Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, dzisiaj chce napisac o starym ale w pewnym sensie nowym programie, jedni go znaja inni byc moze nie, wiec dowiedza sie z aktualnego tematu i moze ich to zacheci a moze nie :) 

PaidVerts - mozna napisac typowy klikacz w reklamy, klikamy i zarabiamy cenciory a dla bardziej zaawansowanych dolary. Mnie z calego buszu tego typu programow PV przekonuje tym ze jest realny kontakt z administracja, codziennie cos pisza na forum, wysylaja zdjecia (dosc nie dawno otworzyli nowe biuro) co ciekawe maja tez siedzibe w Polsce a dokladnie w Szczecinie :) Jakis czas temu zmienil sie CEO MTV/PV gdyz poprzedni(Jo) jak chodza glosy na forum przestal chyba interesowac sie zbytnio rozwojem PV i MTV i oba te programy szly na dol rownia pochyla, lecz na dzien dzisiejszy jest ok, nie napisze ze jest super bo jeszcze sporo jest do poprawienia ale program dziala i wyplaca wiec pozostaje czekac na te dni swietlnosci jakie juz PV mialo :)

W programie klikamy reklamy aktywacyjne za ktore dostajemy BAP, nastepnie ten BAP jest wymieniany na platne reklamy, to ile zarobimy zalezy m.in od ilosci BAP jakie posiadamy na koncie. Punkty BAP mozna rowniez zdobyc kupujac kampanie reklamowa, mamy wtedy za 1,1$ wyswietlenia naszej strony(moze byc cokolwiek jezeli nie masz co promowac) oraz wyswietlenia banerow a do tego wlasnie wspomniane BAP w ilosci 3100. W przeliczeniu na kase 1 BAP to 0,0005 centa. 

Ja obecnie posiadam ok 90k BAP i dziennie dostaje reklamy na ok 30-40 centow, tak wiem nie wiele moze sobie ktos pomyslec nie mniej PV oferuje jeszcze cos takiego jak ulepszenia super uzytkownika mini i mega upgrade. Daja one 1% zakupionych reklam na nasze konto przez tydzien (oprocz tych standardowych co przychodza normalnie) mini kosztuje 2,99$ a mega 19,99$, ja osobiscie narazie inwestuje w ten mini i tak pierwsze ulepszenie dalo mi 4.16$ (a wiec 1,17$ zysku) a obecny drugi mam wazny do 7 lipca a juz mam wyklikane 3,94$. Profity z tych ulepszen sa rozne raz bedzie lepiej raz gorzej, jednak nigdy nie bedziemy stratni gdyz 2,99$ MUSI wrocic do nas na konto to jest minimum. Po obserwacjach widzialem ze na mini idzie nawet i 10$ na czysto zarobic wiec calkiem przyjemnie :) z mega sie nie bawilem jeszcze ale jak wiadomo sa tam reklamy o wiekszej wartosci wiec zarobek jest wiekszy (analogicznie do mini) PV jest scisle powiazane z MyTrafficValue ktore oferuje jeszcze inne sposoby zarobku ale to juz dla zainteresowanych po rejestracji :)
 

https://www.paidverts.com- oraz link czysty
 
 Dla osob zarejstrowanych z reff linka wsparcie merytoryczne : )

Zaznaczam jednak ze jezeli ktos liczy od razu na kokosy to sie zawiedzie, no chyba ze wieksza sumke zainwestuje (od 100$ w gore)

Pozdrawiam :)
 
 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Twój temat został uznany za przedawniony, wyczerpany lub nieodpowiedni (łamiący regulamin forum) i trafił do działu "

Archiwum - Kosz" oraz został zamknięty. Tematy w giełdzie wymagają odpowiedniego szablonu (zobacz przypięty temat w odpowiednim dziale giełdy). Jeśli uważasz decyzję za niesłuszną zapoznaj się z regulaminem forum, a następnie skontaktuj się z Administracja forum.

SeoTools - najlepsze narzędzia SEO, SEM, CPA

Chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .