Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

Instagram bot

Jarvee to Instagram bot umożliwiający całkowitą automatyzacje pracy na jednym lub wielu kontach Instagram (polecany raczej do większej ilości kont). Jest to następca Mass Plannera (zaawansowani deweloperzy, wiedza co robią), zbiera coraz więcej pozytywnych opinii. Bot jest płatny, ale posiada 5 dniowy darmowy trial!

jarvee bot

Bot posiada dziesiątki opcji, mimo wszystko da się go szybko ustawić (autorzy oferują dobry support oraz dobre poradniki na temat ustawień bota). Program uruchamiamy na swoim PC (Win) lub na VPS (może być darmowy z Amazon np). 

Niektóre z funkcji Instagram bota to:

  • Zaplanuj nielimitowaną ilość postów o dokładnych lub losowych godzinach
  • Importowanie postów z folderu, csv, rss itp.
  • Followanie, Un-followanie, Follow-back innych ludzi
  • Likowanie postów
  • Komentowanie postów
  • Wysyłanie wiadomości i automatyczne odpowiadanie na wiadomości
  • Likowanie komentarzy
  • Automatyczne re-postowanie
  • Przeglądanie stories
  • Automatyczna weryfikacja telefoniczna kont
  • Wspracie dla proxy
  • Możliwość używania spintaxu
  • Usuwanie postów
  • Blokowanie followersów
  • Wyszukiwanie najlepszych hashtagów
  • Łatwy przegląd wielu kont
  • Zarządzanie i usuwanie komentarzy automatycznie
  • Masowe edytowanie zdjęć profilowych
  • Dokładne statystyki 

Do tego bot ma mnóstwo opcji dostosowania każdej funkcji. Można go używać z domyślnymi wartościami lub dostosować pod siebie (niedługo pojawi się na forum do niego poradnik!). 

Przykładowo dla followania można określić:

  • czas jaki ma minać miedzy operacjami
  • ile osób ma follować
  • o jakich godzinach i w jakie dni ma follować
  • filtrowanie po zdjęciu profilowym (posiada lub nie)
  • filtrowanie po bio (czy posiada, co się w nim znajduje)
  • czy posiada posty z danymi hashtagami, tekstem itp.
  • posiada odpowiednie ratio follow/followers
  • użytkownik wrzucił zdjęcie w ciągu ostatnich X dni
  • filtrowanie po prywatnych profilach (tak czy nie)
  • liczba followersów danego użytkownika od X do Y
  • i wiele więcej ...

Bota da się ustawić naprawdę dobrze, a podstawowe ustawienia nie zabierają dużo czasu! 

jak zdobyć więcej followersów na instagram

Ile kosztuje Jarvee?

Najpierw nadmienię, że bota można za darmo przetestować bez podawania karty itp.

Cena bota zależna jest od ilości kont/profili SM jaką chcemy prowadzić. Ceny są konkurencyjne, a funkcje bota bardziej rozwinięte niż w jakimikolwiek innym narzędziu. 

instagram bot cena

Sprawdź bota przez 5 dni za darmo bez podawania karty itp!

Ile można zarobić przy pomocy tego bota?

Naprawdę dużo jeżeli ktoś stworzy dobre profile. Bot oszczędza nam mnóstwo czasu. Ludzie zarabiają na Instagram po parę setek dolarów dziennie dzięki prowadzeniu profili Instagram i reklamowaniu ofert CPA, CPI, CPS. Zarobki po 500$ dziennie stają się coraz bardziej popularne przy prowadzeniu profili Instagram!

Opinie o Jarvee (z zagranicznego i naszego forum)

Sam korzystam z Jarvee i uważam, że jest to bardzo dobry bot do Instagram. Poniżej wrzucam opinie o Jarvee z naszego forum i BHW. 

W dniu 22.02.2018 o 14:15, NeedDolar napisał:

Program spisuje się bardzo dobrze. Na początek rzuca się w oczy dużo opcji do ustawienia, które później okazują się proste dzięki dołączonym na stronie filmom i minimalnej znajomości języka angielskiego. To moja pierwsza przygoda z instagramem więc uczę się, aczkolwiek ustawienia standardowe w programie dają na chwilę obecną dobre efekty przy starcie konta od zera. Praca z tym narzędziem przypomina mi spamowanie z NinjaBlaster z tym, że tu mniej stresu, więcej opcji oraz Instagram jest bardziej podatny na boty :) Polecam program z czystym sumieniem.

I know SEO napisał:

Program jest bardzo intuicyjny, a nawet jak będziesz miał z nim problemy to support i tutoriale są bardzo obszerne.

Program ma mnóstwo funkcji, jest imponujacy.

Świetny produkt.

coxxman25 napisał:

To może być program jakiego szukali ludzie do IG. MassPlanner na sterydach!!! Ma mnóstwo opcji, aby dopasować go do siebie, czasem jednak trzeba przejrzeć tutoriale zanim zacznie sie korzystać.

  • Super 5
  • Dzięki! 1

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O dzięki, na pewno skorzystam z triala ;p

  • Dzięki! 1

4.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

używałeś tego bota już ? Jak działa w praktyce? Czemu ma gui skopiowane z mp ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CPA i CPI na Instagramie umiera - wystarczy spojrzec na znikoma ilosc IM Journeys na BHW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@sirjacoo Myślę, że to pochopny wniosek, według mnie Instagram jeszcze zyska na popularności, a to, że boty będą musiały mieć dodatkowe zabezpieczenia i funkcje to normalna sprawa z każdym serwisem.  Znam ludzi co robią dniówki 500+ $ dziennie z Insta, widziałem screeny ludzi co robią po paręnaście tysięcy $ dziennie. Powiem im, że umiera, bo mogą nie wiedzieć jak patrzą w portfel tylko :D

  • Super 2

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o popularnosc tylko "trudnosc" - follow/like bloki, problemy z proxy itp

  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tydzień temu wreszcie massplanner/jarvee zostało scrackowane, oczywiście najnowsza wersja(taka ciekawostka) :wub: 


1x77ae4.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gangsterek bot jest dostepny na blackhatsem ale jest tam zabezpieczenie tzw loader przez który softy mozesz uruchamiać na max 2 maszynach(aby softy nie wychodziły poza forum), podajesz hardware ID a admin generuje key do loadera :D aby zapisać się do loadera potrzeba konto donatora 5$/miesiać ale jak już zostaniesz dodany do loadera to twojego hardware ID nie da się usunąć :D 

  • Super 1

1x77ae4.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mam pytanie, jak można tutaj dodać listę komentarzy dla bota? Zamiast wybierać jeden, to on wpisuje wszystkie xD

Edytowane przez Intexik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@krt mam Massplannera z tamtego forum i jakoś nie widziałem w nim Loadera. Chyba że to mam z innego :D


2Ad5VAu_QKaL7SVCTpCdww.png.02f23aa9c07e42a7d7115ca79f161c38.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jestem w fazie testów, aczkolwiek na chwilę obecną program spisuje się świetnie :) czas pokaże co wyjdzie dalej :D

Edit:

Brak odpowiedzi w poście więc postanowiłem edytować zamiast pisać nowy post.

Program spisuje się bardzo dobrze. Na początek rzuca się w oczy dużo opcji do ustawienia, które później okazują się proste dzięki dołączonym na stronie filmom i minimalnej znajomości języka angielskiego. To moja pierwsza przygoda z instagramem więc uczę się, aczkolwiek ustawienia standardowe w programie dają na chwilę obecną dobre efekty przy starcie konta od zera. Praca z tym narzędziem przypomina mi spamowanie z NinjaBlaster z tym, że tu mniej stresu, więcej opcji oraz Instagram jest bardziej podatny na boty :) Polecam program z czystym sumieniem.

Edytowane przez NeedDolar
  • Super 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super ! Czekam na ten poradnik <3 bo nie ogarniam tego bota.. xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gangsterek @jayd1 Pytaliście o VPS.  Według jarvee:

up to 20 accounts a VPS with 2-3GB of RAM
up to 50 accounts a VPS with 4-6GB or RAM
up to 100 accounts a VPS with 8GB of RAM

Polecaja np greencloudvpshttps://greencloudvps.com/aff.php?aff=1235

Ja polecam jeszcze przyjrzeć się 

  • Super 1

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Wujek Ziemny
      7 najlepszych serwisów służących do sprawdzenia pozycji słów kluczowych w Google
      Jednym z podstawowych elementów SEO jest wybór właściwych słów kluczowych robiąc uprzednio research, które następnie pozycjonujemy zyskując zadowalające pozycje w wynikach wyszukiwania. W tym celu możesz najpierw przeczytać poniższy poradnik:
      Jedną z najważniejszych rzeczy dla blogerów, czy osób zajmujących się SEO jest sprawdzenie pozycji słów kluczowych w Google dla konkretnych keywordów. Najczęstszym błędem popełnianym przez twórców i administratorów stron internetowych jest publikacja artykułów bez targetownia słów kluczowych. 
      Tylko 10-15 minut wystarczy, żeby za pomocą takich programów jak SEMRUSH lub KWfinder znaleźć słowa kluczowe, których powinniśmy użyć. Zawsze korzystaj z tych programów, żeby zrealizować ten najważniejszy krok dotyczący publikacji treści na stronach internetowych. 
      W momencie, gdy napiszesz post używając słów kluczowych, możesz zacząć skupiać się na kolejnym zadaniu, czyli śledzeniu informacji dotyczących rankingu wyszukiwań, a następnie kontynuacji budowania backlinków z odpowiednimi anchor textami. Chcesz znaleźć słowa kluczowe, które łatwo i szybko wybijesz w Google? Przeczytaj ten artykuł:

      Wybór odpowiednich słów kluczowych jest jednym z najważniejszych czynników, który pozwoli Ci na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. 
      Celem każdego blogera powinno być używanie słów, które są najczęściej wyszukiwane przez użytkowników, a zwłaszcza tych, które spowodują, iż twoja strona będzie pojawiła się na pierwszych stronach wyszukiwania. 
      Jeśli zrobisz odpowiednie on-page SEO, istnieją duże szanse na to, że twoja strona pojawi się na którejś z pierwszych 50. pozycji. Nie wiesz jak zrobić on-page SEO? Przeczytaj ten poradnik:
      Żeby usprawnić funkcjonowanie twojego SEO, musisz odpowiednio posługiwać się słowami kluczowymi po to, aby dowiedzieć się, które słowa są istotne dla pozycjonowania twojej strony. Ta informacja pozwoli Ci na korzystanie z najlepszych keywordów, a w konsekwencji na zwiększenie szans na to, że twoja strona będzie na lepszej pozycji w Google’u, czy innych wyszukiwarkach. 
      W celu zrealizowania tego kroku, potrzebujesz programu, który wskaże Ci słowa kluczowe, bez konieczności ręcznego przeszukiwania setek różnych stron i wyłapywania z nich konkretnych słów. 
      Żeby pomóc Ci w tym całym procesie, ułożyliśmy listę serwisów, które pozwolą na sprawdzenie słów kluczowych wysoko uplasowanych w algorytmie Google.
       
      TOP 7 serwisów do sprawdzania pozycji słów kluczowych w Google 
      1. SEMRush - najlepszy serwis do śledzenia pozycji słów kluczowych
      SEMRush jest moim ulubionym serwisem w tym rankingu, służącym do sprawdzania słów kluczowych.
      Wystarczy, że wprowadzisz URL swojej strony lub link do konkretnego posta z twojego bloga i od razu otrzymasz słowa kluczowe, które rankują. Dodatkowo możesz nacisnąć na wyszukane słowo, żeby sprawdzić konkurencyjne słowa kluczowe i inne szczegóły.
      Program ten jest przystosowany pod Google’a (możesz nawet sprawdzić słowa kluczowe dla danej lokalizacji) oraz obsługuje wyszukiwarkę Bing.
      Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, które słowa kluczowe są odpowiednio rankowane, to SEMRush da Ci na to pytanie odpowiedź. Po prostu dodaj swoją domenę w pasku URL i zobaczysz wszystkie słowa kluczowe, które są rankowane.
      SEMRush jest profesjonalnym oprogramowaniem, które jest proste w użytkowaniu. Znajdziesz go również w naszej usłudze SeoTools za ułamek jego ceny rynkowej!
      W taki sposób możesz korzystać z narzędzia służącego do trackingu z SEMrush’a:
      Zaloguj się na swoje konto Zaznacz opcję “position tracking” w zakładce “rank tracking” 
      Kliknij na “new position tracking” w prawym górnym rogu i wpisz nazwę domeny oraz nadaj jej nazwę.

      Kliknij w “Create project” i skonfiguruj ustawienie pod swoje potrzeby.
      W SEMRush’u możesz dodać słowa kluczowe korzystając z jednej z czterech poniższych metod:
      1. Podłącz search console i weź z niej słowa kluczowe
      2. Manualnie wprowadź słowa kluczowe
      3. Znajdź najlepsze słowa kluczowe, które SEMRush wykrył dla twojej domeny
      4. Pobierz je z pliku (*.txt, *.csv)

      Możesz również ustawić cotygodniowe powiadomienia dotyczące zmian w rankingu słów kluczowych. Jeśli oferujesz usługi SEO swoim klientom, to taka opcja oszczędzi Ci sporo czasu.
      Po ostatnim kroku z powyższej listy, SEMRush zacznie sam sprawdzać rankowanie słów kluczowych.
      Podsumowując, SEMRush jest genialnym serwisem do sprawdzania najlepszych słów kluczowych.
      2. AccuRanker 
      Jeśli szukasz płatnego programu do sprawdzania pozycji, to AccuRanker jest idealnym wyborem.
      W AccuRanker uwielbiam bardzo intuicyjny interfejs, który pozwala łatwo rozpocząć korzystanie z serwisu. Możesz dzięki niemu śledzić ranking słów kluczowych dla Google’a, Yandex’a i Bing’a. Generalnie AccuRanker jest bardzo popularny wśród użytkowników operujących Yandex’em.
      Obejrzyj ten filmik, na którym pokazane są możliwości tego serwisu:
      Program ten działa z niesamowitą szybkością przy czym zachowuje dużą skuteczność. Jednym kliknięciem możesz sprawdzić dane wyników wyszukiwania, co stanowi świetną opcję dla agencji, które muszą przedstawiać je swoim klientom.
      Sprawdzaj ranking słów kluczowych w wybranych krajach
      Jednym z najlepszych dodatków tej usługi jest fakt, że można dzięki niej sprawdzić ranking słów kluczowych bazując na danym kraju, czy mieście.
      Dodając nowe słowo kluczowe możesz ustawić jedną lub więcej lokalizacji.

      Program ten ma szeroką ofertę uzależnioną od ilości słów kluczowych, które chcesz wyszukać, jednakże każda osoba ma prawo do skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego.
      3. Ahrefs

      Praca z SEMrush’em jest dla mnie satysfakcjonująca, ale jeśli szukasz jakichś innych alternatyw, to dobrą opcją będzie Ahrefs.
      Serwis ten ma bardzo wiele ciekawych udogodnień. Automatycznie wykrywa, które słowa kluczowe będą rankowały twoją stronę, a dodatkowo możesz podzielić je na dane kraje.
      Ahrefs daje ci możliwość sprawdzania słów kluczowych dla twojej strony z równie dużą skutecznością, co z poprzednimi programami. 
      Ten serwis również znajduje się w ofercie SeoTools!

      4. SERPWatcher
      Jestem wielkim fanem SEO trackerów, które w swojej ofercie ma Mangools. Ten serwis oferuje doskonałe UI. SERPWatcher jest ostatnim dodatkiem do ich listy serwisów, i pozwoli Ci on na śledzenie najlepszych słów kluczowych dla twojej domeny.
      Możesz śledzić słowa kluczowe bazując na lokalizacji i typach urządzeń (komputer lub urządzenie mobilne)

      Istnieje również możliwość zakupu płatnej subskrypcji, która umożliwia sprawdzenie większej ilości słów kluczowych, a cena za dodatkowe usługi jest najbardziej adekwatna ze wszystkich tego typu usług.
      5. Google Rank Checker
      Google Rank Checker jest świetną stroną internetową, która za darmo pozwoli Ci na sprawdzenie rankingu słów kluczowych dla wyszukiwarki Google.
      Wystarczy, że wpiszesz słowo kluczowe, które chcesz znaleźć i dodasz do tego nazwę domeny, aby następnie otrzymać pozycję tego słowa kluczowego w Google. 

      To takie proste.
      6. Opcja dodatkowa: SERPs Keyword Rank Checker
      Program ten jest bardzo popularną alternatywą wśród wszystkich darmowych opcji, ponieważ jest w stanie pokazać więcej niż jedynie ranking słów kluczowych w wyszukiwarkach. Pokazuje on też CPC i dane volume dla każdego słowa kluczowego, czy wpisanej frazy.

      Sprawdzając pozycje słów kluczowych, możesz wybrać lokalizację oraz typ urządzenia (komputer lub urządzenie mobilne). Program ten nie sprawdzi się jednak do sprawdzania rankingu kilku słów kluczowych na raz.
      7. Opcja dodatkowa: SEOCentro Rank Checker
      SEOCentro jest jednym z najlepszych narzędzi do sprawdzania słów kluczowych, które do tej pory znalazłem.
      Z Rank Checkerem możesz sprawdzić wyniki konkretnego słowa kluczowego w kilku wyszukiwarkach na raz (np. Google, Yahoo, Bing itd.). Otrzymasz szczegółowe informacje na temat konkretnych słów kluczowych, takie jak ich rankowanie w wyszukiwarkach i historii użycia tych fraz.

      Ze wszystkich wymienionych wyżej serwisów do sprawdzania pozycji słów kluczowych najbardziej przemawia do mnie SEMrush, który działa zarówno dla wyszukiwarki Google, jak i Bing. Program ten oferuje również wiele ciekawych dodatków, takich jak backlink checker, audyt SEO całej witryny i kilka innych fajnych rzeczy.
      Jeśli używasz jakichś innych serwisów służących do sprawdzania pozycji słów kluczowych, podziel się nimi koniecznie w tym temacie!
       
    • Przez Muraszczyk
      Aktualizacja 12 Lipca 2020 roku. Informacje w linku poniżej.

      1. Nazwa poradnika/niszy: Pozycjonowanie i Optymalizacja stron. 2. Opis poradnika/niszy: Poradnik opisuje krok po kroku wszystkie czynności jakie należy wykonać aby osiągać wysokie wyniki w google (na przykładzie strony cpa). Pierwsze 16 stron dotyczy optymalizacji. Krok po kroku pokazuje jak znaleźć niszę (w tym nisze wh), jak ocenić wygasłą domenę na której postawimy swoją stronę, jak wybrać słowa kluczowe, jak wykonać analizę konkurencji oraz wskazuję wszystko co musi zawierać nasza strona (na przykładzie LP).
      Podaję programy których potrzebujemy (wszystkie są dostępne w Seo Tools), sposób ich użycia, a wszystko jest wykonywane na przykładach. Od 17 do 44 strony opisuje linkowanie. Główną część zajmuje RankerX (17 stron), jest tam najwięcej zaawansowanych informacji (szczególnie dwa ostatnie punkty). Całą wartość poradnika scalają 4 ostatnie strony, gdzie łączę wszystko w całość oraz przedstawiam przykładowy plan działania. Oferuje również miesiąc darmowego wsparcia! Do poradnika załączam listę 330 profili do linkowania ręcznego GRATIS!
      FAQ:

      Jakich inwestycji wymaga poradnik?
      Podstawowy zakup to domena + hosting. Jednak prawdę mówiąc do wykorzystania wiedzy zawartej w poradniku potrzebujemy Seo Tools (20$/mieś). Z samym seo tools będziemy w stanie wykonać wszystko co jest opisane w poradniku oprócz części o RankerX. 
      Do wykorzystania całej wiedzy zawartej w poradniku potrzebujemy RankerX (25% zniżki), Proxy, Captchy.

      Kiedy zaczyna się 30 dniowy okres wsparcia?
      Okres wsparcia zaczyna się wraz z pierwszym pytaniem odnośnie treści poradnika. Dzięki temu bez pośpiechu przyswoisz teorie, a support zaczniemy jak pojawią się niejasności w praktyce.

      Czy poradnik będzie aktualizowany? Tak. Aktualizacje pojawią się przy każdych większych zmianach w SEO.
      Wszelkie przyszłe aktualizacje są w cenie poradnika- płacisz tylko raz.

      Ile stron zawiera poradnik?
      48

      Gdzie mogę się czegoś dowiedzieć o tobie i twoich zarobkach?
      Dobrym miejscem będzie prowadzony przeze mnie dziennik: Dziennik Muraszyka

      Dlaczego zdecydowałeś się wydać poradnik?
      Przede wszystkim otrzymuję masę pytań odnośnie seo, więc wiem z czym ludzie mają problemy.
      Drugim równie ważnym powodem jest fakt, że cześć o RankerX była pisana dla grupy znajomych, więc mając już 17 stron postanowiłem to rozwinąć.
        [Bonus] Grupa wsparcia SEO
      Każda osoba która zakupiła poradnik w przeszłości lub kupi go w przyszłości otrzyma nieograniczony czasowo dostęp do zamkniętej grupy na discord.
      W grupie znajdują się działy: Wrzutki, Pliki oraz kanały dyskusyjne o: rankerx, innych programach czy ogólnie o seo. Dosłownie każdy członek może podzielić się ciekawym artykułem o seo znalezionym w internecie, rozpocząć ciekawą dyskusje, zadać pytanie czy odpowiedzieć jeśli już coś wie.
      Dodatkiem jest dział z programami wraz z kuponami zniżkowymi. Otrzymywałem dużo pytań "jakie proxy wybrać/jakiego vpsa".
      Powstał więc dział z polecanymi, sprawdzonymi przeze mnie programami wraz z kuponami zniżkowymi sięgającymi nawet 20%!
      Na platformie discord jestem ostatnimi czasy bardzo aktywny. Łatwo mnie tam złapać, rozmowy są dynamiczne- z możliwością załączania plików, a więc to idealne miejsce do dynamicznego supportu z mojej strony.

      3. Źródło pozyskania: własne  4. Zdjęcia/ dowody:


        5. Kontakt: Wiadomość prywatna na forum 6. Cena: 350 zł 7. Sposób zapłaty: Przelew Bankowy, mam możliwość wystawienia faktury     8.Poradnik/nisze oddałem do recenzji: @Moriarty@sanderus


      Nie zgadzam się na zrzutki, a każda próba rozpowszechniania poradnika będzie zgłaszana do odpowiednich organów.
    • Przez Wujek Ziemny
      Jak dodać stronę do Google (poradnik krok po kroku)
      “Jak powinienem dodać stronę w Google?” - to pytanie, które często pojawia się na na forum. Z tego powodu stworzyliśmy poradnik, który pokaże wam krok po kroku w jaki sposób dodać stronę do Google.
      W tym przewodniku dowiesz się następujących rzeczy:
      ●    Jak dowiedzieć się, czy Twoja strona została już dodana do Google.
      ●    Dlaczego i jak zarejestrować swoją stronę w Google Search Console.
      ●    Jak stworzyć sitemapę z Yoast SEO.
      ●    Jak dodać sitemapę strony przez Google Search Console
      ●    Jak użyć URL Inspection tool, żeby dodać poszczególne URL
      Przedstawimy również trochę porad, dzięki którym dowiesz się co jeszcze możesz zrobić, żeby łatwiej pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.
      Zaczynajmy…
       
      Czy musisz dodać swoją stronę do Google?
      Zanim zaczniemy poradnik, chciałbym podkreślić, że dodanie strony nie jest rzeczą niezbędną.
      Google odnajduje zawartość stron i indeksów używając web crawlerów. Te boty przeszukują internet, regularnie sprawdzając zawartość stron i wynajdując nowe strony. Większość stron zostaje odnaleziona przez boty i nie zostaje manualnie umieszczona w Google.
      Jednakże, możesz chcieć dodać swoją stronę w Google, jeśli:
      ●    Otwierasz nową stronę.
      ●    Twoja strona nie została jeszcze zaindeksowana w Google (sposób w jaki da się to sprawdzić przedstawimy później)
      ●    Dodajesz nową treść na konkretną stronę i chcesz, żeby została ona od razu zaindeksowana.
      Dodając swoją stronę do Google, sprawiasz, że wyszukiwarka wie o tym, że Twoja strona istnieje, co może pozwolić na szybsze pozycjonowanie jej w wynikach wyszukiwania.
       
      Jak sprawdzić, czy Google już znalazło twoją stronę?
      Jeśli nie masz pewności, czy Twoja strona została wykryta i zaindeksowana przez Google, to masz możliwość sprawdzenia tego w prosty sposób.
      Wystarczy, że wpiszesz: site:mywebsite.com w wyszukiwarce Google. Dzięki temu dostaniesz listę stron, postów i innej zawartości, które są umieszczone w wynikach wyszukiwania.

      Jeśli Google nic nie znajdzie podczas wyszukiwania, to znaczy, że nie znalazło jeszcze Twojej strony i nie zdołało jej zaindeksować. W takiej sytuacji warto jest dodać stronę do Google ręcznie.
      Pierwszym krokiem w tym procesie jest rejestracja z Google Search Console. Dowiedzmy się jak to zrobić…
       
      Rejestracja strony z Google Search Console

      Rejestracja strony w Google Search Console jest niezbędna, jeśli chcesz kontrolować to jak Twoja witryna wchodzi w interakcję z wyszukiwarką. Poniżej przedstawię kilka korzyści, które zapewnia Google Search Console:
      ●    Indeksuje zawartość w Google - w momencie rejestracji z Google Search Console, możesz dodać sitemapy i poszczególne URL.
      ●    Kontrola URL - pozwala na zobaczenie szczegółowych crawli, indeksów i informacje o Twoich stronach
      ●    Analiza wyszukiwań - możesz dowiedzieć się, które słowa przyciągają użytkowników, a dodatkowo analizować pozycję strony w wyszukiwarce i wiele więcej.
      Rejestracja strony w Google Search Console jest darmowa, szybka i łatwa. Wystarczy, że odpalisz stronę Google Search Console i klikniesz Start Now. Następnie, pod Domain, wpiszesz swój adres URL.

      Google da Ci teraz listę opcji, dzięki którym będziesz mógł zweryfikować swoją stronę. Jeśli używałeś już Google Analitycs, możesz zweryfikować stronę używając istniejącego kodu śledzenia.
      W przeciwnym razie rekomendujemy użycie metody DNS record. W momencie wyboru metody, Google da Ci kod, który musisz wprowadzić do DNS’a dla swojej strony. Żeby to zrobić wystarczy skopiować i wkleić ten kod.

      Następnie będziesz musiał zalogować się na swoje konto hostingowe i w cPanel lub DirectAdmin wybrać Advanced DNS Zone Editor.

      Następnie dodaj kod konsoli wyszukiwarki jako TXT record.

      Jeśli nie jesteś pewny tego kroku, to po prostu skontaktuj się z działem pomocy firmy, która zapewnia Ci usługi hostingowe, która pokaże Ci jak tę czynność wykonać lub doda kod za Ciebie.

      Czas na weryfikację twojej strony wynosi od kilku godzin do jednego dnia.

       
      Stwórz sitemapę z Yoast SEO
      Sitemapa to plik, który dostarcza wyszukiwarce informacji o wszystkich Twoich podstronach. Gdy dodasz sitemapę, Google może z łatwością odnaleźć Twoje podstrony i zaindeksować je w wyszukiwarce.
      Yoast SEO jest darmowy pluginem do WordPressa, który automatycznie generuje XML sitemapy dla różnych sekcji Twojej strony. Sekcje są następnie łączone, żeby stworzyć indeks sitemapy, czyli link który dodajesz do Google.

      Żeby stworzyć sitemapę używając Yoast SEO zainstaluj plugin na swojej stronie internetowej (Więcej informacji o tym jak to zrobić znajdziesz w tym poradniku dla początkujących:
       
      W momencie aktywacji pluginu, automatycznie stworzy się sitemapa. W celu nadania dostępu twojej sitemapie wejdź na: twojastrona.com/sitemap_index.xml

      Zapisz ten URL, ponieważ będzie Ci potrzebny, żeby dodać go do Google’a w następnym kroku.
       
      Dodawanie strony do Google
      Wróć teraz do Google Search Console, żeby dodać stronę do Google. Dodatkowo upewnij się, że zaznaczyłeś swoją stronę używając Search Property menu w lewym rogu.

      Następnie kliknij w Sitemaps pod Index, które znajdują się na pasku bocznym, dzięki czemu wyświetli się opcja Add a New Sitemap. Wpisz URL sitemapy i naciśnij Submit.
      Google da Ci potwierdzenie, że sitemapa została prawidłowo dodana, a następnie zaindeksuje Twoją stronę po jakimś czasie:

       
      Użyj URL Inspection dla konkretnych URL
      Jeśli Twoja witryna składa się z kilku podstron lub dodałeś kilka nowych stron, które chcesz natychmiast zaindeksować, możesz użyć Google Search Console URL Inspection, żeby dodać konkretne podstrony z witryny do Google.
      Wybierz URL Inspection z menu po lewej stronie. Wpisz URL, który chcesz dodać do Google w opcji wyszukiwania.

      Google Search Console przeprowadzi test i prześledzi twoje URLe. Jeśli nie zostaną wykryte żadne błędy możesz poprosić o zaindeksowanie.

      Google doda teraz URL do kolejki, a następnie je zaindeksuje, co pomoże w pozycjonowaniu w wyszukiwarce.
       
      Jak sprawić, by Twoje treści były wyżej pozycjonowane w Google
      Dodanie strony do Google nie stanowi gwarancji, że Twoja witryna będzie lepiej wypozycjonowana. Jeśli Twoje posty i strony nie rankują odpowiednio, musisz upewnić się, że używasz najlepszych technik SEO. Mogą Ci w tym pomóc narzędzia specjalnie do tego przeznaczone:
       
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Jak zmienić nazwę fanpage na Facebooku w 2020 roku
      Chcesz zmienić nazwę fanpage’a na Facebooku?
      Dobrą wiadomością jest, że dla większości stron na tej platformie zmiana nazwy jest możliwa.
      Jest to z pewnością pozytywna informacja, ponieważ kilka lat temu takiej opcji nie było.
      Aktualnie całkiem łatwo jest zmienić nazwę fanpage’a, ale nazwa musi zostać zatwierdzona przez Facebooka.
      W tym artykule omówimy poniższe kwestie dotyczące tego tematu:
      ●    Zasady Facebooka dotyczące nazw stron. W sytuacji, gdy nie będziesz ich przestrzegać, Twoja nowa nazwa nie zostanie zatwierdzona.
      ●    Zmiana nazwy biznesowej strony na Facebooku krok po kroku.
      ●    Pięć powodów dlaczego nie możesz zmienić nazwy swojego Page’a
      ●    Cztery opcje, które mogą umożliwić Ci zmianę
      Uwaga: Mówiąc o nazwie strony, mam na myśli tytuł twojej biznesowej strony na Facebooku, który pojawia się pod twoim zdjęcie profilowym.
      Zmiana tej nazwy nie wpłynie na zmianę URL twojego Page’a, który jest taki sam jak nazwa użytkownika i @nazwa.

      Zmiana nazwy twojej strony jest ważną sprawą, którą trzeba wykonać poprawnie, ponieważ możesz nie mieć możliwości zmiany po raz kolejny (przynajmniej na jakiś czas). Przeczytaj ten artykuł bardzo skrupulatnie.
       
      Jak zmienić nazwę strony na Facebooku w 2020 roku
      Musisz być świadomy, że do zmiany nazwy strony musisz mieć na niej uprawnienia administratora.
      Przed próbą zmiany nazwy page’a, polecam sprawdzenie wytyczne dotyczące nazw biznesowych stron na Facebooku. Niektóre z zasad mogą być zaskakujące.
      Jakie nazwy stron na Facebooku są dozwolone?
      Nazwa strony musi odpowiednio odnosić się do tematyki strony. Musisz mieć również na uwadze, iż tylko użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą wprowadzać zmiany na stronie.
      Nazwa strony NIE może zawierać:
      ●    Określeń lub fraz, które mogą być obraźliwe lub naruszające czyjeś prawa.
      ●    Słowa “official”, jeśli strona nie jest oficjalną stroną firmy, miejsca, organizacji lub osoby publicznej.
      ●    Nieprawidłowo użytych wielkich liter (np. tHe best CaFE). Nazwa strony musi zawierać wielkie litery w prawidłowych miejscach i nie powinna składać się w całości z wielkich liter, wyjątkiem od tej reguły są akronimy.
      ●    Symboli (np. ®) lub niepotrzebnych znaków interpunkcyjnych.
      ●    Opisów lub sloganów (np. The Best Cafe - We serve the best coffee in town). Osoby prowadzące stronę mogą takie informacje zamieścić w informacjach.
      ●    Jakiejkolwiek formy słowa “Facebook”.
      Nazwa strony NIE może składać się TYLKO z:
      ●    Ogólników (np. pizza). Strona musi składać się z wyrazów, które opisują w jakimś stopniu o czym ona jest.
      ●    Ogólnych nazw miejsc (np. Nowy Jork). Jednakże, możesz stworzyć stronę o nazwie organizacji, która reprezentuje konkretną lokalizację. Przykładowo strona może nazywać się: “New York City - Mayor’s Office”, czy “Queen Elizabeth II of Great Britain”).
      Źródło: https://www.facebook.com/help/519912414718764
      Dodatkowo, istnieje limit 75 słów w nazwie strony
      Taka ilość słów zdecydowanie powinna być wystarczająca! Wybierz nazwę krótką i łatwą do zapamiętania, dalsze opisy strony powinny być w sekcji About.

       
      Jak zmienić nazwę strony biznesowej 
      Zaloguj się na stronę jako admin.
      Poproś o zmianę nazwy twojej strony w następujący sposób:
      1.    Kliknij w About po lewej stronie (spójrz na zdjęcie powyżej)
      2.    Kliknij Edit obok nazwy twojej strony
      3.    Wpisz nową nazwę i kliknij Continue 
      4.    Poproś o sprawdzenie nowej nazwy klikając w Request Change.
      Źródło: https://www.facebook.com/help/271607792873806
      Uwaga: Upewnij się, że nazwa, którą ustawiasz jest tą, którą chcesz! Procesu zmiany nazwy nie da się cofnąć!
      Dokładnie sprawdź pisownię. W momencie kliknięcia w Request Change, twoja prośba pójdzie już bezpośrednio do Facebooka.
      Jeśli ten sposób nie działa czytaj dalej! W dalszej części artykułu dowiesz się też jak zmienić nazwę na urządzeniu mobilnym.

       
      Jak zmienić nazwę strony na Facebooku używając urządzenia mobilnego
      Jeśli nie używasz przeglądarki do korzystania z Facebooka, to Twoja strona nie będzie wyglądała tak, jak na powyższych screenach. 
      Od stycznia 2020 roku nie istnieje możliwość zmiany strony na Facebooku poprzez aplikację mobilną. Wszystko wskazuje na to, że zmiana nazwy jest możliwa, ale w momencie kliknięcia na nazwę w celu edycji, pojawi się informacja “Content Not Found”.

      Jednakże, według poniższego filmiku, istnieje możliwość zmiany strony na Facebooku poprzez przeglądarkę internetową w telefoni!
      Dzięki temu filmikowi dowiesz się krok po kroku jak znaleźć odpowiednie ustawienia.
      Jeśli ten sposób również nie działa, to jedynym sposobem jest zmiana przez przeglądarkę internetową na komputerze.
       
      Dlaczego nie mogę zmienić nazwy strony na Facebooku?
      Niestety nie każda strona ma możliwość zmiany nazwy.
      Poniżej przedstawiam powody, dla których nie możesz zmienić nazwy swojej strony:
      ●    Nie posiadasz odpowiednich uprawnień pozwalających Ci na zmianę nazwy. Sprawdź tutaj jak możesz sprawdzić Twoją rolę na stronie: https://www.facebook.com/help/510247025775149.
      ●    Nazwa strony została niedawno zmieniona (szczegóły w dalszej części artykułu)
      ●    Na twojej strony mogą być ustawione limity (szczegóły w dalszej części artykułu)
      ●    Nie możesz zmienić nazwy regionalnej strony, jeśli należy ona do części globalnej strony. 
      Źródło: https://www.facebook.com/help/271607792873806
      Uwaga: Nie da się zmienić nazwy strony poprzez aplikację mobilną. Na wyżej zamieszczonym filmiku możesz sprawdzić jak zmienić nazwę strony na Facebooku poprzez przeglądarkę w telefonie (ewentualnie użyj przeglądarki na komputerze).
       
      Jak często istnieje możliwość zmiany nazwy strony na Facebooku?
      Facebook nie przekazuje żadnych szczegółów odnośnie zmian nazwy, ale raz została opublikowana następująca informacja:
      “Zmiany nazw strony są dozwolone raz na tydzień. Zatwierdzenie nowej nazwy zajmuje od 3 do 7 dni, dlatego warto jest ten proces rozpocząć z pewnym wyprzedzeniem, żeby rebranding, czy ogłoszenie nowej nazwy nastąpiło w odpowiednim czasie.
      Jeśli zmiana nazwy zostanie zatwierdzona, to nie będziesz miał możliwości zmienić stronę na niepubliczną lub zmienić jej nazwę przez kolejne 7 dni. W trakcie tego czasu Facebook każdej osobie, które obserwuje twoją stronę przekaże wiadomość o zmianie nazwy.”
      Informacja ta została przekazana przez Kristin Bush, account strategist w obszarze Social Media, kilka lat temu, dlatego nie wiadomo na ile te informacje są aktualne.
      Ciągła zmiana nazwy Twojej strony może nie mieć pozytywnego wpływu na konsumentów, czy obserwujących. Przy ciągłych zmianach Facebook może uznać twoją stronę za spam.
      Postaraj się zatem zmienić nazwę, na taką, przy której chcesz pozostać, żeby ewentualna zmiana nazwy doszła w sytuacji, gdy faktycznie jest ona wymagana.
       
      Dlaczego moja strona może mieć narzucone limity?
      ●    Nie każdy administrator ma możliwość zmiany nazwy
      ●    Twoja strona działa wbrew zasadom Facebooka
      ●    Twoja nazwa posiada mylącą nazwę
      ●    Na twoim fanpage’u są publikowane treści, które mogą mylić osoby obserwujące twoją stronę
      ●    Kontent zamieszczany na stronie jest wbrew polityce przeciwko mowie nienawiści Facebooka
      Chcesz poczytać więcej o limitach? Przeczytaj o nich na: https://www.facebook.com/help/348805468517220
       
      4 opcje, które pozwolą Ci uporać się z problemem związanym ze zmianą nazwy fanpage’a
      1. Poczekaj jakiś czas
      Jeśli Twoja prośba o zmianę nazwy została złożona niedawno, to poczekaj 7 dni przed ponowną próbą
      2. Skontaktuj się z przedstawicielem Facebooka
      Jeśli Twoja strona reklamuje się na Facebooku, to masz dostęp do specjalnej pomocy.
      Skontaktuj się z przedstawicielem i przedstaw mu swoją potrzebę zmiany nazwy od strony biznesowej - powinien wtedy pomóc w tym procesie.
      Zespół Facebooka, który zajmuje się działem marketingowym doskonale zdaje sobie sprawę, że Twoja firma nie zamierza płacić za reklamy na Facebooku, jeśli nazwa strony nie jest prawidłowa.
      Facebook słucha w momencie, gdy w grę wchodzą pieniądze.
      3. Zmień kategorię twojej strony
      Moja ostatnia zmiana nazwy strony miała miejsce w 2013 roku, dlatego nie wiem, czy ta opcja jest dalej możliwa. Jednakże podzielę się nią z Wami.
      UWAGA: Jeśli Twoja strona jest zweryfikowana, proces ten może znieść weryfikację.
      Jeśli nigdy nie zmieniałeś nazwy swojej strony, a mimo wszystko nie widzisz opcji edycji, spróbuj zmienić kategorię strony na Brands & Products lub Comapnies & Organizations. Zmiana ta powinna spowodować, że przycisk prośby o zmianę nazwy pojawi się!
      Następnie kliknij w przycisk Request Change i uzupełnij poniższy formularz według wzoru.

      Zwróć uwagę na to, że masz możliwość wybrania powowu zmiany nazwy strony. 
      Jeśli zaznaczysz, że nazwa twojej firmy została zmieniona, to Facebook z pewnością poprosi Cię o dokumenty potwierdzające ten stan rzeczy. Loga, wizytówki, czy strony internetowa nie stanowią żadnego dowodu.
      Możesz też zaznaczyć opcję “other” i wyjaśnić własnymi słowami powód.
      Kiedy próbowałem zmienić nazwę mojego fanpage’a, żeby pasował do nazwy mojej strony internetowej, wyjaśniłem w “other”, że jest to spowodowane rozwojem firmy. Jednakże zdawałem sobie sprawę z tego, że istnieje bardzo duże ryzyko odrzucenia prośby.
      Postanowiłem też wystosować prośbę odnośnie zmiany nazwy mojej obecnej strony dodając słowo Tutorial na jej końcu. Wtedy zaznaczyłem opcję “My Page name is misspelled”, którą uważałem za najlepszą opcję (nie pytajcie nawet ile się nad tym zastanawiałem!)
      Uwaga: Myślniki (tak jak na powyższym zrzucie ekranu) nie są już dozwolone na Facebooku.
      Przed wysłaniem prośby o zmianę nazwy strony musisz być pewny w dwóch kwestiach:
      ●    Nazwa strony, którą chcesz ustawić będzie na stałe. Kiedyś Facebook pozwalał na jedną zmianę i w każdym momencie mogą do tego wrócić.
      ●    Twój fanpage jest w 100% zgodny z zasadami Facebooka. Twoja strona może zostać zamknięta, jeśli administracja Facebooka ją dokładnie sprawdzi i znajdzie jakieś nieprawidłowości, dlatego uważaj.
      Musisz przesłać Facebookowi przy zmianie stosowną dokumentację, a następnie nacisnąć SEND.
      Następnie musisz poczekać na odpowiedź FB do Twojej prośby.
      Powinieneś otrzymać szybko automatyczną odpowiedź. Ciężko stwierdzić ile musisz poczekać na odpowiedź od Facebooka, ale auto-reply zajmuje zazwyczaj do 3 dni. W moim przypadku całość zajęła jeden dzień i 30 minut. 
      4. Zmieniaj nazwę strony po trochu.
      Jeśli ciągle masz problemy ze zmianą nazwy to może być to dobry sposób. Trochę osób mówiło mi, że w ich przypadku ta opcja zdała egzamin.
      Zmieniaj jednorazowo 1-2 słowa.
      Na przykład: powiedzmy, że chciałbym zmienić nazwę Louise Myers Graphic Design na How-To Social Media Graphics.
      Krok 1: Zmieniam nazwę na Louise Myers How-To Graphics
      Krok 2: Następnie na How-To Graphics
      Krok 3: Finalna zmiana na How-To Social Media Graphics
      Musisz ten proces dostosować do swojej konkretnej sytuacji.
      Pamiętaj, że musisz odczekać przynajmniej tydzień przed następnymi zmianami.
       
      Podsumowanie: Jak zmienić nazwę strony na Facebooku
      W powyższym artykule omówiłem następujące kwestie:
      ●    Zasady Facebooka dotyczące nazw stron
      ●    Poradnik krok po kroku jak zmienić nazwę strony biznesowej
      ●    Dlaczego nie możesz zmienić nazwy strony
      ●    Co zrobić jeśli nie możesz zmienić nazwy
      Zamierzasz zmienić po tym artykule nazwę swojej strony na Facebooku? Napisz tutaj czy któryś z powyższych sposobów zadziałał.
       
      A oto kilka poradników, które mogą Ci się przydać, jeśli chcesz zacząć zarabiać na swoim fanpage'u!
       
    • Przez Paweł
      Skupianie się na frazach długiego ogona to świetna strategia SEO. Frazy długiego ogona to keywordy albo frazy kluczowe które są dłuższe i bardziej dokładne niż frazy które zwykle wpisujemy w wyszukiwarkę. Frazy długiego ogona mają mniej wyszukań, ale konwertują lepiej ponieważ są bardziej konkretne. Dzięki taki frazom stopniowo zwiększysz ruch na stronie i znajdziesz nowych zaangażowanych użytkowników.
      Poradnik ten jest przetłumaczony za środki z reklam na forum, więc dzięki że nas odwiedzasz! 
      Aby odpowiednio wykorzystać strategię fraz długiego ogona powinieneś mieć jasną wizję swojej firmy, produktu i strony internetowej. Wytłumaczę Ci czym są frazy długiego ogona i pokaże Ci jak zrozumienie Twojej niszy pomoże Ci we wdrożeniu tej strategii i dlaczego powinieneś w nią zainwestować.
      Czym są frazy długiego ogona?
      Frazy długiego ogona to frazy dokładniejsze i mniej popularne niż inne frazy. Skupiają się na Twojej niszy. Nazwa (ang.) "long-tail keyword" pochodzi z książki The Long Tail Chris'a Andersona [tej książki]. W tej książce, Chris Anderson pokazuje że istnieje wirtualny rynek dla każdego produktu. W niektórych przypadkach ten rynek jest naprawdę bardzo, bardzo mały ale internet jest ogromny i Twój niszowy produkt lub wpis na blogu będzie opłacalny.
      Jeden motyw przewodni
      Większość blogów posiada jeden temat główny - nazywa się to frazą główną (ang. main keyword). Blogi Mam zazwyczaj są o dzieciach i życiu rodzinnym; blogi o jedzeniu są o restauracjach, przepisach i podróżach kulinarnych. Nasze forum jest poświęcone zarabianiu w internecie. Większość tematów które powstają na forum make-cash.pl są o zarabianiu w internecie lub są z tym tematem blisko powiązane tematycznie.
      Główna tematyka Twojej strony to pierwsza kluczowa fraza poprzez którą chcesz aby ludzie ją odnajdywali. W przypadku tego forum jest to zarabianie w internecie. Wyobraź sobie, że masz bloga o włoskim domowym jedzeniu. Jest duże prawdopodobieństwo, że na frazę "włoskie domowe jedzenie" byłbyś na wysokiej pozycji.
      Wiele "ogonowych" tematów
      Nie możesz zoptymalizować wszystkich postów pod tą samą frazę [włoskie domowe jedzenie], nawet jeżeli wszystkie wpisy na Twoim blogu są o włoskim domowym jedzeniu. Zamiast tego powinieneś napisać określoną liczbę postów zawierających wszystkie rodzaje fraz długiego ogona powiązanego z frazą główną. Przykładowo mogłyby być to posty o wszystkich pysznych rzeczach; domowym włoskim makaronie, domowych włoskich sałatkach, domowych włoskich ciastach. To powinny być główne kategorie.
      Twoje posty mogą być nawet bardziej "long-tail'owe". Możesz napisać o domowym włoskim spaghetii bolognese, domowej włoskiej lasange, domowym włosim penne carbonara i tak dalej. Znajdziesz te wszystkie frazy długiego ogona analizując frazy poprawnie. O wyszukiwaniu i analizie fraz kluczowych dowiesz się więcej w tych tematach:
       
      Linkowanie z ogona do głównej tematyki
      Jeżeli zoptymalizujesz Twoje posty na różne typy long-tail keyword'ów to powinieneś z tych właśnie postów linkować do bardziej "głównych" stron kategorii, a z tych kategorii do jeszcze bardziej "głównych" podstron. Pamiętaj, żeby zawsze linkować "od dołu do góry" czyli od dłuższej i dokładniejszej frazy do tej krótszej i bardziej ogólnej. W ten sposób pokażesz wyszukiwarce jak wygląda struktura Twojej strony i które podstrony są najważniejsze. Upewnij się, że Twoje najlepsze wpisy będą wysoko się pozycjonować w Google!
      Dlaczego warto skupiać się na frazach długiego ogona?
      Dużo łatwiej jest pozycjonować się na frazy długiego ogona niż na bardziej ogólne frazy ponieważ na frazy ogólne konkuruje między sobą wiele stron. Dłuższe (i bardziej dokładne) wyszukiwane hasła są łatwiejsze do wypozycjonowania ponieważ internet jest ogromny i łatwiej jest znaleźć odbiorców dla specyficznej niszy. Pojedynczy long-tail keyword nie przyniesie Ci dużo ruchu, ale jeżeli zbierzesz ich określoną ilość to wszystkie razem sprowadzą wielu odbiorców na Twoją stronę.
      Frazy długiego ogona mają mniej wyszukań niż frazy ogólne, ale przez to że są dokładniejsze konwertują dużo lepiej. Im konkretniejsza odpowiedź na zadane pytanie tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik kupi Twój produkt lub skorzysta z Twoich usług.
      Przykład:
      W tym momencie szukam domku do wynajęcia we Francji. Chce spędzić w nim następne wakacje. Rozpoczynam wyszukiwanie od frazy "wakacje we Francji". Po krótkim rozeznaniu się w temacie postanawiam, że chciałbym pojechać do Dordogne i chciałbym wynająć dom na wsi. Moje poszukiwania wciąż trwają, ale teraz używam frazy "dom wakacyjny na wsi Dorogne". Jest to słowo kluczowe długiego ogona. Używając tej frazy odnalazłem strony które oferują domki wakacyjne w tej określonej lokalizacji [Dordogne]. Szansa na to, że zarezerwuje domek znacznie wzrosły ponieważ znalazłem to czego szukałem.
      Dlaczego to co oferuje Twoja strona jest ważne?
      Jeżeli chcesz coś sprzedać, powinieneś mieć cholernie dobry produkt! Powinieneś mieć także świadomość co Twój produkt lub Twoja strona oferuje potencjalnemu odbiorcy. Co sprawia, że Twoja strona jest wyjątkowa? Jeżeli to wiesz i rozumiesz swój produkt będzie Ci dużo łatwiej sprawić aby potencjalny odwiedzający kupił i polubił Twój produkt.
      Przykład:
      Powiedzmy że organizujesz rejsy na Hawaje. Oferujesz niesamowite udogodnienia dla dzieci - Twoje rejsy są szczególnie atrakcyjne dla młodych rodziców lub samotnych mam. Oferowanie rejsów dla samotnych mam będzie nietypową i wyjątkową usługą. Tak musi wyglądać Twoja nisza - unikatowa i rozpisana w takich sposób aby była zrozumiała dla potencjalnego odbiorcy.
      Konkurencja na rynku
      Na niektóre frazy kluczowe trudno jest się wypozycjonować. Niektóre frazy mają bardzo dużą konkurencję gdzie wyniki wyszukiwania w top10 są oblegane przez wielkie firmy. Te firmy mają ogromny budżet na ogólne działania marketingowe i SEO. Wypozycjonowanie się na te frazy będzie ciężkie. Mając niewielki budżet nie jest możliwe konkurowanie na rynku podróżniczym - wypozycjonowanie się na frazę "Wakacje na hawajach" może być ciężkie lub niemożliwe.
      Jednak jeżeli masz jasny cel, to możesz zdefiniować co wyróżnia Twoją usługę lub produkt na danym rynku. Powinieneś użyć swojej "misji" aby pozycjonować się wysoko. Używając przykładu o rejsach z udogodnieniami dla dzieci chciałem powiedzieć, że powinieneś skupić się na frazach dłuższych z mniejszą konkurencją [rejsy dla samotnych matek na hawaje]. Pamiętaj, żeby używać słów których używają Twoi docelowi odbiorcy i unikaj trudnych fraz.
      Wykorzystaj misję swojej strony aby zdefiniować jakich fraz kluczowych długiego ogona użyć
      Zdanie sobie sprawy jaka jest "misja" pozwoli Ci dostrzec gdzie leży unikatowość i atrakcyjność Twojego produktu, bloga lub strony. Poznanie swojego produktu odegra kluczową rolę przy wyborze odpowiednich słów kluczowych długiego ogona na które chcesz się wypozycjonować. Wypozycjonowanie się na konkretną frazę będzie dochodowe jeżeli ta konkretna fraza będzie przypominać sprzedawany przez Ciebie produkt.
      Następny krok: wysokiej jakości treści
      Gdy już przeanalizujesz słowa kluczowe i wybierzesz te na które chciałbyś się pozycjonować przyjdzie czas na tworzenie odpowiednich treśći. Tworzenie jakościowego contentu może być lekkim wyzwaniem. Jeżeli chcesz nauczyć się jak pisać dobre treści na swoją stronę to zapraszam Cię do przeczytania tego artykułu:
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .