość zwrotną i czekam na wyjaśnienie.

50_CENT_Vector_Signature_by_mikevectores

 

Biorę udział w konkursie AstroLotek (codziennie do wygrania 5$!) -> LINK!
 

Odnośnik do komentarza

Napisałem do nich maila, trochę powyzywałem i dostałem taką odpowiedź
 

Witam i dziekuje za maila.

 

Rozumiem Pana frustracje i przykro mi, ze ma Pan zle doswiadczenie z platforma. Sama nie jestem w stanie powiedziec, dlaczego pieniadze zostaly pobrane, nie mam mozliwosci sprawdzenia Pana subskrypcji, taka sprawa powinna zostac skierowana do Billing Support (link support ponizej).

 

Kazda nowa subskrypcja Free Trial posiadaja ograniczenie Spending Limit, ktore uniemozliwia pobieranie oplat. W momencie, gdy uzytkownik jest gotowy na przejscie do trybu PAYG, nalezy samemu usunac to ograniczenie poprzez panel Account – czyli pieniadze nie moga zostac pobrane bez Pana zgody. Usuniecie ograniczenia jest jednorazowe i jezeli zrobil Pan to przez pomylke w ciagu pierwszego miesiaca uzytkowania, mysle, ze prosba o zwrot pieniedzy zostanie przychylnie rozpatrzona. Tutaj wiecej informacji odnosnie Spending Limit.

 

Mogla tez nastapic taka sytuacja, ze zarejetrowal sie Pan na PAYG, czyli subskrypcje platna – produkcyjna, zamiast na Free Trial, wowczas oczywiscie oplaty naliczane sa od momentu rejestracji za zuzycie godzinowe lub per GB. Takie pomylki zdarzaja sie bardzo rzadko, poniewaz zolte komunikaty - ostrzezenia o oplatach ukazuja sie zarowno podczas rejestracji, jak i po rozpoczeciu pracy z subskrypcja i sa trudne do przeoczenia.

 

Ja niestety nie mam wgladu do indywidualnych subskrypcji, jestem w dziale architekturowym, jednak grupa Billing Support z pewnoscia bedzie w stanie pomoc. Wystarczy otworzyc support ticket uzywajac linku ponizej, a odpowiedni reprezentanci skontaktuja sie w ciagu 8 godzin.

50_CENT_Vector_Signature_by_mikevectores

 

Biorę udział w konkursie AstroLotek (codziennie do wygrania 5$!) -> LINK!
 

Odnośnik do komentarza

Trzeba było pilnować końca subskrypcji :D Tam, gdzie podaje się swoje realne dane osobowe a tym bardziej dane karty bankowej trzeba pilnować sprawy. Pinu żadnego Twojego nie potrzebują bo to jest płatność internetowa. Wystarczy tylko kod CVV który zresztą podawałeś dobrowolnie podczas rejestracji.

 

Ja tam wszelkie daty rozpoczęcia/zakończenia subskrypcji mam ładnie pozapisywane i udokumentowane, żeby nie mieć właśnie takich sytuacji jak Ty teraz :P Kiedy tylko zbliża się koniec to sam nawet anuluję subskrypcję po czym usuwam konto Hotmail i po sprawie :D

Odnośnik do komentarza

Oczywiście, ze we własnym interesie jest pilnowanie terminowa umów, subskrypcji. Jednak jak czegoś nie dopilnujesz  i pobiorą opłatę zgodnie z umowa regulaminem to usuniecie 10 kont hotmail łącznie z wymeldowaniem się i wyjechaniem do innego kraju nic Ci nie da. Po prostu tak jak piszesz, tam gdzie w grę wchodzą wszelkie nr kart swoje dane osobowe trzeba tego pilnować i trzymać rękę na pulsie.

 

Jak najbardziej. Rozumiem tutaj frustrację autora tematu, gdyż z tego co pamiętam przy zakładaniu triala Windows Azure zapewniają, że w czas subskrypcji nie pobiorą żadnej opłaty więc trochę bezpodstawne te ich zaciągniecie pieniędzy. Być może subskrypcja sama się nie wyłączyła czy coś takiego i stąd ten problem. No cóż... Trochę się bawię z programowaniem i wiem, że nawet "idealne" programy czasem nawalają. Tak samo mógł nawalić system Windows Azure po prostu. Trzeba takie rzeczy pilnować!

 

A jeśli naprawdę jest to bezpodstawne to zgłaszaj się do nich ile idzie. Może coś wyjaśnisz i zwrócą kaskę :)

Odnośnik do komentarza

Jestem już po wymianie kilku emaili z Windows i zmierzamy powolutku ku zwrotu pieniążków co się okaże dalej ? zobaczymy . Póki co dowiedziałem się że miałem tam dwa konta :o i to z jednego naliczało mi dodatkowo pieniądze no ale jakim cudem skoro tak jak pisał ktoś wyżej po przekreczniu limitu usługa sama się wyłącza, tak samo ja nie logowałem się na konto i nie przedłużałem nic. 

50_CENT_Vector_Signature_by_mikevectores

 

Biorę udział w konkursie AstroLotek (codziennie do wygrania 5$!) -> LINK!
 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .