Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

Instagram bot

Jarvee to Instagram bot umożliwiający całkowitą automatyzacje pracy na jednym lub wielu kontach Instagram (polecany raczej do większej ilości kont). Jest to następca Mass Plannera (zaawansowani deweloperzy, wiedza co robią), zbiera coraz więcej pozytywnych opinii. Bot jest płatny, ale posiada 5 dniowy darmowy trial!

jarvee bot

Bot posiada dziesiątki opcji, mimo wszystko da się go szybko ustawić (autorzy oferują dobry support oraz dobre poradniki na temat ustawień bota). Program uruchamiamy na swoim PC (Win) lub na VPS (może być darmowy z Amazon np). 

Niektóre z funkcji Instagram bota to:

  • Zaplanuj nielimitowaną ilość postów o dokładnych lub losowych godzinach
  • Importowanie postów z folderu, csv, rss itp.
  • Followanie, Un-followanie, Follow-back innych ludzi
  • Likowanie postów
  • Komentowanie postów
  • Wysyłanie wiadomości i automatyczne odpowiadanie na wiadomości
  • Likowanie komentarzy
  • Automatyczne re-postowanie
  • Przeglądanie stories
  • Automatyczna weryfikacja telefoniczna kont
  • Wspracie dla proxy
  • Możliwość używania spintaxu
  • Usuwanie postów
  • Blokowanie followersów
  • Wyszukiwanie najlepszych hashtagów
  • Łatwy przegląd wielu kont
  • Zarządzanie i usuwanie komentarzy automatycznie
  • Masowe edytowanie zdjęć profilowych
  • Dokładne statystyki 

Do tego bot ma mnóstwo opcji dostosowania każdej funkcji. Można go używać z domyślnymi wartościami lub dostosować pod siebie (niedługo pojawi się na forum do niego poradnik!). 

Przykładowo dla followania można określić:

  • czas jaki ma minać miedzy operacjami
  • ile osób ma follować
  • o jakich godzinach i w jakie dni ma follować
  • filtrowanie po zdjęciu profilowym (posiada lub nie)
  • filtrowanie po bio (czy posiada, co się w nim znajduje)
  • czy posiada posty z danymi hashtagami, tekstem itp.
  • posiada odpowiednie ratio follow/followers
  • użytkownik wrzucił zdjęcie w ciągu ostatnich X dni
  • filtrowanie po prywatnych profilach (tak czy nie)
  • liczba followersów danego użytkownika od X do Y
  • i wiele więcej ...

Bota da się ustawić naprawdę dobrze, a podstawowe ustawienia nie zabierają dużo czasu! 

jak zdobyć więcej followersów na instagram

Ile kosztuje Jarvee?

Najpierw nadmienię, że bota można za darmo przetestować bez podawania karty itp.

Cena bota zależna jest od ilości kont/profili SM jaką chcemy prowadzić. Ceny są konkurencyjne, a funkcje bota bardziej rozwinięte niż w jakimikolwiek innym narzędziu. 

instagram bot cena

Sprawdź bota przez 5 dni za darmo bez podawania karty itp!

Ile można zarobić przy pomocy tego bota?

Naprawdę dużo jeżeli ktoś stworzy dobre profile. Bot oszczędza nam mnóstwo czasu. Ludzie zarabiają na Instagram po parę setek dolarów dziennie dzięki prowadzeniu profili Instagram i reklamowaniu ofert CPA, CPI, CPS. Zarobki po 500$ dziennie stają się coraz bardziej popularne przy prowadzeniu profili Instagram!

Opinie o Jarvee (z zagranicznego i naszego forum)

Sam korzystam z Jarvee i uważam, że jest to bardzo dobry bot do Instagram. Poniżej wrzucam opinie o Jarvee z naszego forum i BHW. 

W dniu 22.02.2018 o 14:15, NeedDolar napisał:

Program spisuje się bardzo dobrze. Na początek rzuca się w oczy dużo opcji do ustawienia, które później okazują się proste dzięki dołączonym na stronie filmom i minimalnej znajomości języka angielskiego. To moja pierwsza przygoda z instagramem więc uczę się, aczkolwiek ustawienia standardowe w programie dają na chwilę obecną dobre efekty przy starcie konta od zera. Praca z tym narzędziem przypomina mi spamowanie z NinjaBlaster z tym, że tu mniej stresu, więcej opcji oraz Instagram jest bardziej podatny na boty :) Polecam program z czystym sumieniem.

I know SEO napisał:

Program jest bardzo intuicyjny, a nawet jak będziesz miał z nim problemy to support i tutoriale są bardzo obszerne.

Program ma mnóstwo funkcji, jest imponujacy.

Świetny produkt.

coxxman25 napisał:

To może być program jakiego szukali ludzie do IG. MassPlanner na sterydach!!! Ma mnóstwo opcji, aby dopasować go do siebie, czasem jednak trzeba przejrzeć tutoriale zanim zacznie sie korzystać.

  • Super 5
  • Dzięki! 1

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dzięki, na pewno skorzystam z triala ;p

  • Dzięki! 1

4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

używałeś tego bota już ? Jak działa w praktyce? Czemu ma gui skopiowane z mp ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CPA i CPI na Instagramie umiera - wystarczy spojrzec na znikoma ilosc IM Journeys na BHW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@sirjacoo Myślę, że to pochopny wniosek, według mnie Instagram jeszcze zyska na popularności, a to, że boty będą musiały mieć dodatkowe zabezpieczenia i funkcje to normalna sprawa z każdym serwisem.  Znam ludzi co robią dniówki 500+ $ dziennie z Insta, widziałem screeny ludzi co robią po paręnaście tysięcy $ dziennie. Powiem im, że umiera, bo mogą nie wiedzieć jak patrzą w portfel tylko :D

  • Super 2

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o popularnosc tylko "trudnosc" - follow/like bloki, problemy z proxy itp

  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tydzień temu wreszcie massplanner/jarvee zostało scrackowane, oczywiście najnowsza wersja(taka ciekawostka) :wub: 


1x77ae4.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krt To zapodaj linka :P


Osiągnięcie każdego sukcesu wymaga ciężkiej pracy i poświęcenia temu co się robi, dlatego nie czekaj tylko zacznij DZIAŁAĆ!!!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gangsterek bot jest dostepny na blackhatsem ale jest tam zabezpieczenie tzw loader przez który softy mozesz uruchamiać na max 2 maszynach(aby softy nie wychodziły poza forum), podajesz hardware ID a admin generuje key do loadera :D aby zapisać się do loadera potrzeba konto donatora 5$/miesiać ale jak już zostaniesz dodany do loadera to twojego hardware ID nie da się usunąć :D 

  • Super 1

1x77ae4.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mam pytanie, jak można tutaj dodać listę komentarzy dla bota? Zamiast wybierać jeden, to on wpisuje wszystkie xD

Edytowane przez Intexik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krt mam Massplannera z tamtego forum i jakoś nie widziałem w nim Loadera. Chyba że to mam z innego :D


2Ad5VAu_QKaL7SVCTpCdww.png.02f23aa9c07e42a7d7115ca79f161c38.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jestem w fazie testów, aczkolwiek na chwilę obecną program spisuje się świetnie :) czas pokaże co wyjdzie dalej :D

Edit:

Brak odpowiedzi w poście więc postanowiłem edytować zamiast pisać nowy post.

Program spisuje się bardzo dobrze. Na początek rzuca się w oczy dużo opcji do ustawienia, które później okazują się proste dzięki dołączonym na stronie filmom i minimalnej znajomości języka angielskiego. To moja pierwsza przygoda z instagramem więc uczę się, aczkolwiek ustawienia standardowe w programie dają na chwilę obecną dobre efekty przy starcie konta od zera. Praca z tym narzędziem przypomina mi spamowanie z NinjaBlaster z tym, że tu mniej stresu, więcej opcji oraz Instagram jest bardziej podatny na boty :) Polecam program z czystym sumieniem.

Edytowane przez NeedDolar
  • Super 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super ! Czekam na ten poradnik <3 bo nie ogarniam tego bota.. xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka!
Jakiego VPS polecacie do Jarvee?? :)


Osiągnięcie każdego sukcesu wymaga ciężkiej pracy i poświęcenia temu co się robi, dlatego nie czekaj tylko zacznij DZIAŁAĆ!!!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gangsterek @jayd1 Pytaliście o VPS.  Według jarvee:

up to 20 accounts a VPS with 2-3GB of RAM
up to 50 accounts a VPS with 4-6GB or RAM
up to 100 accounts a VPS with 8GB of RAM

Polecaja np greencloudvps - https://greencloudvps.com/aff.php?aff=1235

Ja polecam jeszcze przyjrzeć się 

  • Super 1

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Seeebastianeeek
      Dzień Doberek! 
      Poszukuje osoby która zna bardzo dobrze obsługę Bota Jarvee. 
      A dokładniej.. Potrzebuję osoby która byłaby wstanie nagrać mi kilka poradników wraz z tłumaczeniem co dokładne ustawienie oznacza oraz jak dokładnie ustawić Bota min pod.. 
       
      Instagram, Follow /LIKE/ unfollow i inne tego typu związane z Instagramem, 
       
      Facebook, dodawanie postów w grupach, wyszukiwanie grup itd. 
       
      Vps - zamówienie, dodanie Jarvee na VPS by móc korzystać z kilku kont. 
       
       
      Jezeli jesteś chętny i chciałbyś mi pomóc z chęcią zapraszam do pozostawienia wiadomości prywatnej. 
      Oczywiście każdy z poradników będzie odpłatnie, za przelew najwygodniej by było dla mnie. 
    • Przez MarcusGarvey
      Chciałem bardzo po krótce przedstawić polski projekt, jakim jest TOKENEO. Składa się on jak dotąd z trzech głównych produktów i jest wciąż rozwijany.
      O samym projekcie TOKENEO:
      Tokeneo to ekosystem usług związanych z branżą kryptowalutową. Tworzymy kompleksowe narzędzia dla klientów, inwestorów i userów zainteresowanych kryptowalutami. Dzięki naszym nowoczesnym rozwiązaniom w szybki, łatwy i bezpieczny sposób kupisz lub sprzedasz kryptowaluty.
      Produkty TOKENEO
      Giełda kryptowalutowa – Tokeneo Exchange
      Pierwsza giełda na świecie, która jest w rękach jej społeczności. Kryptowalutowa giełda Tokeneo przekazuje 50% uzyskanego dochodu posiadaczom tokenów TEO. Wszystko dzięki autorskiemu systemowi dzielenia się zyskami: Teoshare.
      Kantor kryptowalutowy – Tokeneo Cash
      Tokeneo Cash to innowacyjny kantor kryptowalutowy. W naszym kantorze kupisz coiny bez konieczności weryfikacji i rejestracji konta – szybko, łatwo i bez wychodzenia z domu.
      Serwis informacyjny – Tokeneo News
       
      Serwis stworzony dla inwestorów kryptowalut i fanów nowych technologii. Znajdziesz tu najświeższe informacje o kryptowalutach: Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Litecoin (LTC), Monero (XMR) czy Ripple (XRP). Z nami jesteś zawsze na bieżąco!
      Giełda TOKENEO wspiera uczestników, dzieląc się z zyskami z tymi, którzy posiadają tokeny TEO. Dodatkowo istnieje program partnerski, dzięki któremu możemy zarabiać. 
      Projekt tokeneo posiada swoje grupy na facebook, kanał na YT, poniżej przesyłam wszystkie linki, w tym mój reflink. Jeśli potrzebujesz pomocy, chętnie odpowiem na pytania.
      grupa Facebook dla posiadaczy TEO: https://www.facebook.com/groups/172087436923077/ Fanpage Tokeneo: https://www.facebook.com/Tokeneo.News/  Kanał YouTube reflink do giełdy tokeneo: giełda TOKENEO czysty link: https://tokeneo.com/  
       
       

    • Przez fox
      Siemanko forumowicze!
      Na stronie lubimyczytac.pl za oddanie głosu w plebiscycie "Książka Roku 2019" otrzymujemy usługę "Allegro Smart" na 1 miesiąc za darmo. Kod otrzymamy na skrzynkę w serwisie lubimyczytac.pl (maksymalnie do godziny po oddaniu głosów). Kod działa również na przedłużenie usługi
      Można zagłosować tylko w jednej kategorii, aby otrzymać kod na allegro:
      "Na głosujących w kategorii “Literackie Wydarzenie Roku 2019” czekają kody Allegro Smart".
      Regulamin:
      Nagrody dodatkowe dla użytkowników głosujących w Plebiscycie
      1. W ramach głosowania organizator Plebiscytu rozda głosującym użytkownikom kody Allegro Smart!.
      2. Pula kodów Allegro Smart! jest ograniczona do 50 000 szt.
      3. Warunkiem otrzymania kodu jest oddanie głosu na wydarzenie roku.4. Kody przyznawane są jednorazowo wyłącznie w ramach Plebiscytu i nie powodują wyrażenia dodatkowych zgód marketingowych lub pokrewnych.
      4. Indywidualne kody na usługę Allegro Smart! zostaną wysłane do użytkownika w wiadomości prywatnej w ramach serwisu lubimyczytac.pl na jego skrzynkę dostępną po zalogowaniu pod adresem https://lubimyczytac.pl/skrzynka/wszystkie, w sekcji „Moje konto” w ciągu 1 godziny od momentu oddania głosu i będą dostępne do pobrania z treści wiadomości.
      5. Kody pozwalają na przedłużenie posiadanej usługi Allegro Smart! (o ile użytkownik dokonał takiej aktywacji wcześniej na stronie Allegro.pl) lub na dokonanie nowej aktywacji usługi.
      6. Kody są ważne przez 1 miesiąc od momentu aktywacji na stronie: https://allegro.pl/smart/kod i należy je aktywować do dnia 31.03.2020 r.
      7. Wszelkie informacje dotyczące usługi Allegro Smart! dostępne są pod adresem: https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-uslugi-allegro-smart-jD4xM390DU3
      tutaj link do całego regulaminu - https://lubimyczytac.pl/plebiscyt/zasady

      z góry dziękuję za 👍
    • Przez Liczi7836
      Witam, chciałbym wam przedstawić program do dorobienia sobie.
      Nie wymaga żadnej weryfikacji. Polega na przepisywaniu 3 cyfrowego kodu.
      Nie jest to trudne, dużo czasu też nie zajmuje 😀
      Zapraszam obczaić, darmowe.
      Może skorzystasz a na pewno nie stracisz nic!

    • Przez Moriarty
      I Wstęp
      Pisząc ten poradnik chciałem zapoznać użytkowników naszego serwisu z nieco bardziej zaawansowaną analizą konkurencji, jak wiemy, jest to podstawa bycia na każdym rynku. Wiele osób pomija tę czynność i liczy, że bez problemu wejdą w TOP, 10 co jest jedynie złudnym przekonaniem. Swoją analizę oprę na wyszukiwarce Google, która jest dla przeważającej większości podstawowym źródłem trafficu.
      Poradnik nadal jest aktulany w 2020 roku!
      W tym poradniku, postanowiłem przedstawić użytkownikom, w jaki sposób można dokonać kompleksowej analizy konkurencyjnych stron pod dane słowa kluczowe. Składa się on z dziesięciu części, w których poznacie wiele technik, za których sprawą osiągnąć możecie niebywałe rezultaty, a także odkryjecie nowe, dotychczas niewykorzystywane słowa kluczowe.  
      Podstawą analizy była konkurencja stron centrumfm.org oraz wizaz.pl. 
      Swoje analizy będę opierał na wielu płatnych narzędziach, które mogą nam być udostępnione za sprawą SeoTools z forum. Mamy do dyspozycji narzędzia online jak i programy, których wartość zdecydowanie przekracza 10000$. 
      Narzędzia, z których będę korzystać podczas pisania poradnika to m.in.:
      ·         Seo Moz,
      ·         Google Analytics,
      ·         Majestic SEO,
      ·         Ahrefs,
      ·         SEMrush,
      ·         Buzzsumo,
      ·         Market Samurai.
      Do wszystkich serwisów możemy mieć dostęp za sprawą subskrypcji SeoTools lub darmowych triali. 
      Poradnik będzie obfitował w dużą ilość screenshotów, zgodnie z regułą „zdjęcie wyraża więcej niż tysiąc słów”. Bez zbędnego owijania w bawełnę.
       
       
        II Identyfikacja klienta
      W każdej branży niezwykle ważnym elementem jest identyfikacja naszych potencjalnych klientów. Do tego kroku w zasadzie nie potrzebujemy wyszukanych narzędzi, wystarczy minimalne rozeznanie oraz trochę oleju w głowie.

      Zasadniczo powinniśmy sobie odpowiedzieć na trzy najważniejsze pytania:
      1.       Ile lat ma osoba, do której kierujemy stronę?
      2.       Jakiej jest płci?
      3.       Z jakiego jest kraju lub jakim włada językiem?
      Dlaczego to jest ważne, chyba mówić nie muszę? Odpowiedzenie na te pytania znacznie ułatwi nam dobór lub zmianę treści oraz wielu rozwiązań graficznych czy technicznych.
       
      Przykład - nisza dotycząca „zdrowia po 60-tce”
      Tutaj zasadniczo najważniejszym kryterium jest wiek, zakładamy, że będą to osoby od 59 roku życia. Płeć nie odgrywa tutaj roli. Natomiast, jeżeli chodzi o język to musimy mieć świadomość, że osoby w tym wieku raczej nie będą szukały informacji w innym języku niż ich ojczysty.
      Rozwiązania techniczne – Strona powinna być dla takich osób maksymalnie przejrzysta i prosta, czcionka i tło przyjazne oczom, a informacje podane prosto na tacy. Dlaczego? Wszyscy wiecie, że osoby starsze kojarzą fakty nieco gorzej i nie zawsze nadążają za technologią.

       
      Przykład 2 – nisza „zdrowe paznokcie”
      Głównym kryterium tutaj moim zdaniem jest płeć, ponieważ to głównie kobiety szukają tego typu informacji. Wiek? Zasadniczo każda kobieta od 14(?) roku życia? Natomiast, jeżeli chodzi o język to w tym wypadku także będą szukać kobiety w języku ojczystym, tym bardziej, że zapewne takich informacji jest multum.
      Rozwiązania graficzne – Strona powinna być przyjemna kolorystycznie oraz mieć „kobiecy” wydźwięk, wszyscy wiemy, że kobiety większą wagę przykładają do szaty graficznej niż mężczyźni (aczkolwiek jak widzę layout ZC to mam ochotę zamknąć tą stronę)

      Nie trzeba korzystać z Google Analytics, aby wiedzieć, kto będzie naszym „targetem”. Oczywiście GA jest niezwykle przydatnym narzędziem dla każdego serwisu, który już jest w Internecie, jednakże, jeżeli strona jest jedynie konceptem należy użyć swojego mózgu.
      Gdy już zdeterminujemy, kto będzie naszym, wtedy możemy postawić zastanowić się nad następną kwestią – Jakie pytania zada potencjalna osoba odwiedzająca naszą stronę?

      W ten sposób nie tylko możemy skorygować nasze słowa kluczowe, ale także poszerzyć ich gammę o nowe, mało oblegane keywordy.
       
      III Identyfikacja konkurencji
                      Krok ten jest także kluczowy w każdym biznesie, bez względu na to czy jest on biznesem internetowym czy materialnym. Wszyscy to dobrze wiedzą, a mimo to często można spotkać opinie, że w Internecie „jakoś to będzie”.
                      Identyfikacja konkurencji wygląda w zasadzie tak samo zarówno dla nisz Black Hatowych jak i White Hatowych.
      1. sposób znalezienia konkurencji
      Sposób jest nader prosty i wszystkim doskonale znany (lub nie):
      Wpisanie frazy w wyszukiwarkę.

      Co widzimy na pierwszy rzut oka?
      Około 725 000 wyników – Droga wydaje się ciężka, jednak warto zwrócić uwagę, że strony nie mają dobrze dobranych meta tagów, które w odbiorze użytkownika będą niezwykle ważne. Dodatkowo warto sprawdzić za pomocą wtyczki „MozBar” parametry Page Authority i Domain Authority dla każdego SERP’a.

      Sama fraza zdrowe paznokcie nie jest może najlepszym przykładem, ponieważ na początku powinniśmy celować w słowa kluczowe z długim ogonem, jednakże nawet słowo główne wydaje się być do przebicia przez dobrze zoptymalizowaną i podlinkowaną stronę. Dodatkowo warto zaznajomić się z parametrami Trust Flow oraz Citation Flow, które są parametrami MajesticSEO (narzędzie dostępne na bestlinklist.pl)

      Czym są wyżej przytoczone parametry?
      Domain Authority – Jest to wskaźnik zaufania domeny, zależy od wielu czynników i jest jednym z najważniejszych czynników dotyczących SEO.
      Page Authority – Jest to wskaźnik zaufania konkretnej strony lub podstrony, reszta j.w.
      Citation Flow – Wyraża on liczbę zindeksowanych i znalezionych linków przez crawlera Majestic, prowadzących do strony.
      Trust Flow – Parametr ten wyraża, jakość linków prowadzących do strony.
      Jak patrzeć na te parametry?
      Zasadniczo im wyższe DA i PA tym bardziej poważana strona. Natomiast, jeżeli chodzi o CF i TF to standardowo wartość Citation Flow wynosi dwukrotność TF. Dlaczego tak? Dlatego, że nie zawsze linki są wartościowe, jednak wartość ta jest bezpieczna. Dodatkowo im bliższe są te wartości sobie tym lepiej. Pragnę jednak powiedzieć, że zasadniczo TF i CF może być nieco przekłamanym parametrem, ponieważ crawler od Majestic nie jest w stanie wydobyć z sieci wszystkich backlinków.
      2. Sposób znalezienia konkurencji
      Drugim sposobem jest użycie wbudowanej funkcji w program Market Samurai, w ten sposób uzyskujemy wszystkie te wyniki, o których mówiłem wcześniej w zaledwie kilka sekund. Instalacji programu objaśniać nie będę. Po instalacji i włączeniu tworzymy nowy projekt w taki sposób:

      Oczywiście język i kraj zależy od słowa kluczowego. Klikamy Create. Następnie przechodzimy do zakładki SEO Competition

      I klikamy przycisk Generate Results, po chwili ukazuje nam się takie okno:

      Kolor czerwony oznacza rzeczy, które są w odniesieniu do nas, jako badających negatywne, np. strona posiada Domain Age 15. Zasadniczo każdy czynnik jest wyjaśniony w Market Samurai’u dlatego też nie będę wyjaśniał każdego po kolei. Osoby znające angielski powinny sobie poradzić, osoby nieznające – niech zaczną się uczyć, bo bez angielskiego Internetu nie podbiją.
      3. Sposób znalezienia konkurencji
      Trzecim sposobem, który chcę opisać jest skorzystanie z serwisu SEMrush (tak, też dostępny na bestlinklist.pl !). Gdy już zalogujemy się, wpisujemy adres swojej strony lub konkurenta w wyszukiwarce, a następnie przechodzimy w zakładkę Competition:

      Poziom konkurencji mamy podany jak na „tacy”, jednakże odnosi się on do domeny, dodatkowo strona podaje nieco inne rzeczy niż wcześniejsze sposoby, niemniej są to niezwykle interesujące nas rzeczy, o których porozmawiamy w dalszej części poradnika.
      IV Wyszukiwanie nowych słów kluczowych
                      W tej części poradnika postanowię się skupić na głównie na wynajdywaniu słów kluczowych za pomocą serwisu SEMrush oraz kilku innych narzędzi m.in. Market Samurai czy Scrapebox.     
      1. Wyszukiwanie za pomocą SEMrush
      Co możemy wyciągnąć z SEMrush? Wystarczy kliknąć na jakąś liczbę w rubryce SE Keywords, a naszym oczom ukażą się słowa kluczowe konkurencji, z których ma ona ruch!

      W rubryce Common Keywords znajdziemy wszystkie słowa kluczowe konkurencji, które plasują się w SERP’ach na pozycji 20 lub wyższej.
      W ten sposób możemy znaleźć nieużywane przez nas słowa kluczowe. Znaleźć je możemy nie tylko przeglądając profil konkurencji, ale również naszej strony, zdziwicie się niekiedy, jakie słowa kluczowe znajdziecie.
      Jednak, aby sprawdzić, które słowa kluczowe umykają nam, a które używa konkurencja bez potrzeby sprawdzania wszystkiego po kolei możemy sprawdzić w łatwy sposób.
      Przechodzimy do sekcji Domain vs. Domain, a następnie wpisujemy dane w taki sposób:

      W ten sposób okażą się tylko keywordy, które są rezultatem różnicy pomiędzy keywordami konkurenta, a naszymi. Poniżej przykład dla strony cmrev.com – centrumfm.org

                      Teraz wystarczy kliknąć na dany keyword, a w prosty sposób ujrzymy propozycje powiązanych słów kluczowych:

      Proste, prawda?
       
      2. Wyszukiwanie za pomocą Market Samurai’a
                      Myślę, że ten sposób jest wszystkim doskonale znany, więc opiszę go jedynie po krótce. Tworzymy projekt, jak opisałem wcześniej, przechodzimy do Keyword Research, a następnie klikamy „Generate Results”, uprzednio dodajemy nasze konto Google Adwords!

      Zmieniamy Period: z daily na monthly i zaznaczamy poszczególne Parametry:
      ·         Local Total Searches
      ·         Local SEO Traffic
      ·         Title & Anchor Comp
      Zasadniczo te trzy parametry powinny nam wystarczyć, aby wybrać odpowiednie keywordy. W ten sposób możemy bezproblemowo znaleźć słowa kluczowe na długi ogon.
      3.     Wyszukanie słów kluczowych za pomocą Scrapeboxa
      Wyniki ze Scrapeboxa powinny przeważnie pokrywać się z wynikami z Market Samurai’a, jednakże nie wszystkim działa bezproblemowo Market Samurai. Sposób jest zapewne znany wszystkim osobom, które korzystają z poradników Wujka Ziemnego.
      Włączamy Scrapboxa > Scrape > Keyword Scraper, wpisujemy nasze słowo kluczowe po lewej I klikamy Scrape:
       

      Jak widzimy, wyniki nie są rewelacyjne, ale zawsze możemy coś z nich wyciągnąć.
      V Analiza trudności słów kluczowych
              Natomiast, jeżeli chodzi o analizę trudności słów kluczowych to można tutaj wyróżnić dwie szkoły. Pierwszą szkołą jest samodzielna analiza, jak przedstawiłem wcześniej, drugą jest analiza za pomocą programów takich Market Samurai (Przedstawione wcześniej) czy też użycie stron takich jak Keywordrevealer lub SEOMoz (Dostęp możemy otrzymać dzięki bestlinklist.pl).
      1.Serwis keywordrevealer.com
                      Serwisu chyba przedstawiać nie muszę, ponieważ większości użytkowników make-cash.pl jest on doskonale znany.

      Wystarczy kliknąć evaluate, a naszym oczom ukaże się takie o to okno:

      Co możemy z niego wywnioskować? Po pierwsze, konkurencja według programu nie jest zbyt silna, po drugie widzimy wszystkie parametry, jednakże dużym minusem KR jest to, że wartości „Keyword Difficulty” podaje niekiedy różne oraz wywindowane w jedną lub drugą stronę. Moim zdaniem strony o PA 21 i DA 53 to na pewno większa konkurencja niż „13/100”.
      2.  Serwis SEOMoz
      Wchodzimy i logujemy się na SEOMoz, a następnie przechodzimy do zakładki „Keyword Analysis”

      Następnie wpisujemy nasze słowo kluczowe i czekamy chwilę aż automat przemieli frazę.

      Trudność frazy wynosi 21%, a więc więcej niż pokazał nam KR, moim zdaniem wynik ten jest bliższy prawdzie, aby zobaczyć więcej informacji klikamy View:

      Widzimy w zasadzie te same dane, co wcześniej szukaliśmy ręcznie, więc nie wiem czy w dobie tak zaawansowanych narzędzi jest sens robienia tego ręcznie.
              Uważam, że wyszukiwanie słów kluczowych w taki sposób powinno zapewnić nam wiele dodatkowych wizyt, ponieważ celowanie w słabo oblegane keywordy lub też w keywordy, które nie są przez nas w ogóle wykorzystywane to dowód na nieskończoność rynku. Nikt nigdy nie powie, że ma już obsadzone wszystko, co jest możliwe na rynku, zawsze znajdzie się coś nowego.
      VI Analiza contentu konkurencji
                      Chyba nie muszę znów pisać, że jest to bardzo ważny aspekt. Na pytanie, dlaczego, odpowiem, że musimy wiedzieć na temat rywala jak najwięcej, jednak moim zdaniem podstawowe pytania to:
      ·         Co oferuje?
      ·         Czy odpowiada na pytanie postawione przez użytkowników?
      ·         Czego brakuje u niego?
      ·         Jak zapełnić tę lukę?
      1.     Analiza treści w SEMrush
      Jak to sprawdzić? Wchodzimy znów na stronę SEMrush, wpisujemy adres konkurenta. Wchodzimy w zakładkę Organic Keywords, a następnie sprawdzamy słowa kluczowe i źródło trafficu (URL).

      Pomijając treść keywordów warto posprawdzać każdy URL i odpowiedzieć sobie na pytania zadane wyżej, czy treść odpowiada na postawione pytanie? Warto sprawdzić dla każdego z keywordów długi ogon, np. klikamy w pierwszy keyword i sprawdzamy:

      Dzięki temu możemy domniemywać, co ludzie tak naprawdę szukają wpisując dany keyword. Wywnioskować mogę, że pozycje… a nie historię księgi czy etymologię. Zatem czy nasz tekst może lepiej odpowiadać na to pytanie? Czy możemy dodać coś, co stworzy content jeszcze bardziej wartościowym? Generalnie robimy tak z każdym słowem konkurencji, na które chcemy się pozycjonować lub, które chcemy sprawdzić czy w ogóle warto.
      2. Analiza treści w Ahrefs
      Tak, Ahrefs nie oferuje tylko i wyłącznie analizy linków. Narzędzie te jest znacznie bardziej rozbudowane niż większość użytkowników uważa, dlatego też nie powinniśmy się ograniczać do analizy linków.

      Klikamy Top Content, a następnie ukazuje się nam takie okno:

      Możemy sobie posegregować content na różne sposoby, a także zobaczyć, jakie strony linkują do niego, jakimi anchorami.
      W ten sposób możemy znaleźć interesujące treści, które możemy zamieścić na naszej stronie, oczywiście napisane przez nas i uzupełnione o brakujące naszym zdaniem odpowiedzi.
      3. Analiza treści z pomocą Open Site Explorer 
      Logujemy się do SEOMoz, następnie wchodzimy w zakładkę Research Tools > Open Site Explorer i wpisujemy link. Po chwili, gdy załadują się wyniki klikamy Top Pages w kolumnie po lewej. Naszym oczom ukaże się taka tabela:

      Jak widzimy, dane są niekompletne. Nie jest to regułą dla każdej strony, ale według mnie znacznie lepiej pod tym kontem sprawdza się Ahrefs.
      4. Analiza w Buzzsumo
      Narzędzie te oferuje sprawdzenie domeny pod kątem najchętniej przesyłanego contentu viralem w pięciu najpopularniejszych serwisach

      Co możemy dzięki temu osiągnąć? Po pierwsze, dzięki przyciskowi View Sharers możemy znacznie powiększyć naszą klientelę poprzez zaproszenie ich do udziału w życiu NASZYCH mediów społecznościowych oraz podsyłanie im NASZEGO contentu.
       
      Dzięki tym narzędziom bez problemu możemy zlokalizować słabe i mocne strony naszych przeciwników. Możemy znaleźć lukę na rynku, w którą idealnie się wciśniemy lub brakujące zapytania lub pytania, które nie zostały wystarczająco wyczerpane. Tak naprawdę wiedząc, co jest na „topie” oraz co jest chętnie czytane znacznie przybliżamy się do TOP 10. W końcu wiedza to potęgi klucz.
      VII Analiza linków
                      Wyobraźcie sobie, co by było gdybyście posiadali najsilniejsze linki Waszych rywali z TOP 10? Brzmi ciekawie, prawda? W tym rozdziale postaram się pokazać wam, w jaki sposób możemy wydobyć najsilniejsze linki naszych rywali.
      W jaki sposób możemy to zrobić? Jest to bardzo prosty zabieg. Wchodzimy na Ahrefs, wpisujemy adres konkurencji, a następnie przechodzimy do zakładki Links
      Zaznaczamy All Backlinks

      Segregujemy linki według Domain Rank

      Niektóre linki wyglądają mi trochę na black seo, ale nie o tym powinniśmy mówić, szukamy po prostu linków, które wydają nam się dobrze pasujące oraz dostępne dla nas. W zasadzie robimy tak z każdą stroną, która jest w „Top 10” naszych konkurentów i kolekcjonujemy w ten sposób linki.
      To samo robimy dla serwisu MajesticSEO

      Warto szukać linków, które zostały utracone i ocenić czy przypadkiem nasze linki nie mogłyby znaleźć się na tej stronie w miejsce rywala. Jeżeli to link do artykułu – zaproponujcie własny, działający, bądźcie elastyczni, nawiązujcie kontakty, nie błagajcie.
                      Gdy już mamy listę linków, które nam pasują warto poddać je jeszcze małej analizie – Najpierw usuwamy duplikaty (można do tego użyć Inspyder Backlink Monitor, Scrapboxa lub Gscrapera), a później sprawdzamy dla każdego linku parametry Page Rank, Domain Authority, Page Authority, Citation Flow oraz Trust Flow. Dlaczego jeszcze raz? Aby zweryfikować te linki przed ostatecznym stworzeniem listy.
      Kopiujemy nasze linki z Excela, zapisujemy je w pliku.txt, a następnie otwieramy program, który to nam sprawdzi, ja użyję Inspyder Backlink Monitora.

      Po wpisaniu wszystkiego klikamy „Go”. Gdy program „przemieli” linki, klikamy na nie prawym przyciskiem myszy i wybieramy „Update Moz Ranks”. Należy pamiętać, aby w opcjach dodać API do SeoMoz, bo bez tego nie znajdzie wam tych czynników! Warto także dodać dobre PROXY.
      Rada: Jeżeli dokonujecie exportu danych z jakiegoś serwisu na dysk w formacie CSV to pamiętajcie aby w notatniku zmienić przecinki na średniki
                      W taki sposób zbudujecie silną listę linków opartych o waszą konkurencję, do tego należy jeszcze dorzucić własne linki, a poważnie zagrozicie konkurentom.
      VIII Epilog
                      Taktyka zaprezentowana przeze mnie z powinna przyczynić się do naprawdę dobrego rozeznania konkurencji. W dzisiejszych czasach, gdy na rynku nikt swojego miejsca dobrowolnie nie odda, analiza konkurencji odgrywa kluczową rolę, czy to white hat czy black hat, moje porady można zastosować w każdej branży i w każdej dziedzinie. Porady zamieszczone powyżej są efektem własnych doświadczeń, przeczytanych artykułów oraz wymiany zdań z wieloma osobami z branży.
                      Pamiętajcie, że ja daję wam jedynie PORADY, nie musicie się do nich stosować, nie musicie powtarzać wszystkiego słowo w słowo, łamcie schematy, twórzcie własne, bo to co skutkuje dla mnie nie musi skutkować dla innych osób. Wszystko można osiągnąć jedynie kosztem kilkudziesięciu złotych oraz kosztem waszego czasu. Do dzieła!
      Zakaz kopiowania na inne strony, prawo do artykułu mam ja oraz strona make-cash.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .