Skocz do zawartości

Greg89

Nie spodziewałem się, że ten serwis płaci a jednak wypłata doszła ;) Myślę, że warto wykorzystać ten serwis jako jedno ze źródeł zarobku ;)

  • Super 1

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

chodzi Ci o screen z wypłaty czy jest fake? nie jest :) kasa już idzie na moje konto do banku :)

 

czy content jest fake/real? tutaj nie ma to znaczenia - rozsyłasz sam program instalacyjne więc contentu Twojego nie ma

Odnośnik do komentarza

Chodziło mi o content. Myślałem, że trzeba mieć plik i do niego generuje się instalator. Jest szansa że serwis pociągnie trochę dłużej?

Odnośnik do komentarza

Ile czasu zbierałeś tą sumke ? No i oczywiście Gratki ;d

22h :) Dłużej nie testowałem bo nie wiedziałem czy płacą... Dzięki :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Sprawdź też:

  • Podobna zawartość

    • Przez Wujek Ziemny
      Optymalizacja to wprowadzanie zmian oraz "tuning" Twojej kampanii w celu sprawdzenia rezultatów. Nie ma znaczenia jak duże lub małe są wprowadzone zmiany. Te najmniejsze mogą robić największą różnicę. Celem optymalizacji jest polepszenie wyników, czyli Twoich zarobków.
      Split-testing jest formą optymalizacji, w której testujesz jedną rzecz w porównaniu z drugą. Śledząc swoje wyniki, możesz w łatwy sposób określić który test wypadł najlepiej. Nie ma tu znaczenia czy test jest mały czy duży. Co naprawdę ma znaczenie to wyniki. Na przykład, coś tak drobnego jak zmiana koloru przycisku call-to-action na Twoim landing page'u może sprawić, że kliknięcia w ofertę podniosą się kilkukrotnie. Odwrotnością tego, co opisałem byłaby całkowita zmiana landing'u, co może przynieść mniejsze CTR, a co za tym idzie, niższe zarobki.
      Podstawowym celem, który chcesz osiągnąć przy optymalizacji i split-testingu są pozytywne rezultaty. W większości przypadków oznacza to wyższy zarobek. Marketing w 99% składa się z optymalizacji i testów. Marketerzy natomiast są znani ze spędzania większości swojego czasu na testowaniu różnych rzeczy. Dla przykładu, kiedy ustawiasz nową kampanię, możesz testować 10 różnych kolorów banneru, by dowiedzieć się, który zdobywa najwięcej kliknięć i ma najwyższą konwersję. Często również ta sama kampania jest duplikowana z małymi zmianami, by sprawdzić co przyniesie najlepszy rezultat. 
       
      Treści

      Split-testing treści na Twoim LP, bannerze, w mailach do klientów itd. może przynieść duże zmiany. Zmiana tekstu oraz nagłówka może mieć wpływ na interakcję użytkownika ze stroną oraz na CTR, zależnie od wyniku. Korzystanie z usług copywritera może przynieść dobre rezultaty.
       
      Demografia

      Zmiana demografii oraz podział kampanii na różne grupy może być świetnym sposobem split-testingu. Na przykład, zmiast targetowania wszystkich grup wiekowych, możesz targetować tylko konkretne grupy wiekowe. Podobnie, zamiast targetować wszystkie rasy, może przeprowadzić split-testing która rasa konwertuje najlepiej.
       
      Design

      Zmiana designu polega po prostu na optymalizacji Twojego landing page'a lub wprowadzania do niego małych zmian. Na przykład, testowanie różnych kolorów, zdjęć, efektów, czcionek itp. może mieć pozytywny wpływ na Twoje zarobki. 
       
      Układ strony

      Rozmieszczenie elementów na Twoim LP oraz na bannerach może mieć ogromny wpływ na to, w co klikają użytkownicy. Bezpośrednie testy polegają więc na testowaniu jednego układu strony w porównaniu do drugiego, by zobaczyć który z nich jest lepszy.
       
      Stawki

      Testowanie różnych stawek CPC oraz CPM może czasem przynieść pozytywne skutki w postaci zwiększenia CTR. Testowanie tej samej kampanii z innymi modelami płatności może pomóc Ci odnaleźć najlepszą stawkę.
       
      Źródła ruchu

      Różne kampanie będą różnie konwertowały z konkretnymi źródłami ruchu. Dopóki ich nie przetestujesz, nie będziesz wiedział jakie dają rezultaty. Możesz podzielić kampanię na różne źródła ruchu w celu sprawdzenia który z nich najlepiej pasuje do Twojej oferty.
       
      Optymalizacja idzie w parze ze śledzeniem kampanii, więc musisz mieć możliwość trackingu rezultatów Twoich testów. Zazwyczaj im nowsza kampania, tym więcej testów wymaga. Musisz jednak wiedzieć kiedy zaprzestać testów.
      Staraj się nie wpaść w pułapkę nadmiernego testowania i upewnij się, że Twoja kampania ma odpowiednią ilość ruchu do przeprowadzenia wartościowych testów. Wysyłanie ruchu o wartości $20 do 4 kampanii jest lepsze od wysyłania $1 do 80-ciu.
      Kolejna cześć poradnika na temat zarabiania na programach partnerskich CPA:
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Zarabianie w domu można podzielić na kilka modeli. Mowa tu oczywiście o zarabianiu w sieci z pomocą marketingu internetowego. Poniżej znajdziesz główne modele marketingowe, czyli w jaki sposób możesz otrzymywać płatności oraz za jakie wykonane czynności.
       
      CPM

      CPM, czyli cost-per-thousand-impressions jest jednym z najstarszych modeli w marketingu internetowym. Reklamodawca zapłaci marketerowi ustaloną stawkę za każdy wygenerowany 1000 akcji. Stawki w CPM bywają różne. 
       
      CPC

      CPC, czyli cost-per-click oznacza, że reklamodawca płaci marketerowi za wygenerowane kliknięcie w link ofery, strony reklamodawcy, program itp. Stawka zależy głównie od konkurencji na danej niszy.
       
      CPL

      CPL, czyli cost-per-lead jest używany w przypadku, gdy "nabycie" klienta nie zawsze wiąże się z jednym "posiedzeniem" online. Kryteria są ustalane przed przystąpieniem do promocji i mogą wahać się od rzeczy tak prostych jak zbieranie adresów e-mail, aż do wykonywania bardzo dużych akcji. Stawka ustalana jest wg. wymaganej czynności.
       
      CPD (PPD)

      CPD (PPD), czyli cost-per-download (lub pay-per-download) polega na płatności marketerowi przez reklamodawce, gdy klient pobierze i/lub zainstaluje dany plik. Inaczej znany jako cost-per-install, CPD zalicza ostatnio swoją złotą erę dzięki urządzeniom mobilnym.
       
      CPC (PPC)

      CPC (PPC), czyli cost-per-call (lub pay-per-call) jest modelem, w którym marketer dostaje pieniądze za każde wygenerowane połączenie telefoniczne. Więcej o tym modelu przeczytasz TUTAJ.
       
      CPI (PPI)

      CPI (PPI), czyli cost-per-install (lub pay-per-install) jest jednym z nowszych modeli w marketingu internetowym. W związku z rosnącą popularnością ruchu mobilnego oraz aplikacji mobilnych, model ten polega na tym, że marketer dostaje pieniądze za każdym razem, gdy ktoś zainstaluje aplikację przez niego reklamowaną.
       
      CPA

      CPA, czyli cost-per-action jest najpopularniejszym modelem marketingu bezpośredniego. Osoba pracująca w tym modelu ma praktycznie zapewniony zarobek, ponieważ ponosi koszta jedynie na początku procesu reklamowania. Stawki zależą od trudności wykonywanej przez klienta czynności - np. podanie adresu e-mail przez klienta zapewni marketerowi mniej pieniędzy, niż wypełnienie pełnej ankiety, wraz z danymi takimi jak adres zamieszkania, czy numer telefonu.
       
      Tenancy (dzierżawa)

      Tenancy, czyli dzierżawa polega na tym, że reklamodawca płaci stałą, ustaloną wcześniej kwotę miesięczną marketerowi bez względu na kliknięcia, czy lead'y. Choć wyniki mogą być trudne do zmierzenia i nie ma gwarancji, że współpraca wypali, jest to sposób używany często przez duże firmy oraz marki.
       
      Hybrid (model hybrydowy)

      Hybrid (model hybrydowy) jest połączeniem kilku powyższych modeli w jeden. Jest on używany, gdy reklamodawca chce śledzić i skupić się na wszystkich źródłach ruchu do oferty. Jest to bardzo korzystny model zarówno dla reklamodawcy, jak i marketera.
       
      Revenue share (revshare, podział zysków)

      Revenue share polega na tym, że reklamodawca godzi się na podział zyskiem z marketerem. Najczęściej jest to używane, gdy klient może zakupić produkt lub wykonać akcję więcej niż kilka razy.
      Rodzaje ofert CPA - zarabianie na CPA:
       
    • Przez Zwycięzca_z_wyboru
      Dobry miesiąc z PPI. Tak jestem tym, który zrobił to na darmowym landingu fastfiles. Ruch zagraniczny oczywiście. Go west!
    • Przez ®MyLead.pl®
      Zgarniaj aż 3,84 PLN za instalację aplikacji mobilnej z terenu Polski! Promuj EcoCar w MyLead - nowoczesny system zamawiania przejazdów samochodami, i zarabiaj.
      Firma wyróżnia się dbałością o ekologię - EcoCar dysponuje wyłącznie własnymi samochodami, a 90% floty aut to pojazdy hybrydowe, nie zanieczyszczające środowiska!
      Jak zarobię na EcoCar?
      EcoCar działa w oparciu o model PPI. Użytkownik musi zainstalować aplikację na swoim urządzeniu mobilnym, jednocześnie sam nie ponosi żadnego kosztu finansowego. Ty natomiast za każde pobranie i instalację (oraz pozostawienie apki przez jakiś czas) otrzymujesz wynagrodzenie.
      Za każdą instalację otrzymujesz 3,84 złotych, niezależnie od urządzenia, na jakim aplikacja zostanie wykorzystana. Stawka taka za instalację programu przez klienta z Polski jest rzadko spotykana, tym bardziej warto się tą kampanią zainteresować.
      Jak działa EcoCar?
      EcoCar to system zamawiania aut do przewodu. Firma zrealizowała ponad 3,8 miliona przewozów, a wszystkie z samochodów posiadanych przez EcoCar mają maksymalnie 2 lata. Sprawia to, że każdy przejazd pojazdem jest wyjątkowo komfortowy.
      Aplikacja pozwala zamawiać auta na terenie Warszawy, Wrocławia, Gdańska, Gdyni i Sopotu.
      Muszę na coś uważać promując ten program?
      EcoCar można promować w naprawdę wielu miejscach. Reklamodawcę interesują wyłącznie nowi klienci i to za nich będziesz otrzymywać wynagrodzenie. Dodatkowo użytkownik musi uruchomić aplikację i pozostawić ją na swoim urządzeniu przez jakiś czas.
      Staraj się również zwrócić uwagę na inne restrykcje, opisane w szczegółowym opisie tego programu partnerskiego, który znajduje się w Twoim panelu wydawcy na MyLead.pl.
      Ile ważne są ciasteczka?
      Ciasteczka ważne są 30 dni.
      Wszystkie programy partnerskie znajdziesz w swoim panelu wydawcy.


      Jakieś pytania?
      Jesteśmy do Twojej pełnej dyspozycji - zarówno poprzez prywatne wiadomości, jak i live chat dostępny bezpośrednio na MyLead.pl. Otworzyliśmy również serwer Discord.
      Zapraszamy do promowania i życzymy wysokich zarobków,
      zespół MyLead.
      TEN PROGRAM ZOSTAŁ WYŁĄCZONY, ALE...
      MAMY DLA CIEBIE ALTERNATYWY DLA PPI! WSZYSTKIE ZNAJDZIESZ W WYGODNYM KATALOGU ONLINE, DOSTĘPNYM TUTAJ!
    • Przez GrandCash
      Zarabiaj na treściach video za pomocą Pay Per Install!
      Nie musisz wypełniać ankiet, ani wysyłać SMS-ów. Wystarczy tylko instalacja i lead zostaje przyznany. 
      PPI, czyli Pay Per Install jest to model, w którym użytkownik zostaje wynagrodzony za każdą unikalną instalację jego pliku. Nie trzeba wysyłać SMSów, wypełniać ankiet, ani podawać żadnych danych - wystarczy krótka instalacja i lead zostaje przyznany. 

      Jak skonfigurować Videolocker PPI:
      1. Wchodzimy w zakładkę: Dla webmastera/Video Locker:

      2. Następnie podajemy nazwę naszego lockera + stronę, na której będzie on umieszczony:

      3. Wypełniamy wszystkie poniższe dane:link do video, czas po którym ma włączyć się nasz gateway, link do miniatury, pasek postępu, szerokość oraz wysokość playera i przekierowanie po leadzie. Możemy także ustalić sobie własną konfigurację PPI.

      4. Ustawiając własną konfigurację PPI, możemy zmienić obrazek motywujący, czyli zamiast zwykłego: “Download”, możemy ustawić obrazek z przykładowym napisem: “Musisz zainstalować plugin, aby korzystać dalej”.

      5. Po uzupełnieniu wszystkich wartości, dostajemy kody z lockerem do umieszczenia na naszej stronie. Umieszczamy je w miejscu gdzie chcemy wyświetlić nasz player.

      Tak się prezentuję player na stronie: 

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .